Delta_hf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Fortsetter fra diskusjon.no-tråden Endret 2. juni 2009 av Delta_hf Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Druider er festlige Edit: Er for tiden bare 70 på min druide og har igrunn bestemt meg for å levle den som en aspirerende tank, noe som vil si at jeg har endt opp med en noenlunde bastard-spec mellom katt og bjørn (SotF og noen andre talenter er valgt). Er det like lett å geare en druide-tank som på 70? Husker det var haugevis med questitems og BoE-items å plukke med seg. PS: Ser for meg at pollen ikke har så veldig mye for seg i lengden, da folk kan skifte main-spec ganske fort. Tenker på om druider blir like populære Arena-healers som i TBC, for eksempel... Lenke til kommentar
nilka_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 jammen jammen jeg er jo specca sjøløve Og hva med de som kombospeccer bamsepus for solospilling? Men uansett Durider er de søteste og den eneste klassen man trengger da vi er som poteten; passer til alt Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hmm greide å stemme feil, men det spiller nok ikke så stor rolle (bamse = balance? ;p, sånn går det når man trykker fort). Er uansett måneugle og trives med det hehe Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Flest feral dps druids, hadde jeg ikke trodd. Jeg trives ihvertfall veldig godt som tre-druid om dagen. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Katt er vel ganske undervurdert Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hei hei! Skal levle opp druiden fra 70 til 80 nå, noen som kan komme med ett bra forslag til feral specc til meg? Tenker det er unødvendig å specce tank, og at som "all-out" cat kan jeg forsatt tanke instansene på vei opp? Healing gearet mitt er en god del bedre enn feral gearet, så i teorien kan jeg jo specce boomkin, men sammenlignet med feral er vel dette en god del tregere å levle som? Takker for all hjelp Oh, hvilke glyphs burde jeg bruke? Endret 9. februar 2009 av Kwickee Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hei hei!Skal levle opp druiden fra 70 til 80 nå, noen som kan komme med ett bra forslag til feral specc til meg? Tenker det er unødvendig å specce tank, og at som "all-out" cat kan jeg forsatt tanke instansene på vei opp? Healing gearet mitt er en god del bedre enn feral gearet, så i teorien kan jeg jo specce boomkin, men sammenlignet med feral er vel dette en god del tregere å levle som? Takker for all hjelp Oh, hvilke glyphs burde jeg bruke? Er ikke så god på å specce, men hvis healing gearet ditt er mye bedre vil vel boomkin være veien å gå. Du kan jo samle feral gear mens du levler som boomkin og heller skifte etterhvert. Test ut mana regenen. Hvis du har lite downtime tror jeg balance lønner seg. Endret 9. februar 2009 av Delta_hf Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tror ikke det er kjempestor forskjell på boomkin og feral fra 70-80, ihvertfall ikke hvis du har godt healing gear. Sleng noen få poeng i resto så burde du kunne heale ganske greit også. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Er Titansteel Destroyer noe å statse på som feral tank? Tenkte jeg kunne lage meg denne så den lå klar når jeg dinger 80.. Eller burde jeg spare meg bryet og heller kjøre Violet hold heroic til jeg får staven? Endret 16. februar 2009 av Kwickee Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hihi, jeg kjøpte en slik for 212g... noen som feilpriset. Solgte den for ca 10 ganger det beløpet. Personlig ville jeg satset på epic drops og PVP osv. over det å kjøpe. Simpelthen ikke verdt å kjøpe de fleste epics IMO. Ikke denne heller. Ikke for de prisene som tas. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Steike! Overraskende at så mange er katt spec, vi har kun en katt specca druid i guildet, og jeg har enda ikke sett en eneste katt i heroics. Har prøvd meg litt som katt selv og det er ikke enkelt, skaden er grei nok, men synes det er ganske stress å holde oppe bleeding og mangle hele tiden, i tillegg til time combopoeng og tigers fury. Vel det skal jo ikke så mye til å være mer avansert enn survival og retribution som jeg er vant med. Endret 19. februar 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er vel lettere å være katt enn å være tank... personlig undrer jeg meg om ikke de personene heller bør specce noe annet. Synes også det er synd at det finnes to itemizations for feral talenttreet. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg tenkte jeg skulle begynne å levle druiden min fra 70 (71). Jeg har allerede kjørt et par runder i Nexus som healer, men hvis jeg skal ut i den vide verden er det greit å ha noe som slår litt fra seg. Jeg har best caster- gear. Det er ikke veldig bra, men Feral- gearet er helt på vidda. Hvordan tror folk et spec som dette kan fungere? 71: http://www.wowhead.com/?talent=0xG0uicouZZfVcuizxbz 80: http://www.wowhead.com/?talent=0xG0uicoIzhZZfVcuizxbu Jeg komme til å forsøke å gjøre mest mulig i instancer. Healing vil bli HT- fokusert. Bør jeg bruke HT- glyph? Jeg vil jo mangle en ordentlig oh shit- heal. Det må bli NS+Regr+Swiftmend. Jeg var sinnykt god på HT- spam på level 60 Ligger de aller beste godbitene i Balance i bunnen av treet? Dvs er det de nedereste talenta som gjør det verdt å specce såpass langt ned? Åpen for forslag som kan gjøre levleprosessen enkel og fleksibel! Nå sitter jeg med feral spec som er tank- fokusert. Men jeg har vel 11k HP i Bear, så det er rimelig håpløst. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 I 90% av tilfellene så er jeg helt imot kryss-spec, og så heftig balance-restoration kryss må jeg si at jeg virkelig ikke liker. Nå skjønner jeg at du gjør dungeons og slikt, men 70-80 vaniljeinstances kan en balance druide heale ganske glatt med innervate og en halvveis brukbar tank. Har du idiottank bruker du barkskin. Kjør full balance du. Eventuelt respec healer på 80 så er det jo veldig små forskjeller du må gjøre med gear... kanskje ingen om du er heldig Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 I 90% av tilfellene så er jeg helt imot kryss-spec, og så heftig balance-restoration kryss må jeg si at jeg virkelig ikke liker. Nå skjønner jeg at du gjør dungeons og slikt, men 70-80 vaniljeinstances kan en balance druide heale ganske glatt med innervate og en halvveis brukbar tank. Har du idiottank bruker du barkskin. Kjør full balance du. Eventuelt respec healer på 80 så er det jo veldig små forskjeller du må gjøre med gear... kanskje ingen om du er heldig Takker for innspill! Innrømmer glatt at slike kryss- spec ikke er særlig fristende selv. Man faller liksom mellom to stoler. Jeg skal sitte i tenkeboksen litt til. Men det er jo ikke verre enn å prøve. Går det til helsike er det bare å skylde på tanken Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er/var bamse og hadde strengt tatt ikke problemer med noe som helst. Begynner å bli en god stund siden jeg logget på sist, men her er en link til gearet og talentene mine. http://armory.wow-europe.com/character-she...&n=Loploply Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Innrømmer glatt at slike kryss- spec ikke er særlig fristende selv. Man faller liksom mellom to stoler. Nesten alltid, hvertfall... og de mektigste talentene er jo høyt oppe... er noen sære raid guilds som krever enkelte kryss-specs for buffs osv. men det må da være elendige spillere, i min oppfatning, som de har med bare for buffsene deres nesten... Balance er gøy Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Noen som kan sette opp et beartank spec? Skal lvle en Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Da jeg spilte wow, for 2 år siden, spilte jeg druid. Greide ikke helt å bestemme meg for en klasse, derfor passet druid perfekt - litt av alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå