Mokko Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hehe, genialt. ^_^ Er bare det at jeg får en veldig kjedelig dag i morgen... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Om de lager jødisk museum vil jeg lage arisk museum. Da hadde de klikket da ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 http://www.wyrdwords.vispa.com/halloween/autotype/type.html Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det dødt her nå? Ekko Ekko Ekko Ekko Ekko Ekko Ekko Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Neida. Det er oss to, Lolidude. Du og jeg. EDIT: Eller muligens bare meg.. HALLO! HAllO.. Hallo.. hallo.. hallo.... hallo.. hallo... Er jeg helt alene nå? Ja, det er du! Men.. hvorfor har alle dratt, hva har skjedd? De liker deg ikke, tomsing.. Ikke kall meg tomsing! Å joda! Å neida! Gå og legg deg! Jeg er jo ikke trøtt! Du skal på skolen i morgen, din idiot! Jeg er ikke trøtt, sa jeg! Legg deg likevel, du blir trøtt i morgen! Hvordan kan du vite det? Jeg vet alt.. alt.. Nei, det gjør du ikke. Jo, det gjør jeg. Å neida, det gjør du ikke, det. Gjør jeg vel. Vet du hvem som var den første på Månen? Jaaa... Nei, det gjør du ikke. Å joda, det var Neil Armstrong, det. Å hvordan kan du vite det? Jeg vet alt, sa jeg. Nehei. Johoi. Okay, da. Gå og legg deg nå, jeg vet hva som er best for deg. Allright, da. Fint, natta. Natta. .. Jeg er her fortsatt, haha. Legg deg - NÅ! Og hvis jeg ikke gjør det, da? Da tar jeg internetten din. Ehrm... natta. Endret 26. april 2009 av Mokko Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Nå er jeg alene. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Lizzm lizzm. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Så ... Er det om å gjøre å være her lengst? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nei, sitter faktisk å ser på noe live fra USnA. Gidder ikke å se hele bullshiten. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Så ... Er det om å gjøre å være her lengst? Japp... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vinner man heder og ære da eller? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Man vinner en dårlig morgendag. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hører på red army choir Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) God morgen folkens Etter å ha sett gjennom denne siden (og de tidligere sidene for den saks skyld) ser man virkelig grunnen til at lolidude har steget veldig på listen over anntall poster i denne tråden, ikke det at det er noe særlig viktig, men ser ikke helt vitsen med tre innlegg etter hverandre med så kort mellomrom og bestående av så få setninger at det like gjerne kunne blitt tatt i en edit. (bare følte å få sagt det) Endret 27. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 .. Og jeg har prøvemuntlig, god morgen Btw Marthe; det ligger noen sneaks peaks av den siste Heroes episode. Fine de var. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 jeg har framføring om 1 time og jeg har ikke gjort noe som helst på den <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå