Laland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Budrunden skjer ikke med mindre jeg taper. Jeg har bestemt meg for å ikke tape. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Vel vi har fremdeles en pris å diskutere Laland. Hvis du ikke punger ut nok går tilbudet til en som har en litt romsligere pung. Endret 1. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg byr 50 spenn mer enn Laland gjør, UANSETT! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kan love deg èn ting. Pungen min blir ganske full innen måneden er over. For drøy? ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg byr 50 spenn mer enn Laland gjør, UANSETT! Er det bare meg eller byr du over alle på uansett hva det gjelder? Jeg selger et opprevet sjokolade papir noen som vil kjøpe? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 ... En smule. OK, april 2006 er den beste Penny Arcade-måneden hittil. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Høøøøy! Nå er den tråden her altfor grisete, folk som selger søstera si og konstant preik om fapping og hvor mye hurrajuice det er i pungene til hverandre. Vi holder oss for gode til sånt hva? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg byr 50 spenn mer enn Laland gjør, UANSETT! Er det bare meg eller byr du over alle på uansett hva det gjelder? Jeg selger et opprevet sjokolade papir noen som vil kjøpe? Hvilken sjokolade? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Med pungen siktet jeg selvfølgelig til portemonéen. Skulle bare se hvor mange skitne sinn det er her. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 "Dere er mine fiender til det motsatte er bevist" teori lønner ingen. Finanskrisa har forresten gjort 2009 til et ræva år for meg, så velger å overse den sammenligningen der Fiender er noe man får, venner er noe man må kjøpe seg. Nei, nå skal det spilles Brütal Legend over en lav lest! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Oh... I dag har jeg fått lønn, noen som vet om noe jeg kan kjøpe? Skal kjøpe en liten ukulele og Risen tenkte jeg, men har lyst på noe annet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Pungen min er større enn pungen din! -_- Endret 1. oktober 2009 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 ... En smule. OK, april 2006 er den beste Penny Arcade-måneden hittil. Jeg må jo smile når første stripa omhandler The Green Lantern. Noen minner, Shampoo? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Ja, haha Kan ikke si du var så begeistret for han, nei. Nei, vi har mange fine minner fra forumtreffet. Endret 1. oktober 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Høøøøy! Nå er den tråden her altfor grisete, folk som selger søstera si og konstant preik om fapping og hvor mye hurrajuice det er i pungene til hverandre. Vi holder oss for gode til sånt hva? Hvem kunne fine på å gjøre noe så forferdelig? Makan altså! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Noen som vet hva brillene Gabe bruker her kalles? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Noen som vet hva brillene Gabe bruker her kalles? Elton John bruker sånne, gjør han ikke? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Ja, haha Kan ikke si du var så begeistret for han, nei. Nei, vi har mange fine minner fra forumtreffet. Haha ja er veldig glad i ham! Foreslår at du kjøper deg MK vs DC så vi kan ha våre egne Green Lantern vs Green Lantern-kamper. Evnt. The Flash vs The Flash ^_^ Ahhh, minnene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Noen som vet hva brillene Gabe bruker her kalles? Elton John bruker sånne, gjør han ikke? Wow skulle akkurat til å si det. Det er vel strengt tatt solbriller da. ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er med, jeg. Når Musikkverket nær meg selger det til en pris under 599,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå