Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joa, det kommer helt ann på hvem som har barnet inni magen. Tror jeg hadde gjort det selv også, selv om jeg syntes at det er dumt.
Hvorfor ser man flisen i andres øye, mens bjelken i ens eget er man ikke var?
Hvorfor i hellvette har man ubeskyttet sex om man ikke har lyst på barn?
P-piller svikter en gang i blant, av og til tenker man for fort at "det skjer ikke med oss" og tar et avhopp i svingen, og en gang i blant ryker kondomet og så videre ;)
P-piller, eller angrepiller, eller bare holde sæden ute, selv om sistnevnte ikke alltid funker. Dette funker.
Read above. Eneste som FAKTISK fungerer 100% sikkert som man VET at man ALDRI kan bli gravid av er *trommevirvel* avholdenhet.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Joa, det kommer helt ann på hvem som har barnet inni magen. Tror jeg hadde gjort det selv også, selv om jeg syntes at det er dumt.

Forsto ikke helt hva du mente.

Lenke til kommentar

Forsto ikke helt hva du mente.

ville tippe noe, hvorfor skal de men ikke du liksom?

Lenke til kommentar

Og klokken 13:11 også.. Noe sier meg at folk er lei av skole/jobb :p

Forresten jeg får ta min vanlige hilsen: Heisann forumfolk!

Jeg har hatt mat og helse med en schizofren lærer. Og ja det er faktisk sant, hun driver og snakker til seg selv i timene og sier f.eks: "Åååh, nå må dere ikke bråke. Jeg får vondt i hodet!" oppfulgt av "Nå må du roe deg ned Turid, du har bare hatt en lang og slitsom dag," osv.

Skummelt? Ja.

Ellers, hvordan har forumfolket hatt det?

Lenke til kommentar

Haha digg å se gamle episoder av Hells Kitchen US på TV3 nå. Veldig bra å være kokk og ikke skjønne når stekeplatene er på. Blir så feil.

Jeg likte faktisk den nye Urgen, men ikke godt nok til å kjøpe den flere ganger. Det blir det samme som med nesten alle andre koffein-drikker. Red Bull er den eneste bortsett fra Energy jeg klarer å drikke mer av. De andre er enten for søte eller klissete. Spesielt Burn. Når vi snakker om brus så er forresten Dr. Pepper og Cherry Cola favorittene jeg kjøper på vei hjem, fordi jeg tar tog fra Oslo S hjem hver arbeidsdag så plukker flere dager i uka opp en av de to.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat laget til lapskaus, eller jeg tror iallefall det lapskaus(det er iallefall det det stod utenpå boksen)

Den var på tilbud på kivi, så jeg tenkte jeg kunne teste den. Den minte mistenkelig mye om kattemat da jeg helten oppi pannen. Jaja får vel se hvordan det går, ser at det er noe type kjøtt oppi, men tror ikke jeg vil vite hva det er.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...