cavumo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvor mange ekstra levler er det på Portal:Still Alive? Det skal være ganske mange før jeg gidder å bruke 150 kroner på det, iom at jeg har Orange Box . Lenke til kommentar
Forked Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det vel samme utgaven av Portal i Orange box som på marketplace? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det vel samme utgaven av Portal i Orange box som på marketplace? Nei, skal være noen ekstra baner. Sjekket på nettet og det er visstnok 14 nyebaner. Noen som vet hvor lang tid det tar å spille gjennom disse? Lenke til kommentar
Forked Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) 14!? er det ikke rundt 20 i den som følger med the orange box? Isåfall ville jeg nok vurdert å skaffe de ekstra banene. Spillet er jo rett og slett genialt. :-) Endret 10. februar 2009 av kjetil Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 HALLO Marble Blast Ultra, definitivft verdens beste Arcade Spill. Ble totalt hekta på det, sjekk ut demoen http://www.gamespot.com/xbox360/action/mar...tra/review.html underrata review spør du meg men her får du et overblikk om hva den handler om Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Det vel samme utgaven av Portal i Orange box som på marketplace? Nei, skal være noen ekstra baner. Sjekket på nettet og det er visstnok 14 nyebaner. Noen som vet hvor lang tid det tar å spille gjennom disse? Tja... Ca. som Portal tenker jeg, men ikke noe kortrere. Er en del vanskeligere til tider, og du vil dø utrolig mye mer. Dessuten får du jo mer replayvalue i de ekstra konkurransene de nye brettene åpner for. Selv har jeg Portal på PC, men kjøpte Portal: Still Alive på LIVE, uten at jeg har angret på det. Er også helt andre achievements enn i det vanlige Portal, selv om det jo ikke betyr all verden. Endret 12. februar 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Castlevania: SOTN er et av de beste arcade spillene jeg har prøvd. Både kult, utfordrene og pent å se på. Aldri prøvd Castlevania før dette, men dette spillet ga meg masse timer med morro. Kan også anbefale spill som Castle Crashers, Banjo Kazooie, Prince of Persia of Soul Calibur. Finnes utrolig mye bra på Xbox Live Markedplace. Endret 13. februar 2009 av Legendary Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå