Lexiboij Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det er vel satt på 50-75 dager før de kommer? (rett meg hvis jeg tar feil.) Så hvordan kan de ha kommet så tidlig? De kom ikke før veldig sent til meg. Men det anbefales å holde seg unna en stund. Bygg opp en hær å allier deg med de andre factionene. I starten har de rundt 1000-2000 soldater delt på lordene. Ettersom at jeg bruker Battle sizer ble det automatisk skrudd av. 600 black knights på en gang er ikke bra :rolleyes: (Grensen var 700 totalt) Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det er vel satt på 50-75 dager før de kommer? (rett meg hvis jeg tar feil.) Så hvordan kan de ha kommet så tidlig? De kom ikke før veldig sent til meg.Men det anbefales å holde seg unna en stund. Bygg opp en hær å allier deg med de andre factionene. I starten har de rundt 1000-2000 soldater delt på lordene. Ettersom at jeg bruker Battle sizer ble det automatisk skrudd av. 600 black knights på en gang er ikke bra :rolleyes: (Grensen var 700 totalt) NeixD Men hadde væt litt fett og. Lenke til kommentar
Amroth_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ny Mount & Blade: Warband Trailer Gamescom intervju med Armagan Yavuz Mount & Blade: Warband Beta Videoer Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Dette er noe jeg har lyst på... Lenke til kommentar
Amroth_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 'Hegemony 268 B.C.' er en modifikasjon under utvikling for 'Mount & Blade' som bringer den gresk-romerske verden i den hellenistiske perioden til liv. Les intervjuet med modlederen Ealabor her. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Flott med en slik mod, jeg begynner å bli lei av native expansion. Får håpe den blir bra. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Har hatt lyst til å prøve dette spillet en stund nå, har ikke lest mye om det, men er litt drøyt å lese gjennom hele denne store tråden som sikkert inneholder mye utdatert informasjon tidligere. Er også drøyt å stille enkle spørsmål som sikkert er spurt tidligere Hvorfor oppdateres aldri førsteposten i slike tråder som dette ? Er det fordi trådstarter har en trang til å markere seg, men ikke er interessert i å informere ? Burde slike tråder startes av utpekte individer, som faktisk oppdaterer førsteposten ? Kanskje vedlikeholdes av moderatorer ? Eller kanskje en ny trådtype/underforum med wiki-stil hvor alle brukere kan editere førsteposten ? Sorry for en (kanskje urettferdig) rant, men har irritert meg lenge at slike tråder som dette aldri oppdateres i førsteposten, og de samme spørsmål blir stilt om og om igjen, samt at alle må lese gjennom hele tråden for å finne 1-2 interessante ting pr side, i stedet for at det står i førstepost Gjerne gi meg en lenke til generell info om spillet Endret 28. august 2009 av Pyth Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Din gode venn wikipedia er alltid til hjelp http://en.wikipedia.org/wiki/Mount%26Blade hjemmeside: http://www.taleworlds.com/ Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 M&B har ikke blitt oppdatert de siste månedene, så der er ikke mye utdatert informasjon i denne tråden. Hvis du vil ha det nyeste fra en slik tråd, bør du lese fra de nesten siste sidene. (4-5 sider fra slutt i denne.) Lenke til kommentar
Amroth_InnleggNO Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Det har skjedd en del nytt med M&B i det siste, både på spill- og modfronten. Som Gamer melder så er det blitt annonsert et nytt spill, Mount & Blade: Ogniem i Mieczem (Med Ild og Sverd), komplett med en av de bedre M&B-relaterte trailerne jeg har sett. Det er også blitt åpnet europeiske beta servere, så de av dere som signa dere opp bør sjekke innboksen hvis dere ikke har gjort det allerede. Sjekk spam også, siden det har vært noen meldinger om at e-posten fra TaleWorlds har havnet der. En del modifikasjoner har gitt oppdateringer på hva det er de holder på med. gutekfiutek's Polished Buildings Mod, med noen fantastiske byer og borger for Swadia og Vaegir, er det nå mulig å laste ned. Fans av World War Z og Shaun of the Dead vil kanskje være interesserte i Modern Zombie Minimod som nettopp ble annonsert. The Peninsular War har både lagt ut et skjermbilde og en video av noen nye animasjoner som vil bli inkludert i modden (Sharpe fans vil sannsynligvis kjenne igjen hvilket regiment karen i grønn uniform tilhører). The Eagle and the Radiant Cross er ute med kapittel tre. The Song of Taliesin gir oss et innblikk i hvilke leiesoldater vi vil møte på de britiske øyer anno 580. Og gutta fra 1866: Western Mod har letta litt på sløret og posta en render av en Spencer rifle (pluss et skjermbilde av en noe shady kar). Sjekk forresten ut fire måneder gamle videoen om du er interessert i modden. Endret 4. september 2009 av Amroth Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Amroth, bare for å skryte litt, så har jeg en del modeller med i 1866 modden Lenke til kommentar
Amroth_InnleggNO Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Det er en av de moddene jeg venter mest på (sammen med TLD, TPW og Hegemony). Hvilke modeller har du lagd? Noe som har blitt vist? Det er vel ikke Spencer rifla? Endret 4. september 2009 av Amroth Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har laget en saloon, og en del background props. F.eks mesaene som er blitt vist veldig mye Lenke til kommentar
Amroth_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Mener jeg har sett noe av det, ja! Lenke til kommentar
Amroth_InnleggNO Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Her er det noen nye skjermbilder fra 'The Last Days', en ringenes herre modifikasjon, som viser alver fra Lothlórien & Myrkskog, pluss noen krigere fra Arnor. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nå ble jeg lykkelig! Håper de ikke bruker veldig lang tid til å porte det til 1.11 Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hadde helt glemt at jeg hadde dette liggende, prøvde meg i "fem minutter" (som ble til 3-4 timer ) i går, veldig artig spill. ^^ Men, jeg har prøvd å søke litt, og ikke funnet noe, så jeg tar en sjanse og spør: Jeg har nå en puslete liten gjeng på 27 mann, og det ser ut til at det er det jeg får for øyeblikket (innunder party-fliken står det 27/27), er det noen som vet og kan si meg hvordan jeg får rekruttert flere? Tenkte det kanskje sto på kveg og- eller penger, men det var det tydeligvis ikke, jeg har stjålet en del kveg fra flere byer, og beholdt oppgjøret mellom to lorder. Mange takk på forhånd. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hadde helt glemt at jeg hadde dette liggende, prøvde meg i "fem minutter" (som ble til 3-4 timer ) i går, veldig artig spill. ^^ Men, jeg har prøvd å søke litt, og ikke funnet noe, så jeg tar en sjanse og spør: Jeg har nå en puslete liten gjeng på 27 mann, og det ser ut til at det er det jeg får for øyeblikket (innunder party-fliken står det 27/27), er det noen som vet og kan si meg hvordan jeg får rekruttert flere? Tenkte det kanskje sto på kveg og- eller penger, men det var det tydeligvis ikke, jeg har stjålet en del kveg fra flere byer, og beholdt oppgjøret mellom to lorder. Mange takk på forhånd. Du får plass til en ekstra mann(eller dame ) for hver level du har i charisma. Og for hver level du har i "leadership" får du fem ekstra plasser. Renown'en som du får av å gjøre quests og vinne slag øker også maximumen. Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Aha, så jeg må bare avansere lit mer først? Takker og bukker. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Der fikk jeg beta key Signet opp for ca 3 uker siden. Hele helgen kommer til å gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå