Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som får Aftenposten Aften, ta en titt på dagens forside. Under tittelen "Livsfarlig lek" finner du en i klassen min. :(

Tre fingere fattigere og en erfaring rikere. Kanskje ikke noe sjakktrekk å lage bombe.

Han er jo idiot som gjør det, det vet jeg. Men det er like fullt en tragisk hendelse.

Lenke til kommentar

Jeg kaller han alltid Kjell, sier alltid at jeg skal hos han Kjell å vaske bilen jeg. :p

Jomfruer som selger sex på TV3 nå! Awsome!

Haha Trya Banks er seriøst værre å høre på en Oprah. Plutselig gjør noe morsomt ut av noe tragisk/ekkelt :/

Endret av Maury
Lenke til kommentar
De som får Aftenposten Aften, ta en titt på dagens forside. Under tittelen "Livsfarlig lek" finner du en i klassen min. :(

Tre fingere fattigere og en erfaring rikere. Kanskje ikke noe sjakktrekk å lage bombe.

Han er jo idiot som gjør det, det vet jeg. Men det er like fullt en tragisk hendelse.

ligger den på nett? link?

kom over denne i ett google søk

http://arkiv.nettavisen.no/Nyhet/209837/Li...ek+stoppet.html

Endret av Svenning
Lenke til kommentar

råbrra! på nyttårsaften tidlig om dagen satt jeg og søskenbarnet mitt og så på videoer av folk som sprengte fyverkeri i trynet og i rumpa osv.. dritmorro. teit men ler av dem :p

en kar som stappa rakettpinnen i rumpa og der satt den når lynta gikk, vedder på at han fikk flis i røret gitt :p

Lenke til kommentar

''Svenning er episk og syk'' - lolidude

Putt det i signaturen din B)

Hvorfor? Hva gjorde han?

Dr.Pepper smaker helt forferdelig. Kan sammenlignes med gammel marsipan.

Mmmmmmmh! Gammel marsipan! :)

Jeg kaller han alltid Kjell, sier alltid at jeg skal hos han Kjell å vaske bilen jeg. :p

Jomfruer som selger sex på TV3 nå! Awsome!

Haha Trya Banks er seriøst værre å høre på en Oprah. Plutselig gjør noe morsomt ut av noe tragisk/ekkelt :/

Men hun er også hawtere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...