Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg veldig til Heroes i morgen, og hvis det er de bildene i Heroes tråden du tenker på Jonas, så har jeg sett dem og det gjorde slik at jeg faktisk gruer meg litt også.

Nå har jeg kommet tilbake fra gymmen (egentrening) og har derfor kommet frem til den konklusjonen at jeg vil ta opp karaten igjen. Tenker derfor å bruke de neste månedene til å friske opp teknikkene, for å så begynne igjen til høsten. ^_^

Jeg er forresten også klissvåt over hele ryggen, grunnet den dumme russen. <_<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehehe var vel ingen som faktisk håpa på spansk sikkert :p

Selv så hadde ikke skolen råd til at vi skulle komme opp i noen fag!

Det var siste året dem hadde oss på den skolen og det var 2 klasser igjen som ventet på å bli flyttet over på ny skole!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Etter å lest litt om aktiv dødshjelp, er jeg ikke helt sikker på om jeg er for eller mot.

Edit: Takk:)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Woho! Kom opp i KRLE; Etiske virkemidler - abort og aktiv dødshjelp. Gud så deilig.
Åååh, misunnelig. Det høres dritgøy ut. :love:

Skjønt. Kristendomslæreren min var ikke videre fornøyd med synspunktene mine på noen av delene. 8D

Abort er jeg for, aktiv dødshjelp og, til en viss grad. Blir spennende å se hva jeg får til.

Edit: Aktiv dødshjelp er når f.eks. en kreftsmittet pasient med smerter ber om å dø, og en lege setter f.eks en giftsprøyte.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
God morgen folkens :)

Etter å ha sett gjennom denne siden (og de tidligere sidene for den saks skyld) ser man virkelig grunnen til at lolidude har steget veldig på listen over anntall poster i denne tråden, ikke det at det er noe særlig viktig, men ser ikke helt vitsen med tre innlegg etter hverandre med så kort mellomrom og bestående av så få setninger at det like gjerne kunne blitt tatt i en edit. (bare følte å få sagt det)

Om du ser på tidspunktene så er de ikke så nær verandre. Det er ikke så mye og gjøre på internett midt på natten så jeg postet ting jeg håpet noen ville svare på. ;)

Etter å lest litt om aktiv dødshjelp, er jeg ikke helt sikker på om jeg er for eller mot.

Edit: Takk:)

Hva er det?

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hva er aktiv dødshjelp? :huh:

Edit: Aktiv dødshjelp er når f.eks. en kreftsmittet pasient med smerter ber om å dø, og en lege setter f.eks en giftsprøyte.
Lenke til kommentar
Woho! Kom opp i KRLE; Etiske virkemidler - abort og aktiv dødshjelp. Gud så deilig.

Skjønt. Kristendomslæreren min var ikke videre fornøyd med synspunktene mine på noen av delene. 8D

Abort er jeg for, aktiv dødshjelp og, til en viss grad. Blir spennende å se hva jeg får til.

Ah, okey. Det er jeg for. Det var fælt og se på oldemoren min lide forde hun ikke klarte og spise eller gjøre noe :(

Edit: Tror jeg er for det, må jo lese litt mer.

Lenke til kommentar

Jeg er for både eutanasi og provosert abort. Eller, det vil si, mine synspunkter på abort er litt for kompliserte til å kunne oppsummeres med et "for", men i all hovedsak er jeg for.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...