Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Altf4: Haha. Nei. Men de må modnes. Som ... Vin. Eller Whisky. Etter ett år oppfører de seg som vanlige pupper. Før det står de litt ut og ser litt kunstige ut. Men man skal vel gjerne bytte innlegg hvert tiende år eller noe. Ugreit hvis de sprekker, selv om man i dag bruker saltvann heller enn silikon. Tror jeg.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

De var fine de og de oppførte seg jo som helt naturlige pupper. Jeg har alltid vært skeptisk til silikonpupper av de årsakene hun nevner. Som regel ser silikonpupper helt kulerunde ut og de virker helt faste og nesten harde ut. Jenter som skaffer seg silikonpupper har også en lei tendens til å velge implantater som er litt for store.

Jeg har heller aldri sett en jente med silikonpupper som har... modnet... så nå stiller jeg meg litt mer positiv til silikon.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

De var fine de og de oppførte seg jo som helt naturlige pupper. Jeg har alltid vært skeptisk til silikonpupper av de årsakene hun nevner. Som regel ser silikonpupper helt kulerunde ut og de virker helt faste og nesten harde ut. Jenter som skaffer seg silikonpupper har også en lei tendens til å velge implantater som er litt for store.

Mnnei, ikke egentlig, det er bare at det er de jentene du merker at har silikon. Det er fryktelig mange som har implantater uten at de er kjempestore eller ser unaturlige ut, men som sagt, det er mye uvitenhet som gjør at folk har fordommer mot augmenterte pupper.

Edit: Ja, altså, det er som med all annen endring på kroppen, det ser ikke supert ut uken etter at du har fått rettet opp nesen din etter den hockeyulykken i -97, liksom. Da er du hoven og kjip og rød og ser egentlig verre ut enn da nesen din var skeiv.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Altså, det var en periode da rike damer sine pupper var litt som Texas for suspekte meksikanere, her i form av semiutdannede ikke-leger som sprøytet alt fra Freia-gelé til ublandet sement inn i dem, uten noe skall av medisinsk silikon eller hva de nå bruker. I dag er det mer kontrollert, og man kapsler inn i saltvann i hardføre (men myke!) pakninger (ie. medisinsk silikon). Om de sprekker så krymper puppene litt og man bør fiske dem ut, men du får ikke noe toxic shock og dør.

Man kan få silikon (ikke saltvann) inni også i dag, men da er de veldig strenge på at man skal skifte dem i god tid før det er noen risiko for sprekking.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Mnnei, ikke egentlig, det er bare at det er de jentene du merker at har silikon. Det er fryktelig mange som har implantater uten at de er kjempestore eller ser unaturlige ut, men som sagt, det er mye uvitenhet som gjør at folk har fordommer mot augmenterte pupper.

Edit: Ja, altså, det er som med all annen endring på kroppen, det ser ikke supert ut uken etter at du har fått rettet opp nesen din etter den hockeyulykken i -97, liksom. Da er du hoven og kjip og rød og ser egentlig verre ut enn da nesen din var skeiv.

Jeg ville vel ikke sagt at jeg har noen fordommer mot silikonpupper, men at min skepsis mot det er fordi jeg ikke er fan av store pupper. Alt over en C-cup blir litt vel mye for meg.

At en del har fordommer mot det er helt klart, akkurat som med alt annet en kan ha fordommer mot.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg ville vel ikke sagt at jeg har noen fordommer mot silikonpupper, men at min skepsis mot det er fordi jeg ikke er fan av store pupper.

At du per default antar at alle som vil ha/har brystforstørring gjør det fordi de vil ha "store" (større enn C?) pupper er jo selve protoypen på en fordom :p

Lenke til kommentar

Ja, jo, men fryktelig mange jenter med silikonpupper (i hvert fall de jeg kjenner personlig eller over nettet) ville bare ha noe større enn en aa-cup...

Nettopp. Da kan jeg forstå.

Det jeg ikke forstår er når ei jente som kanskje har B-cup, vil ta silikon og få en D-cup f.eks.

Alle har vel sine grunner til å ta silikon, men det har vel noe med selvbildet å gjøre tenker jeg. Akkurat som med gutter og størrelsen på penis.

@Zealuu: Jaha? Jeg synes ikke at jeg har fordommer mot silikon...:(

Jeg greier ikke forklare for deg hva jeg mener, så den diskusjonen orker jeg ikke forresten.

Om jenter vil ta silikon, så for all del: Stapp de inn.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Til Altf4: Haha. Nei. Men de må modnes. Som ... Vin. Eller Whisky. Etter ett år oppfører de seg som vanlige pupper. Før det står de litt ut og ser litt kunstige ut. Men man skal vel gjerne bytte innlegg hvert tiende år eller noe. Ugreit hvis de sprekker, selv om man i dag bruker saltvann heller enn silikon. Tror jeg.

Tanya Hansen har saltvann! Og det er vel også et prakteksempel på stygge falske pupper. Trivia of the day: hun satt barnevakt på en fyr jeg gikk sammen med på videregående. Når han var liten altså.

Jeg er av den typen som ikke liker damer som følte de trengte hjelp av leger for å se bra ut. Når det er sagt så har det noe med den generelle holdningen til damer som gjerne tjener en slant på kroppen sin, og som jeg ikke liker i det hele tatt mer enn at jeg føler det er en "feig" måte å forholde seg til kroppen sin på. Noen trenger kanskje litt hjelp, men mye kunne vært unngått ved en generell verdiforandring i samfunnet med fokus vekk fra pupper og rumpe og mer mot det man har mellom øra.

In other news: Det slo meg i dag at jeg har så dårlig dametekke at jeg ikke en gang får snøret i bånn i Mass Effect. Sukk.

Lenke til kommentar

Meh, Squeak er en av de herligste personene som og er smart, men selv om hun er smart og folk allerede synes hun var pen ville HUN ha større pupper. For sin egen skyld. Jeg ser ikke problemet. At fokuset er på KUN utseende synes jeg blir galt, men man skal ha lov til å være fornøyd med seg selv uten å legge all selvtilliten sin på hodet sitt.

Edit: Til de whiskey/whiskyinteresserte

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

In other news: Det slo meg i dag at jeg har så dårlig dametekke at jeg ikke en gang får snøret i bånn i Mass Effect. Sukk.

What. Det er jo bare å snakke med dem. I ME1 kan du til og med være fullstendig douche og de elsker deg likevel, for some reason.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...