Zwink Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen som vet om 1.011 er siste patch og om denne er kompatibel med save games fra 1.003? '1.011 er siste patch ja. Jeg tror ikke den er kiompitabel med 1.003, men det kan godt hende. Prøv å google det Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er det noen mod'er til M&B versjon 1011 som bruker pistoler eller rifler? utenom star wars. Du har også The Eagle and the Radiant Cross modden til 1.011. Der har du med diverse musketter og flintlåspistoler. Sånn tidsmessig vil jeg si at dette er anno 1600 ish med en fin blanding av musketter og 2 håndsverd:) Absoludt en anbefalt mod det og... Kan lastes ned her Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg vil bare advare folk om at å ha en spiller karakter som baserer seg på intelligence og intelligence skills er helt ubrukelig. Skaff heller en leiehelt med slikt som støtte. Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tull...intelligence baserte skills er langt fra useless. Spotting, pathfinding er glimrende stats som er et must ha. Tactics og Surgery kan også snu sikekrt tap til seier. Enig at det kan lønne seg å ha en sidekick med disse statsene, og heller fokusere på full out combat, men jeg tar faktisk heller disse skillsene framfor Ironskin, powerstrike og riding hvis jeg måtte velge.... Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tull...intelligence baserte skills er langt fra useless. Spotting, pathfinding er glimrende stats som er et must ha. Tactics og Surgery kan også snu sikekrt tap til seier. Enig at det kan lønne seg å ha en sidekick med disse statsene, og heller fokusere på full out combat, men jeg tar faktisk heller disse skillsene framfor Ironskin, powerstrike og riding hvis jeg måtte velge.... Intelligence skills er kanskje de viktigste skillsene på hele spillet, men det Wartom mener er at du burde fokusere på hovedsakelig personal og leader skills. Så kan heller dine companions trene resten Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg kjører mest på charisma og lar en sidekick ta seg av intelligencen. Intelligence er bra, men det er bedre å ha Charisma selv og ha intelligence på andre. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg kjører mest på charisma og lar en sidekick ta seg av intelligencen. Intelligence er bra, men det er bedre å ha Charisma selv og ha intelligence på andre. Jeg kjører en blanding av charisma, agillity og strength Jeg pleier å levle alle tre opp ganske likt helt til jeg får 5 i riding Etter det kjører jeg en blanding av charisma og litt strength. I native expansion er det ekstra digg siden de har gjort så persuation kommer over i charisma skill og ikke intelligence! Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kommer og seff anpå hvilken mod du spiller. For vanilla M&B stemmer det ganske så bra, men ellers så kan det variere... Lenke til kommentar
Fabian1105 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg kjører mest på charisma og lar en sidekick ta seg av intelligencen. Intelligence er bra, men det er bedre å ha Charisma selv og ha intelligence på andre. Jeg kjører en blanding av charisma, agillity og strength Jeg pleier å levle alle tre opp ganske likt helt til jeg får 5 i riding Etter det kjører jeg en blanding av charisma og litt strength. I native expansion er det ekstra digg siden de har gjort så persuation kommer over i charisma skill og ikke intelligence! Jeg har gjort som deg med fokus på char, agi og str. Er lvl 15 nå og tenker å investere litt i persuasion. Har på følelsen at det blir en viktig skill "senere" i spillet når man har mye med div ledere å gjøre...stemmer dette? Forresten et fantastisk spill. Combat på hesteryggen er virkelig noe av det kuleste jeg har gjort i et rpg. Beste 70 spenn jeg har brukt på lenge Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg baserer meg stort sett på strength og ca halvparten av det på agillity. Resten tar jeg på charisma. Jeg skaffer meg en ekstra helt som er godt trent i intelligence abillities og en som er trent i agility og training, så vel som å være god å sloss. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Noen som vet hvor jeg skal plassere mods? Jeg finner kun mappen trial versjonen av spillet, ikke den fulle versjonen. Endret 20. mars 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som vet hvor jeg skal plassere mods? Jeg finner kun mappen trial versjonen av spillet, ikke den fulle versjonen. C:\Program Files\Mount&Blade\Modules Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Noen som vet hvor jeg skal plassere mods? Jeg finner kun mappen trial versjonen av spillet, ikke den fulle versjonen. C:\Program Files\Mount&Blade\Modules takk, men det var der trialversjonen var lagret der Endret 21. mars 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Noen som vet hvor jeg skal plassere mods? Jeg finner kun mappen trial versjonen av spillet, ikke den fulle versjonen. C:\Program Files\Mount&Blade\Modules takk, men det var der trialversjonen var lagret der Sorry, men jeg forstår ingen ting .Mener du at trialversjonen er lagret der? Isåfall, hvis du skal bruke en mod må du bare lagre den i modules, unrar og når du starter m&b må du velge moden isteden for native i scroll vinduet. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Når du har trial versjonen, så har du fullversjonen... (trial = fullversjonen med level grense) Endret 21. mars 2009 av Skauher Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du låser bare opp trailversjonen med en kode, eller så har du et fullverdig spill, bare med lvl grense på 5. Ellers så skal spillet være 100% likt fullversjon. Aldri hørt om at en trail ikke fungerer med mods heller... Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du låser bare opp trailversjonen med en kode, eller så har du et fullverdig spill, bare med lvl grense på 5. Ellers så skal spillet være 100% likt fullversjon. Aldri hørt om at en trail ikke fungerer med mods heller... Fungerer med mods men du har såklart fortsatt level grense. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Jeg bruker denne laptopen: Processor: Intel® Pentium® Dual CPU T2370 @ 1.73GHz Memory: 2038MB RAM Card name: Mobile Intel® 965 Express Chipset Family 358 mb.. jeg trodde kanskje dette var nok til å spille M&B, men d var d ikke.. noen som vet om en mod eller no som senker alt av texture? eller noe annet som gjør at det ikke lagger? Endret 3. april 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg bruker denne laptopen: Processor: Intel® Pentium® Dual CPU T2370 @ 1.73GHz Memory: 2038MB RAM Card name: Mobile Intel® 965 Express Chipset Family 358 mb.. jeg trodde kanskje dette var nok til å spille M&B, men d var d ikke.. noen som vet om en mod eller no som senker alt av texture? eller noe annet som gjør at det ikke lagger? processor, 512 MB RAM, 700 MB hard drive space, 64 MB graphics card skal jo være requirements til å spille så jeg tror ikke det er problemet. Har du vista? På en av vennene mine sin pc sluttet m&b å funke etter at han innstallerte vista <_< Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Jeg spiller det på Vista, ingen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå