Gå til innhold

Mount and Blade - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen som vet når den multiplayer delen kommer ut? gleder meg så inmari til den

1. september er release-datoen satt :)

Er det mulig å save på andre måter enn "quick-save"? :unsure:

trykker du esc så kommer du jo til menyen. Der kan du lage nye saveslots og slike ting hvis det var det du lurte på

Lenke til kommentar
Hver gang jeg prøver å kjøre en mod så får jeg denne meldinga: Unable to open file: CommonRes\ani_walk_sideways.brf. Jeg mangler denne fila. Er det noen her som har bry til å sende meg den?

Fant den. Prøvde å laste den opp her, men da kom det "you ar enot permitted to upload this type of file"

Lenke til kommentar
Hver gang jeg prøver å kjøre en mod så får jeg denne meldinga: Unable to open file: CommonRes\ani_walk_sideways.brf. Jeg mangler denne fila. Er det noen her som har bry til å sende meg den?

Fant den. Prøvde å laste den opp her, men da kom det "you ar enot permitted to upload this type of file"

RapidShare

Lenke til kommentar
Fy F******!!!!!!!!

Skulle nok gjort litt mer research før jeg la inn den patchen. Savegamet er ødelagt! Fungerer ikke å loote landsbyer, kan ikke bli marshall og div andre dritt bugs!!

50+ timer RETT I DASS!!!!!

Nå skal jeg ikke røre det spillet på lenge!

Ikke legg fra deg spillet enda...

Du kan eksportere karakteren din, da får du fyren din minus tingene hans og "gjengen" hans. Du tar vare på pengene du har, så vil anbefale å selge tingene dine før du gjør det.

Prosessen er som følger: Når du har gjort alt klart til å eksportere fyren din skal du trykke på statistics, da får du opp en ny skjerm.

På den skjermen har du tre valg; Export character, Import character og Return (eller no lignende). Den du skal bry deg om er export. Du trykker du på den, da skal du få en melding: Character export successful. Det du skal gjøre da er å starte et nytt spill.

Så går du inn på statistics igjen på denne nye karakteren din og trykker på; Import character. Da får du opp en ny melding der det står: Character Import successful. Da skal du ha fått alle pengene dine, attributes, skills og weapon proficiencies tilbake.

Husk at du ikke får igjen utstyret, slottene/byene/landsbyene eller folkene dine igjen, men det er mye bedre enn å starte helt på nytt ;)

Endret av Hockax
Lenke til kommentar

Ikke vondt ment, men han løste faktisk problemet ved å gå tilbake til en eldre (og muligens dårligere) versjon. Mitt tips gir han muligheten til å spille den nyere (og muligens bedre) versjonene igjen. Og samtidig vet han hvordan han gjør dette hvis det kommer nyere versjoner senere.

Lenke til kommentar
er det noen som vet når den multiplayer delen kommer ut? gleder meg så inmari til den

1. september er release-datoen satt :)

Er det mulig å save på andre måter enn "quick-save"? :unsure:

trykker du esc så kommer du jo til menyen. Der kan du lage nye saveslots og slike ting hvis det var det du lurte på

Når jeg trykker esc får jeg opp tre valg

- Resume Game

- Save and exit

& Options.

Får ikke laget egne slots!

Lenke til kommentar

har du oppdatert det? Jeg får opp return to game, options, save and quit, save, save as. og quit

edit: Nå forstår jeg :) Du tok sånn "play realistic, no quiting without saving." Da funker det sikkert iikke

Endret av Snapz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...