Runinho Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Nå må jeg ha fulgt jeeeeeeevlig dårlig med... men når fikk druider evnen til å bruke polarms? Det har jo stått i manualen i fire år nå at de kan det, men det har de jo faktisk ikke kunnet! Inntil nå? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Husker jeg rett var det i 3.0.8 Fire år for sent spør du meg, mtp manualen og hva den sier. Men da er også manualen delt litt feil da to våpen typer ble slått sammen. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Etter å omsider ha clearet alt 10-man-content med paladinen min, tenkte jeg det var på tide å få levlet den koselige gamle boomkinen min til 80. Har lest litt rundt og forstått at mye har forandret seg siden sommeren 2008. Skulle gjerne hatt litt starthjelp fra noen som har spilt balance i WOTLK. Jeg er ute etter maksimert DPS, bryr meg lite om survilability. Her er det jeg trenger: – Forslag til talent build på lvl 72 for maks dps – Hvilke glyphs er best? Har sett det er noen som gir deg heftige dots, men boomkin er vel tradisjonelt best når det er nuking inne i bildet – En bra rotation (regner ikke med MF, IF SF wrath wrath wrath repeat funker særlig bra lenger ) Endret 5. mars 2009 av Mafo Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) http://talent.mmo-champion.com/?druid=5132...mp;version=9551 Noen forbedringer til mitt mulige framtidige bamse-tank specc? ^^ Endret 5. mars 2009 av Johnandre93 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har druid som main, og er speccet boomkin. Var feral tank før, men syntes det var mye mer gøy med spellcasting etter å ha gått gjennom den samma prosedyren gang etter gang når jeg spilte solo. Vurderer å respecce resto. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg trives veldig godt som resto, ihvertfall når det gjelder raiding/instancing. Det ligger ett sted mellom tanking som jeg synes blir for stress og dps som fort blir kjedelig/ensformig. Kan jo alltids teste ut resto som off specc når dual speccs kommer, og fortsatt ha balance som main specc? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Dersom noen er interesserte kan dere finne mitt nye Balance lvl 80 specc her Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 noen som kan gi tips til et bra Feral lvl spec? er lvl 45 druid Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nå er feral det speccet jeg har minst peiling på, men jeg ville gått for noe sånt. http://www.wowhead.com/?talent#0ZxGMcfMd0eR - Fokus på cat for questing, men du bør allikevel klare å tanke greit. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Endelig har Blizz fått rota seg til å begynne å lage nye feral forms! http://www.wow.com/2009/05/26/new-druid-fo...the-next-patch/ Foreløpig så er det bare snakk om bear og kitty, men det er da alltids håp for oss trær/kyllinger! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Rått, dette hadde jeg faktisk ikke ventet, selv om det er logisk når man tenker over det. Flott saker! Endret 26. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg vil være juletre!! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kjører nå dualspec med resto/balance og det fungerer veldig bra. Gear er så og si det samme med unntatt av spirit som man trenger på resto lvl 77, håper å dinge 80 til neste helg Lenke til kommentar
Ichimaru Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://www.wowhead.com/?talent#0ZvMMsfMz0eR:y dette for mest dps i catform, og mulighet til å tanke helt ezy. Skift ut maul glyph med noe annet når du blir lvl 50 og start spam mangle :9 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hvis du var en Balance druid med PvP i tankene og måtte velge mellom 50 crit rating, 50 haste rating, 50 hit rating og 25 mp5, hva ville du valgt? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke mp5. Haste/crit kommer an på hva jeg trengte mest, men mest sannsynlig ville jeg valgt haste. Bare hit hvis jeg var under hit cap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå