Gå til innhold

Mount and Blade - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Vel, denne vennen jeg nevnet fikk installert det, men så klikka det totalt når han skulle starte opp. Vi klarte ikke fikse det :(

Og forresten, hva er problemet? Klarer du ikke installere eller slutter det å virke etter at du starter opp? Kanskje det hjelper å patche spillet. Det fikser ihvertfall mange bugs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, vil blant annet anbefale Custom Settlements. Kanskje ikke noe raskere å bli rik der, snarere tvert imot. Men hvis du liker å jobbe med din lansdby så er dettte moden for deg. Her har du mulighet til å gjøre hva som helst med byen din, ifra å skape en karavanne for å øke pengeinnsamlingen til å trene opp soldater som skal pase på den i tilfelle angrep...

Custom Settlements

Lenke til kommentar
Jeg bruker denne laptopen:

Processor: Intel® Pentium® Dual CPU T2370 @ 1.73GHz

Memory: 2038MB RAM

Card name: Mobile Intel® 965 Express Chipset Family 358 mb..

jeg trodde kanskje dette var nok til å spille M&B, men d var d ikke..

noen som vet om en mod eller no som senker alt av texture? eller noe annet som gjør at det ikke lagger?

Uggh, du spiller jo på et skrivebords skjermkort

Lenke til kommentar
Jeg bruker denne laptopen:

Processor: Intel® Pentium® Dual CPU T2370 @ 1.73GHz

Memory: 2038MB RAM

Card name: Mobile Intel® 965 Express Chipset Family 358 mb..

jeg trodde kanskje dette var nok til å spille M&B, men d var d ikke..

noen som vet om en mod eller no som senker alt av texture? eller noe annet som gjør at det ikke lagger?

Uggh, du spiller jo på et skrivebords skjermkort

Skole-PC :wacko: !!

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan Mulitplayer Expansionen blir? Skal man liksom bruke sin egen character vs andre i multiplayer form? Håper det blir litt sånn slags lvl greie, at vi går opp i levels gjennom å spille multiplayer eller achivements eller noe. Vet mange sikkert ikke har lyst på sånt, men jeg har litt lyst på mer enn bare basic battles uten noe å gå på videre :p.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

Han sier i videoen at jo flere du dreper - jo mer utvalg vil du ha av soldater (bedre våpen og armor osv) Ganske kult, da :D

Endret av Nostalgic
Lenke til kommentar

Det så jo bare awsome ut! :D

Gleder meg helt sinnsykt til multiplayer. Da må vi spille sammen en gang :) Jeg likte spesiellt godt det med "experience" og at du kan få nye tropper og sånn, var litt redd det skulle bli så ensformig

Lenke til kommentar
Det så jo bare awsome ut! :D

Gleder meg helt sinnsykt til multiplayer. Da må vi spille sammen en gang :) Jeg likte spesiellt godt det med "experience" og at du kan få nye tropper og sånn, var litt redd det skulle bli så ensformig

Ja, var litt redd for at det skulle bli ensformig jeg også. Men virker som de er mye mer en bare siege battles :). Vi må absolutt spille engang, ja! :) Gamer.no Siege Battle Ftw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...