Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida. Det er oss to, Lolidude. Du og jeg. :)

EDIT: Eller muligens bare meg.. :(

HALLO!

HAllO..

Hallo..

hallo..

hallo....

hallo..

hallo...

Er jeg helt alene nå? Ja, det er du! Men.. hvorfor har alle dratt, hva har skjedd? De liker deg ikke, tomsing.. Ikke kall meg tomsing! Å joda! Å neida! Gå og legg deg! Jeg er jo ikke trøtt! Du skal på skolen i morgen, din idiot! Jeg er ikke trøtt, sa jeg! Legg deg likevel, du blir trøtt i morgen! Hvordan kan du vite det? Jeg vet alt.. alt.. Nei, det gjør du ikke. Jo, det gjør jeg. Å neida, det gjør du ikke, det. Gjør jeg vel. Vet du hvem som var den første på Månen? Jaaa... Nei, det gjør du ikke. Å joda, det var Neil Armstrong, det. Å hvordan kan du vite det? Jeg vet alt, sa jeg. Nehei. Johoi. Okay, da. Gå og legg deg nå, jeg vet hva som er best for deg. Allright, da. Fint, natta. Natta.

.. Jeg er her fortsatt, haha. Legg deg - NÅ! Og hvis jeg ikke gjør det, da? Da tar jeg internetten din. Ehrm... natta.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

God morgen folkens :)

Etter å ha sett gjennom denne siden (og de tidligere sidene for den saks skyld) ser man virkelig grunnen til at lolidude har steget veldig på listen over anntall poster i denne tråden, ikke det at det er noe særlig viktig, men ser ikke helt vitsen med tre innlegg etter hverandre med så kort mellomrom og bestående av så få setninger at det like gjerne kunne blitt tatt i en edit. (bare følte å få sagt det)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

.. Og jeg har prøvemuntlig, god morgen :)

Btw Marthe; det ligger noen sneaks peaks av den siste Heroes episode. Fine de var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...