Eplefe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vi som ikke har Spotify da...?<_<Dere får skaffe det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Spotify er genialt. Skjønt, når man hører "Hi, I'm Roberta from Spotify" for n-te gang kjenner man irritasjonen komme snikende. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg vil ha printer som kan skrive ut helt i kantene. :\ Og tykke ark, samt tre-rammet å lage festerammer til arkene. Jeg tenkte å lage rasterbated Calvin&Hobbes-bilde. Eventuelt kan jeg jo alltids gå ned på Allkopi og få dem til å lage en plakat. Men det blir ikke like tøft. Ofte software-innstillinger heller enn printerbegrensninger som bestemmer hvor langt ut på arket det kan være trykk. Men nå husker jeg ikke hva den relevante innstillingen het. Så nyttig jeg er. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Får vel gjøre som resten av dere, og se Løvenes Konge nå da. Har ikke sett den på mange år! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Dette er en gammal printer, og jeg kan love deg at den ikke printer helt ut i kantene. Det er ikke alltid den greier å printe riktige farger en gang. :\ Den duger vel sånn akkurat til svart/hvitt-utskrift av tekstfiler. Meeeh. Hadde jeg hatt jobb og inntekter skulle jeg kjøpt meg en Canon fotoskriver eller noe i den banen. Men enn så lenge får jeg heller klare meg uten. Edit: Løvenes Konge? Hvem gidder vel det. Rush Hour 3 here I come! *Vinker farvel til gjengen* Endret 28. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg skal på date B) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Løvenes konge på tysk og finsk er også bra synes jeg, i tillegg til den norske versjonen da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Den scenen ble veldig... Hitler på OL-stadion-ish av å være på tysk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Jeg stikker av en time eller to for å spille Metal Gear Solid (1), og når jeg kommer tilbake sitter dere og mimrer om Løvenes Konge? Urettferdig! Endret 28. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Sitter her og koser meg med dagens andre påskeegg.. Mmmm.. Og Løvenes Konge er rett og slett en utrolig bra film, blir alltid til at jeg setter meg ned og ser den ut om noen av søsknene mine har skrudd den på. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Nå har jeg vært å hilst på lammene, utrolig skjønne skapninger Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Nå har jeg vært å hilst på lammene, utrolig skjønne skapninger Bor du på gård eller? Her har ikke lamminga begynt helt ennå. Endret 28. mars 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Lam er så herlige. Er på Sunnmøre sammen med noen hver sommer Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Det har kommet syv stykker allerede og det forventes fler i natt men bor ikke akkurat på gård, det er farmor som har sauene. Men siden vi ikke bor så langt unna blir det alltid til at vi stikker innom og hjelper. Endret 28. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er vel ikke lenge til det kommer noen her også. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Nå må dere hedre jordens time folkens Jeg forlater dere nå snart, men bare i 2 timer. Skal bli deilig. Hele nabolaget kutter strømen nå kl 20.30, og siden vi bor her nord så blir det totalt mørke. Tror jeg skal prøve meg på stille meditasjon. ^_^ Prøv å ikke savne meg for mye da Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Selvfølgelig, hvor ellers Endret 28. mars 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå