psyched Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) VELDIG glad for at spillverket merget inn i gamer.no Endret 12. januar 2011 av backstabber Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Me as well, backstabbyboy ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Han burde brukt en megafon og satt den mer eller mindre på innsiden av øret ditt. Enkelte ting sies best med knyttede never. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Bra det ikke gikk verre! Husker fortsatt hvordan han skreik til meg på forumtreffet hos deg i forfjor høst, da jeg sa at jeg synes Pepsi Max er bedre enn Coca Cola.. ^_^ Husker dette godt selv. Det ga pappaen til Eplefe et raskt awesomesauce-stempel. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 "Må jeg skrive det på kukken og pule det i deg?!" - Steinar Sagen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Bra det ikke gikk verre! Husker fortsatt hvordan han skreik til meg på forumtreffet hos deg i forfjor høst, da jeg sa at jeg synes Pepsi Max er bedre enn Coca Cola.. ^_^ Husker dette godt selv. Det ga pappaen til Eplefe et raskt awesomesauce-stempel. Tror han også er opphavsmannen til den klassiske: - Cola. "Går det greit med Pepsi?" - Hvis det går greit for deg med monopolpenger. Forresten mer blogg i dag, nå med "Les mer"-skille og delicious Edda/Mediehuset-drama: http://wp.me/p1hLf4-J Endret 12. januar 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 "Må jeg skrive det på kukken og pule det i deg?!" - Steinar Sagen Apropos, RR på TV begynner igjen i dag! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Men det begynner en halvtime senere :o Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Argh, nå er jeg rimelig misfornøyd med Platekompaniet. Jeg bestilte en rekke filmer i tillegg til DA 2 Signature Edition til PC på lørdag, fikk ikke ordrebekreftelse på mail, og sendte melding til kundeservice på mandag, den har de fjompene ennå ikke svart på. *irritert* Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 oi det er ganske unormalt da!!! Normalt sett så er de ganske raske med å svare. Om du sende ri arbeidstid så svarer de innen en to timer kanksje. I hvertfall når jeg sendte mail. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Bestilte fra Platekompaniet i sta, fikk ordrebekreftelse med en gang. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jaja, dere får mene deres om Cola og sånt. Pepsi Max er og blir kongen! Poll, anyone? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Sendte en ny mail til dem nå. Synes det er merkelig. Ordren gikk jo gjennom virket det som, jeg betalte, fikk et ordrenummer (som jeg desverre ikke skrev ned) og den vanlige beskjeden om at ordrebekreftelse ville sendes på mail. Men nei, ikke hørt noe. Jeg bestilte også noe på mandag og har fått de varene i posten i dag. Verste er at jeg jo ikke får signature edition da hvis ordren ikke gikk gjennom. Da får jeg heller beholde signature edition til ps3 som jeg bestilte og tenkte å gi bort. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Sikret meg signature edition på GAME. 8D Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Forresten, jeg liker bloggen din Zealuu. For en gangs skyld en blogg som er morsom/fornøyelig å lese, noe som ikke er så fryktelig vanlig når det kommer til den plattformen. Kanskje du skal søke som skribent hos gamer? Tror nok ingen spill hadde fått over 7/10 av deg, men det er nå kanskje det vi trenger Endret 12. januar 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Da kan han bare anmelde Xbox-spill Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jaja, dere får mene deres om Cola og sånt. Pepsi Max er og blir kongen! Poll, anyone? Feel free to. Jeg har skrevet ned navnene på alle som svarte "ja". Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvis dere liker bloggen, anbefal den til venner og kjente Faste lesere er bra. Før øvrig har jeg faktisk en gang søkt om å være skribent hos Gamer.no, men ble veid og funnet for lett. Akkurat nå vil jeg i grunn heller være uavhengig, så jeg ligger ikke akkurat våken om natten på grunn av det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 @ Eplefe: Det var leit å høre. Fint at det går bra da. Jeg vet hvordan det er. Bestefar har hatt hjerteinfarkt flere ganger. Pepsi Max? Hva er det? ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hvordan skriver man "analyser" på engelsk? Legg merke til at det er flertall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå