svenningen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 heter vel Shell? uansett, digg bort og se om de har det her og Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 De som får Aftenposten Aften, ta en titt på dagens forside. Under tittelen "Livsfarlig lek" finner du en i klassen min. Tre fingere fattigere og en erfaring rikere. Kanskje ikke noe sjakktrekk å lage bombe. Han er jo idiot som gjør det, det vet jeg. Men det er like fullt en tragisk hendelse. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg kaller han alltid Kjell, sier alltid at jeg skal hos han Kjell å vaske bilen jeg. Jomfruer som selger sex på TV3 nå! Awsome! Haha Trya Banks er seriøst værre å høre på en Oprah. Plutselig gjør noe morsomt ut av noe tragisk/ekkelt :/ Endret 27. april 2009 av Maury Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) De som får Aftenposten Aften, ta en titt på dagens forside. Under tittelen "Livsfarlig lek" finner du en i klassen min. Tre fingere fattigere og en erfaring rikere. Kanskje ikke noe sjakktrekk å lage bombe. Han er jo idiot som gjør det, det vet jeg. Men det er like fullt en tragisk hendelse. ligger den på nett? link? kom over denne i ett google søk http://arkiv.nettavisen.no/Nyhet/209837/Li...ek+stoppet.html Endret 27. april 2009 av Svenning Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Finner den ikke nei, men her er det en link som sier "Sprengte vekk tre fingre", noe jeg antar må være riktig sak. Denne leder deg bare til hjemmesiden, men den blir vel kanskje aktivert senere. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 råbrra! på nyttårsaften tidlig om dagen satt jeg og søskenbarnet mitt og så på videoer av folk som sprengte fyverkeri i trynet og i rumpa osv.. dritmorro. teit men ler av dem en kar som stappa rakettpinnen i rumpa og der satt den når lynta gikk, vedder på at han fikk flis i røret gitt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du ser på mye sykt. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 det skal så i min signatur, siden det faenmeg er sant! og jeg må fylle den med noe xD Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 ''Svenning er episk og syk'' - lolidude Putt det i signaturen din B) De som får Aftenposten Aften, ta en titt på dagens forside. Under tittelen "Livsfarlig lek" finner du en i klassen min. Hvorfor? Hva gjorde han? Dr.Pepper smaker helt forferdelig. Kan sammenlignes med gammel marsipan. Mmmmmmmh! Gammel marsipan! Jeg kaller han alltid Kjell, sier alltid at jeg skal hos han Kjell å vaske bilen jeg. Jomfruer som selger sex på TV3 nå! Awsome! Haha Trya Banks er seriøst værre å høre på en Oprah. Plutselig gjør noe morsomt ut av noe tragisk/ekkelt :/ Men hun er også hawtere. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Flest brukere som har vært pålogget samtidig er 715. Det skjedde I dag, 13:11 Hei, det var da jeg logget inn det. Vent... Jeg vet jeg er stor men ikke så stor! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 24,09 % av forumet totalt var på samtidig, ganske masse det. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Egentlig ikke Atsjonas. 3% var på resten av prosentene var meg Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nøtte, BF? Jeg spiller som l0lidude, kom og join meg om 3 min. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvordan får jeg flere setninger på en linje i signaturen? Uansett hva jeg gjør så hopper ting bare nedover en linje? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 lolidude: Jeg tror Nøtte er på jobb Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvordan får jeg flere setninger på en linje i signaturen? Uansett hva jeg gjør så hopper ting bare nedover en linje? I stedet for Center og left taggene må du bruke dette: [float=left] [/float] Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvordan får jeg flere setninger på en linje i signaturen? Uansett hva jeg gjør så hopper ting bare nedover en linje? http://forum.gamer.no/index.php?s=&sho...ost&p=20729 (Se, Lakus. Når noen spør om noe, svarer jeg.) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 God dag mine medforumister. Hva skjer? (Se, Lakus. Når noen spør om noe, svarer jeg.) Noen som ikke har fått med seg at jeg la ut hemmeligheten samme dag? Burn. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Flink gutt, Lakus. Flink gutt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da tror jeg at jeg er ferdig. Litt kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå