Kiro Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 lolidude: Hva var det som førte til at du ikke kunne gå på skole mer? og har en type "hjemmeskole" nå? eller blir det bare sløving.. For det er egentlig ganske viktig å ha en utdannelse i den verdenen vi lever i nå Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det ikke Aspergers han har...? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ville aldri bodd i landet til lolidude selvom jeg hadde fått betalt for det! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det ikke Aspergers han har...? Ja, er det ikke det? Jeg tror det Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg syns nå litt synd på de stakkars studentene dine Nøtte. :unsure: Neida det er jo deres eget valg da! Alle er jo fornøyde! Kanksje dem trenger pengene? I lolidude sitt land har dem ikke lov ti å gjøre noe som helst! Huff ja det ser ut som min nasjon har blitt litt strengere enn jeg opprinnelig tenkte. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ville aldri bodd i landet til lolidude selvom jeg hadde fått betalt for det! Du hadde blitt henrettet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Du må ikke se på det som å være ego Laland. Det handler bare om å sette pris på å være den man er. Hehe, sant, er bare ikke vandt med å gjøre det. Er ikke noen særlig fan av "selvdiggere" og egoister, men såklart, det finnes en mellomting. Gjør hva jeg kan for å ikke kunne bli kalt en hykler. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg reddet faktisk industrien i landet mitt og jeg ved å innføre minste tariffer:-P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Jeg har latt nasjonen min i stikken uten å se meg tilbake. Kanskje jeg skal returnere med en jernhånd? Edit: Sånn da er Lakus tilbake i lederstolen. Første jeg gjorde etter min tilbakekomst var å meie ned en regnskog til fordel for å kunne grave etter uranium. Jeg kastet noen streikende arbeidere ut av husene sine. Jeg bestemte at alle sykehus kan de organene de trenger fra døde pasienter. Jeg godtok offentlig overvåkning. Endret 26. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 lolidude: Hva var det som førte til at du ikke kunne gå på skole mer? og har en type "hjemmeskole" nå? eller blir det bare sløving.. For det er egentlig ganske viktig å ha en utdannelse i den verdenen vi lever i nå Det startet først med att jeg skiftet skole i 4 klasse. Jeg ble mobbet og de var laaangt forran den gammle skolen min i læringen og lærerne brydde seg ikke. Så klarte jeg og overtale foreldrene mine til og la meg begynne på den første skolen min igjenn. Men jeg var fortsatt litt bak i oppførsel og skole (Aspergers syndrom) og de andre hadde liksom vokst fra meg og kommet lengre på skolen. Og så begyne jeg i en spesialklasse alene med en lærer og da mistet jeg venne mine. Så til slutt så hadde jeg bare 2 timer i 2 dagen hvor jeg gikk ute i byen med en lærer. Så begynte jeg på en spesialskole og den var rett og slett for barnslig for meg Oppgavene var så teite og de som gikk der var nesten tilbakestående. Så orket jeg ikke bare og lide meg gjennom 7 dager i uken med lange dager, så jeg bare var hjemme og ikke orket noe en periode. Og nå har jeg en lærer som kommer hit og bare snakker 2 timer 2 dager i uken, En 20 åring som jeg skjenner som jeg går litt rundt i byen med og bestefaren min som er snekker så vi bygger ting. Og vinner dette inlegget prisen for flest skrivefeil? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Og vinner dette inlegget prisen for flest skrivefeil? Nei, beklager Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 I goez to ze bed nowez. Nightz. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Dancing in the moonlight er så episk ^_^ http://open.spotify.com/track/3QGZZ0PmrTf9YxXTtGmT59 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 lolidude: What? Får ikke sånt inntrykk av deg utifra postene du skriver i alle fall... Du er fortsatt bare 13 år da! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 I goez to ze bed nowez. Nightz. Skjul Du er velkommen til marerittene mine, det er bare fint å dele, men sjelen min får du ikke. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er så utrolig irriterende at jeg ikke har fått gjort noe som helst øving eller skolearbeid i dag. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det har ikke jeg heller hvis det er noen trøst. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Dancing in the moonlight er så episk ^_^ http://open.spotify.com/track/3QGZZ0PmrTf9YxXTtGmT59 Den er episk. Edit: Nå er den episk. Er jeg som danser forresten. Natta! Endret 26. april 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Episk, den hvite flekken der? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 lolidude: What? Får ikke sånt inntrykk av deg utifra postene du skriver i alle fall... Du er fortsatt bare 13 år da! What? Er det så farlig og like Dancing in the moonlight? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå