Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Multiplayer kommer til å ta helt av. Kan ikke tenke meg ne kulere enn å løpe i krig mot andre spillere med en svær hær Lenke til kommentar
KimS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Føler meg fristet til å kjøpe dette spillet selv nå. Men hvordan er det rent maskinkrevende? Bør en laptop av greit kaliber kjøre det glatt? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Føler meg fristet til å kjøpe dette spillet selv nå. Men hvordan er det rent maskinkrevende? Bør en laptop av greit kaliber kjøre det glatt? Det krever svært lite av maskinen, spillet ser ut som det er laget av 2 tyrkere på speed, men det er gameplayet som teller, og det er der spillet gjør seg gjeldende. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det krever svært lite av maskinen, spillet ser ut som det er laget av 2 tyrkere på speed, men det er gameplayet som teller, og det er der spillet gjør seg gjeldende. Okei, da kunne det egentlig passet meg ganske så bra. Har jo sett grafikken jeg og, men har jo opplevd at slike spill ofte er overaskende ressurskrevende. Bortsett fra min ps3, er det kun bærbare datamaskiner i hus nå Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Okei, da kunne det egentlig passet meg ganske så bra. Har jo sett grafikken jeg og, men har jo opplevd at slike spill ofte er overaskende ressurskrevende. Bortsett fra min ps3, er det kun bærbare datamaskiner i hus nå Kan trygt anbefale det. Kjenner flere som sitter å spiller det på bærbaren de bruker på skolen, ikke noe problem. Tipper man kunne kjørt det på en 10 år gammel pc. Han ene spiller det faktisk på en pc fra 2005(bærbar) og det går så det suser. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjører det på skolebærbaren så det er nok ikke noe problem Lenke til kommentar
KimS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så bra, da blir det nok til at jeg går til annskaffelse av Mount and Blade ganske så snart. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 jess, elsker dette spillet =) Eg er level 29 og springer rundt som rebell og plynder alle byer eg kan Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Til dei som lurer på om maskinen skal kjøre det: Det kjører relativt glatt på min skoledata dersom det ikkje er altfor mange soldater med i kampene. Detrsom du har problem med å kjøre det er du jo og mulig å sette direct x til versjon 7 Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis du leter etter en god 1.011 mod til M&B anbefaler jeg på det sterkeste Native Expansion =) Native Expansion Har hittet rundt level 45(og ja det tok laaang tid) og eier over halvparten av caldria og er alliert med Rhodoks mot de herskens Khergits;) Though har jeg bare 3 lords løpende rundt for meg men halvparten av companionsene mine er også der så det gjør pent lite^^ Har btw samme brukernavn på M&B forumet som her Lenke til kommentar
Legolin Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da er det bare å laste ned den nye versjonen. Keyen funger fremdeles. Hvis du har en ikke så _veldig_ gammel versjon, er det en mulighet for å eksportere characteren din for å importere i den nye. Og en skikkelig stor nyhet er også: Mount&Blade Multiplayer! http://ve3d.ign.com/articles/news/44364/Mo...nsion-Announced FANTASTISK NYHET! Har hørt mange rykter om dette, men aldri fått noen virkelig pålitelig kilde til å oppnevne dette! NÅ GLEDER JEG MEG SKIKKELIG har spilt mount and blade en stund selv, og skal ta å poste skjermdump med alle statsene mine, og hæren min samt mitt enorme rike Har tatt over 3/4 av Calrida Men har hatt en liten pause, ble litt kjedelig når jeg alene slaktet 4000 vikinger i ett slag..... Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg sykt til det kommer multiplayerversjon av mount and blade Eg har følgt med i utviklingen siden 0.4 noe er er stor fan Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 M&B MP blir vel, Deathmatch, Team deathmatch og siege hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spillte demoen i evigheter før de begynnte å selge mount & blade i en av mine lokale spillbutikker kompis kjøpte det til meg på bursdagen. bedre gave skal du leite lenge etter. gleder meg til multiplayern ;P Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har spilt i noen år (ikke spilt hele tiden da ) og jeg har alltid savnet MP, det kommer til å bli morsomt! Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mount&Blade er et helt genialt spill, men også har den forbedringspotensial. Jeg håper virkelig på et "Mount&Blade 2" (eller ny versjon) med multiplayer som det virkelig lukter svidd av! Lenke til kommentar
Eeobroht Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Artig spill ja. Har selv en særegen trang til å spamme horse archers og ri i ring rundt fienden mens de blir skutt ned av pilene mine Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Alle i den første listen der fungerer fint med 1.xxx Du kan også lese litt om de forkjsellig før du laster de ned for å prøve de forskjellige moddene. Anbefaler : The Eagle and the Radiant Cross Calradia at War Lords and Realms Morsmomme mods som gir mye gameplay om du er lei vanilla m&b Calradia at War hørtes interessant ut, skal teste den senere. The Last Day hørtes også svært spennende ut, men orker ikke styre med å laste ned og installere eldre versjoner av M&B nå. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Var skeptisk første gang je skulle prøve demoen, men jeg endte opp med å kjøpe spillet Et utrolig bra spill når man tenker på at det er lagd av én person. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er ikke lagd av bare én person, men i starten av utviklingen var det et tyrkisk ektepar (?) som sto for mesteparten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå