Exia Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Folk her har jo sagt at det vil forekomme bugs om du patcher og bruker en gammel savegame. Er ikke spillet sin feil at du patcha det Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Du har rett, det er ikke spillet sin skyld Men det frister ikke å starte helt på nytt akkurat nå EDIT: Lastet ned en eldre patch og da funket det utmerket! Tilgi sytingen min Endret 23. mai 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 er det noen som vet når den multiplayer delen kommer ut? gleder meg så inmari til den Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er det mulig å save på andre måter enn "quick-save"? :unsure: Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 er det noen som vet når den multiplayer delen kommer ut? gleder meg så inmari til den 1. september er release-datoen satt Er det mulig å save på andre måter enn "quick-save"? :unsure: trykker du esc så kommer du jo til menyen. Der kan du lage nye saveslots og slike ting hvis det var det du lurte på Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Eg har funnet ut korleis du kan eige alle saman, berre kjøpt deg ein "Polearm" og bruk "Couched Lance Damage". Eg har slått hærar som er tre-fire gongar større eg meg, takka vere dette. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hver gang jeg prøver å kjøre en mod så får jeg denne meldinga: Unable to open file: CommonRes\ani_walk_sideways.brf. Jeg mangler denne fila. Er det noen her som har bry til å sende meg den? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hver gang jeg prøver å kjøre en mod så får jeg denne meldinga: Unable to open file: CommonRes\ani_walk_sideways.brf. Jeg mangler denne fila. Er det noen her som har bry til å sende meg den? Fant den. Prøvde å laste den opp her, men da kom det "you ar enot permitted to upload this type of file" Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hver gang jeg prøver å kjøre en mod så får jeg denne meldinga: Unable to open file: CommonRes\ani_walk_sideways.brf. Jeg mangler denne fila. Er det noen her som har bry til å sende meg den? Fant den. Prøvde å laste den opp her, men da kom det "you ar enot permitted to upload this type of file" RapidShare Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Tenkte jeg ikke på http://rapidshare.com/files/236772818/ani_...deways.brf.html Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Med storymod får jeg denne meldinga: get_skeleton_anim failed for: run_forward_onehanded.. Men takk for den fila. Den hjalp til en annen mod Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Fy F******!!!!!!!! Skulle nok gjort litt mer research før jeg la inn den patchen. Savegamet er ødelagt! Fungerer ikke å loote landsbyer, kan ikke bli marshall og div andre dritt bugs!! 50+ timer RETT I DASS!!!!! Nå skal jeg ikke røre det spillet på lenge! Ikke legg fra deg spillet enda... Du kan eksportere karakteren din, da får du fyren din minus tingene hans og "gjengen" hans. Du tar vare på pengene du har, så vil anbefale å selge tingene dine før du gjør det. Prosessen er som følger: Når du har gjort alt klart til å eksportere fyren din skal du trykke på statistics, da får du opp en ny skjerm. På den skjermen har du tre valg; Export character, Import character og Return (eller no lignende). Den du skal bry deg om er export. Du trykker du på den, da skal du få en melding: Character export successful. Det du skal gjøre da er å starte et nytt spill. Så går du inn på statistics igjen på denne nye karakteren din og trykker på; Import character. Da får du opp en ny melding der det står: Character Import successful. Da skal du ha fått alle pengene dine, attributes, skills og weapon proficiencies tilbake. Husk at du ikke får igjen utstyret, slottene/byene/landsbyene eller folkene dine igjen, men det er mye bedre enn å starte helt på nytt Endret 25. mai 2009 av Hockax Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (snip) Om du leser øverst på denne siden, så ser du at han allerede har fikset problemet Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ikke vondt ment, men han løste faktisk problemet ved å gå tilbake til en eldre (og muligens dårligere) versjon. Mitt tips gir han muligheten til å spille den nyere (og muligens bedre) versjonene igjen. Og samtidig vet han hvordan han gjør dette hvis det kommer nyere versjoner senere. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 er det noen som vet når den multiplayer delen kommer ut? gleder meg så inmari til den 1. september er release-datoen satt Er det mulig å save på andre måter enn "quick-save"? :unsure: trykker du esc så kommer du jo til menyen. Der kan du lage nye saveslots og slike ting hvis det var det du lurte på Når jeg trykker esc får jeg opp tre valg - Resume Game - Save and exit & Options. Får ikke laget egne slots! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) har du oppdatert det? Jeg får opp return to game, options, save and quit, save, save as. og quit edit: Nå forstår jeg Du tok sånn "play realistic, no quiting without saving." Da funker det sikkert iikke Endret 26. mai 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nei du måtte ha valgt å kunne lagre når som helst. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg valgte å kunne lagre når som helst, men neptjune får nesten ingen alternativer. Han kan ikke save uten å gå ut først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå