Tux_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 No har eg "sida" med Nords, og rir rundt med King Ragnar for tida. Eg fekk 3000 denarar for ein Lord frå Khergit Khanate, så eg har også råd til å oppretthalde hæren min. Eg tok inn tre folk med namn(husker berre Jeremus), men angrar på to av dei. Han eine er "Crossbowman" som berre kranglar med ein som er veldig opptatt av disiplin, og han andre(Nizar eller noko sånt) er ikkje så altfor god, men eg beholder dei litt til. Jeg hater King Ragnar. Da er vi nå bitre fiender Av en eller annen grunn i et uoppmerksomt øyeblikk møter jeg alltid på han og så klart er det alltid mørkt eller dårlig vær eller noe. Og hæren hans er jo nå så sinnsykt stor. Så er det bare å begynne å samle tropper på nytt. Da kommer et irriterende element inn. I det værste øyebikket, for.eks når du har et slott under siege, skal en av dine heros snakke med deg og du febrisk prøver å trykke for å komme deg unna. Så har du tapt Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe, eg syns han verker ok eg Sjølvsagt skal eg styrte han når eg får meg nokre fort og ein større hær Men kven har du "sida" med, da? Swadia slit utruleg på min save. Dei har mista mykje av landet sitt, og har berre tre byar igjen(Suno, Dhirim og Uxhal), + nokre få fort. Det som irriterar meg litt, er at Suno er midt inne i Nord. Eg kan ikkje forstå kvifor vi tok Praven på andre sida av fjella, enn Suno som er midt inne i landet. Hadde eg vore Marshall, så hadde eg samla ein hær og beleira byen. Eg har fått meg ein litan landsby(Tahlberl) som eg har bygd Watchtower i, og byggjer akuratt no ei mølle. Eg vil ha eit fort, men eg må byggje opp ein større hær. Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Takk Hockax Ikke no problem Er også mulig å få tak i informasjon om de forskjellige versjonene på taleworlds.com, det offisielle forumet Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ting har forandra seg drastisk! Vi var dei fornuftige, som kriga mot eit og eit land, no er vi krig mot Swadia(som berre har Suno, Dhirim, Grunwalder Castle og Uxhal igjen), Vaegir og Khergit! Eg liker det ikkje, eg ville i alle fall hatt ein fred med Vaegir eller Khergit, tre land er litt mykje å kjempe mot. Eg har fått ein betrakteleg større hær(over 60), og fekk eit slått! Grunwalder Castle. Men det blei tatt av Swadia med ein gong Eg har også blitt betre til å slåss, og eg har ei spyd som eg gjer Couch Lance Damage med, og ei øks til nærkamp. Så har eg to skjold, eit på ryggen, til å beskytte ryggen min, og eit framme til å blokke med. Lenke til kommentar
Hockax_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvis du leiter etter oppdrag hos guild manager i byene kan du etterhvert finne oppdrag som sier at de ikke er fornøyde med krigen og du kan stoppe den hvis du angriper den og den lorden. Er helt random hvilken faction som de ønsker fred med. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hm, det var ingen dum ide. Eg får vel prøve det da, for fred med Vaegir hadde ikkje vore dumt. Eigentleg så hadde det vore best viss vi berre knuste Swadia, men da må dei velgje meg som Marshall. Nokon som veit kva som skjer viss du tar alle "fiefs" frå eit land? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Hm, det var ingen dum ide. Eg får vel prøve det da, for fred med Vaegir hadde ikkje vore dumt. Eigentleg så hadde det vore best viss vi berre knuste Swadia, men da må dei velgje meg som Marshall. Nokon som veit kva som skjer viss du tar alle "fiefs" frå eit land? Hvis du fjerner alle slottene og ingen Lorder har noen hærer så vil du få opp "Faction Eliminated" har bare Rhodoks igjen mot Kingdom of Nords, de har ingen byer eller noe men fortsatt et par lords som jeg springer etter med 9.4 i speed de blir bedre etter hvert altså: og glemte nesten: http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,46290.0.html Endret 13. mai 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Nais, hjalp du Lethwin Far-Seeker til trona? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sorry for dobbelpost, men eg vil gjerne ha svar: Eg har no ein hær på ca. 70, problemet er berre at eg er usikkar på om eg skal oppgradere alle saman når dei kan bli oppgradert, eller ha mange Nord Trained Footmen, og få Nord Huscarl. Akuratt no så pleier eg å liggje på rundt 50.000 denarar(det er så mykje + - eg har hatt ca. dei siste 100 in-game dagane), og hæren min vil ha 1600 i løn. Bør eg satse på å ha ein veldig god, godt oppgradert, men dyr hær, eller ha ein billigare, men mindre oppgradert hær? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sorry for dobbelpost, men eg vil gjerne ha svar: Eg har no ein hær på ca. 70, problemet er berre at eg er usikkar på om eg skal oppgradere alle saman når dei kan bli oppgradert, eller ha mange Nord Trained Footmen, og få Nord Huscarl. Akuratt no så pleier eg å liggje på rundt 50.000 denarar(det er så mykje + - eg har hatt ca. dei siste 100 in-game dagane), og hæren min vil ha 1600 i løn. Bør eg satse på å ha ein veldig god, godt oppgradert, men dyr hær, eller ha ein billigare, men mindre oppgradert hær? Dyr hær, det er bare å plundre byer for silk og slikt, så blir du rik som en fjøsnisse uansett, så vil heller gått for dyr og god hær enn dårlig og billig hær. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Oppgrader alt du kan når du kan. Peng er jo ikke noe problem etterhvert. Jeg ligger også på ca 50.000 +- og jeg har alltid min hær så oppgradert som mulig(min hær er på i overkant av 140 mann). Litt lenge siden jeg var inne, så husker ikke prislappen atm. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nais, hjalp du Lethwin Far-Seeker til trona? nei, hjalp Prince Valdym The bastard til tronen i Vaegirs men tok deretter over med kingdoms of nords uansett På et punkt i spillet hadde jeg 30,000 kr i lønn i uka å da gikk jeg nesten konkurs hadde vell over 2000 som var fullt oppgradert i slott og slikt, gikk rundt med 300 lancere og lot de sloss for seg selv, men ble likevel ikke kvitt de :rolleyes: Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Da går eg for ein dyr hær Eg har eigentleg tenkt til å byggje opp ein hær av berre kavaleri og bogeskyttare, så har eg resten i fort, men eg trur ikkje det akuratt no. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvilke fordeler gir det deg å ha godt forhold med lorde folkene? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Hvis du engang prøver å styrte en konge, er det lettere å få dem på din side hvis de liker deg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Da er Mount & Blade endelig kjøpt! Fikk et helt nytt eksemplar på EB Games til 99kr. Endelig kan jeg begynne for alvor Husker jeg spilte trialen igjen og igjen, og ble like lei meg hver gang jeg fikk beskjed om at jeg hadde brukt opp spilletiden, eller nådd toppnivået. Never more! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Hva skjer når man hjelper en til å styrte en konge? Får man ekstra land/mye denarer? Er det verdt det? En ting som irriterer meg noe så sinnsykt: Når man starter en campaign og får med seg en del lords. Men så fort en fiendtlig caravan dukker opp forsvinner halvparten, gjerne midt i et siege, eller på veien til en by man skal ta. AAARG EDIT: Kan jeg ødelegge savegamet mitt ved å laste ned den nyeste patchen? Endret 23. mai 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Du kan ikke ødelegge savegamet, men hvis den siste patchen din er for gammel kan ikke spillet lese den. Det er en eller to tideligere patcher som funker, hvis det er den du hadde når du spilte på savegamet. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 La inn den nyeste patchen. Gikk fint å loade savegamet. Men når jeg prøver å loote en landsby skjer det ingenting. Figuren står bare å ser dum ut. Noen som har hørt om dette? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Fy F******!!!!!!!! Skulle nok gjort litt mer research før jeg la inn den patchen. Savegamet er ødelagt! Fungerer ikke å loote landsbyer, kan ikke bli marshall og div andre dritt bugs!! 50+ timer RETT I DASS!!!!! Nå skal jeg ikke røre det spillet på lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå