Kiro Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Om du ser på tidspunktene så er de ikke så nær verandre. Det er ikke så mye og gjøre på internett midt på natten så jeg postet ting jeg håpet noen ville svare på. Du har en serie på 00.54-01.00-01.07 og en annen på 03.01-03.04-03.29, så jeg ville ikke sagt at de var langt fra hverandre i hvert fall. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du'h, du skulle jo ikke drive og gå tilbake og lese det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er for abort jeg og, men de som tar abort fordi barnet deres har downs syndrom, det syntes jeg er ganske .. dumt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er for abort jeg og, men de som tar abort fordi barnet deres har downs syndrom, det syntes jeg er ganske .. dumt. Ondt* Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg er vel generelt mot abort, men likevel for i noen tilfeller. Det kommer vel egentlig ann på omstendighetene rundt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg syntes ikke jeg burde uttale meg om abort før jeg er litt eldre og hvet mer om det. Menne..... YES! The following issues are before the Parliament of Lolidudia: * Police Consider "Big Brother" Anti-Crime System MUWHAHA! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 http://www.pcworld.com/article/163734/it_t...ine_forums.html Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 God morgen drugiS, skulker du skolen? Lesedag, Jonas. Lesedag. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 lesedag? wtf er det? ser august underground nuh, fyfaen det er syk film det.. ikke for de svake, spyr nesten selv..nå spiste jeg taco og da Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nerds of the world unite you have nothing to lose but your life! http://www.teknofil.no/wip4/tv_2_lanserer_.../d.epl?id=36450 Yay! lesedag? wtf er det? ser august underground nuh, fyfaen det er syk film det.. ikke for de svake, spyr nesten selv..nå spiste jeg taco og da Er det fordet jeg ga deg den FF tråden? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nerds of the world unite you have nothing to lose but your life! http://www.teknofil.no/wip4/tv_2_lanserer_.../d.epl?id=36450 Yay! lesedag? wtf er det? ser august underground nuh, fyfaen det er syk film det.. ikke for de svake, spyr nesten selv..nå spiste jeg taco og da Er det fordet jeg ga deg den FF tråden? det er det vettu, fikk det derifra.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 "Don't get me wrong, I love the idea of killing unwanted babies, it's just that the idea of letting women make a decision doesn't sit well with me." - Zach Braff on abortion. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 lesedag? wtf er det? En lesedag er når du får en dag avsatt til å lese til prøver/tentamen/eksamen Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 ahh! ^^ @ gormers hva med: "babyfuck,babyfuck, its awwwwright" - random fra mai-chan's daily life (ikke prøv og finn ut hva det er, du er advart men er du intressert vet du det allerede) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg er for både eutanasi og provosert abort. Eller, det vil si, mine synspunkter på abort er litt for kompliserte til å kunne oppsummeres med et "for", men i all hovedsak er jeg for. Der er nok jeg helt motsatt. Jeg er mot begge i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg er for både eutanasi og provosert abort. Eller, det vil si, mine synspunkter på abort er litt for kompliserte til å kunne oppsummeres med et "for", men i all hovedsak er jeg for. Der er nok jeg helt motsatt. Jeg er mot begge i de fleste tilfeller. kan være mot det i prinsippet.. ta ett liv generelt sett, men er egentlig mer for aktiv dødshjelp enn abort. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Nå har jeg lest endel om det og jeg tror jeg hvet hva mitt synspunkt på abort er. Posten er litt lang så jeg putter den i spoiler. Skjul Endret 27. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 sooo true! på den stasjonære pcen hadde jeg 2 til slike xD en med selveste falcon ^^ lolidude, hold deg til faen borte fra disse filmene.. dæven Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg vurderte og se de, men jeg begynte og gråte av gutten og hjernkjempen så jeg tror ikke jeg tørr Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Nynorsktentamen, og vi har ikke lært noe i år bortsett fra denne timen her Hvorfor må jeg lære å skrive nynorsk når jeg forstår skriftsråket, og dem som skriver det skjønner hva jeg skriver? Endret 27. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå