Wartom_InnleggNO Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kan ikke vente! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg joiner å skape en tråd i spille sammen når dette komer ut Jeg også Men er vel en stund til det kommer ut? Så noe med desember eller noe? Kan det stemme? :/ Det kan stemme ja Tror det er meningen at den skal utgis 1. September 2009 men man vet jo aldri når det gjelder spill Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Noen som har kommet langt med en egen faction? (rebels) Tenkte å prøve å starte min egen faction, men er litt vanskelig..for å si det mildt. Må alltid alliere meg med folk. Er det mulig å få andre Lords til å joine din faction? Eller å alliere din faction med en annen? Uten at du må være "tjeneren" til han du allierer deg med? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Noen som har kommet langt med en egen faction? (rebels) Tenkte å prøve å starte min egen faction, men er litt vanskelig..for å si det mildt. Må alltid alliere meg med folk. Er det mulig å få andre Lords til å joine din faction? Eller å alliere din faction med en annen? Uten at du må være "tjeneren" til han du allierer deg med? Ja, i orginalen kan du få alle lords fra ditt land før du gjorde opprør over på ditt lag (Så hvis du er swadian rebels kan du "konvertere" swadian lords.) Mange Mod'er gjør at man kan få lords fra alle factions og rekrutere dine egne Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kult Tenker å bli Rebel mot King Ragnar! Han fortjener det! Slem fyr! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det er teit at man ikke kan bli konge sjøl.. Finnes det noen mod som gjør at vi kan blir konge? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvis man skal ha en mod burde man først prøve native expansion. Jeg tok en kikk inne på den nå og kongeriket mitt heter jo Kingdom of Snapz så der kan man bli passe konge ihvertfall ^_^ Hvis du vil ha et helt likt spill som Vanilla men fortsatt være konge anbefaler jeg war for calradia Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvordan er dette spillet? Noe ala Total War? I det tilfellet at jeg skal kjøpe det, hva er det som gjør det så bra? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har spilt Total War men kan ikke huske helt hvordan det var. Mount & Blade er ihvertfall sånn at du skal skaffe deg en hær, slåsse mot andre, alliere deg om du vil, skaffe bedre armor/våpen, få deg slott, ta fanger og sette dem i fengslet ditt, bestemme over andre Lords og mye mye mer. Med det lille jeg husker fra Total War, kan jeg være ganske sikker på at du kommer til å like det hvis du liker Total War . Kjemoe Bra RPG spill og er et must! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Mount and blade er jo likt på en del elementer nen er også ganske forskjellig For det første er det ike turbasert men alt foregår i RT. For det andre har du ikke de samme strategiske elementene i kampene dine. For det tredje styrer du bare en person og ikke alle på en gaqng. De andre styrkene kan du imidlertid kontrollere ved kommandoer. Ellers er det litt likt siden det du gjør utenfor kampene påvirker kampene, jmen her må du gi characteren din våpen og nye skills samtidig som du kan oppgradere soldatene dine Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ok, takk for svar. Mount and Blade høres interessant ut. Akkurat nå har jeg ikke så mye tid til å spille, så jeg venter nok litt med å kjøpe det. Jeg håper jeg ikke blir skuffet Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Tips: Hvis du spiller gjennom tutrialen, ikke døm spillet på grunnlag av den fordi den er helt forferdelig. Forresten har jeg skrevet en leseranmeldelse som du finner her om du ikke har lest den allerede tror ikke du blir skuffet over spillet. Det er så bra at det ikke er mulig hvis du liker rpg sjangeren. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tips: Hvis du spiller gjennom tutrialen, ikke døm spillet på grunnlag av den fordi den er helt forferdelig. Forresten har jeg skrevet en leseranmeldelse som du finner her om du ikke har lest den allerede tror ikke du blir skuffet over spillet. Det er så bra at det ikke er mulig hvis du liker rpg sjangeren. Enig med deg Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 "Først som sist kan jeg bare nevne at hvis du er ute etter eye candy, så er dette spillet absolutt ikke for deg." Er grafikken så dårlig at en som ikke er vant til retro spill vil slite med å leve seg inn i spillets atmosfære? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 "Først som sist kan jeg bare nevne at hvis du er ute etter eye candy, så er dette spillet absolutt ikke for deg." Er grafikken så dårlig at en som ikke er vant til retro spill vil slite med å leve seg inn i spillets atmosfære? Absolutt ikke Er ikke akkurat Crysis grafikk men er et spill som fokuserer på gameplay framfor grafikk for å si det sånn. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kan installere graphic enhancer, da blir grafikken en del bedre Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det der var bra nok for meg Må bare vente til jeg får tid da! Sommerferien en gang. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 "Først som sist kan jeg bare nevne at hvis du er ute etter eye candy, så er dette spillet absolutt ikke for deg." Er grafikken så dårlig at en som ikke er vant til retro spill vil slite med å leve seg inn i spillets atmosfære? Det jeg mener med det er at du ikke spiller spillet om du vil ha et spill som ser pent ut. Spillet "spiller" ikke på utseende, det spiller på en god atmosfære. Det er positivt ment i forhold til at spiller har mer dybde enn andre spill. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Eg vurderer å kjøpe dette spelet snart, men Warband gjer jo også grafikken betre på spelet(etter det eg har skjønt). Er det mogeleg å spele Warband Single Player? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Eg vurderer å kjøpe dette spelet snart, men Warband gjer jo også grafikken betre på spelet(etter det eg har skjønt). Er det mogeleg å spele Warband Single Player? Det er en vanlig misfrståelse at warband bare gir multiplayer Warband gir også et større single-player spill med flere muligheter og bedre grafikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå