Zwink Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vel, denne vennen jeg nevnet fikk installert det, men så klikka det totalt når han skulle starte opp. Vi klarte ikke fikse det Og forresten, hva er problemet? Klarer du ikke installere eller slutter det å virke etter at du starter opp? Kanskje det hjelper å patche spillet. Det fikser ihvertfall mange bugs! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) det lagga veeeldi mye... men jeg fant ut av det..bruker en ekstern skjerm og hadde tatt på for høy oppløsning :wacko: Endret 4. april 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Åja ^_^ Det forklarer jo alt! Have fun Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Har et spørsmål: Hvordan får man landsbyene og slottene til å bli rike? Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Gjør oppdrag for landsbyene og bygg Mill tror jeg det er, det skal øke "rikdommen" i landsbyen. I slott er det ikke mye du får gjort, men det øker etterhvert hvis det ikke blir besieged hele tiden... Husk også at når landsbyer blir raida så blir de "fattigere"... Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 I mange mod'er er det flere bygninger som gjør slott, byer og landsbyer fortere rike også Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja, vil blant annet anbefale Custom Settlements. Kanskje ikke noe raskere å bli rik der, snarere tvert imot. Men hvis du liker å jobbe med din lansdby så er dettte moden for deg. Her har du mulighet til å gjøre hva som helst med byen din, ifra å skape en karavanne for å øke pengeinnsamlingen til å trene opp soldater som skal pase på den i tilfelle angrep... Custom Settlements Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg bruker denne laptopen: Processor: Intel® Pentium® Dual CPU T2370 @ 1.73GHz Memory: 2038MB RAM Card name: Mobile Intel® 965 Express Chipset Family 358 mb.. jeg trodde kanskje dette var nok til å spille M&B, men d var d ikke.. noen som vet om en mod eller no som senker alt av texture? eller noe annet som gjør at det ikke lagger? Uggh, du spiller jo på et skrivebords skjermkort Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 358 mb er vel ikke så mye å skryte av, men er det ikke nok til å spille m&b på laveste kvalitet? (Post nr. 100 ) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg bruker denne laptopen: Processor: Intel® Pentium® Dual CPU T2370 @ 1.73GHz Memory: 2038MB RAM Card name: Mobile Intel® 965 Express Chipset Family 358 mb.. jeg trodde kanskje dette var nok til å spille M&B, men d var d ikke.. noen som vet om en mod eller no som senker alt av texture? eller noe annet som gjør at det ikke lagger? Uggh, du spiller jo på et skrivebords skjermkort Skole-PC :wacko: !! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 As i said, den burde klare det ^_^ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Etter et par måneders pause, så har jeg starta med M&B igjen Er kjempe kos og gleder meg til mulitplayer utvidelsen kommer. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Noen som vet hvordan Mulitplayer Expansionen blir? Skal man liksom bruke sin egen character vs andre i multiplayer form? Håper det blir litt sånn slags lvl greie, at vi går opp i levels gjennom å spille multiplayer eller achivements eller noe. Vet mange sikkert ikke har lyst på sånt, men jeg har litt lyst på mer enn bare basic battles uten noe å gå på videre . name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"> Han sier i videoen at jo flere du dreper - jo mer utvalg vil du ha av soldater (bedre våpen og armor osv) Ganske kult, da Endret 16. april 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det så jo bare awsome ut! Gleder meg helt sinnsykt til multiplayer. Da må vi spille sammen en gang Jeg likte spesiellt godt det med "experience" og at du kan få nye tropper og sånn, var litt redd det skulle bli så ensformig Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 ahhhhhh, er veldig kåt på dette spillet nå :rolleyes: Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det så jo bare awsome ut! Gleder meg helt sinnsykt til multiplayer. Da må vi spille sammen en gang Jeg likte spesiellt godt det med "experience" og at du kan få nye tropper og sånn, var litt redd det skulle bli så ensformig Ja, var litt redd for at det skulle bli ensformig jeg også. Men virker som de er mye mer en bare siege battles . Vi må absolutt spille engang, ja! Gamer.no Siege Battle Ftw! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg joiner å skape en tråd i spille sammen når dette komer ut Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg joiner å skape en tråd i spille sammen når dette komer ut Jeg også Men er vel en stund til det kommer ut? Så noe med desember eller noe? Kan det stemme? :/ Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det blir som Cs bare i middelalderen Og med Castle sieges etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå