Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjøp halo 1da får du med online multyplayer. Jeg er temmelig sikker på at Halo: Combat Evolved ikke har Live, selv om man kjøper det via Live Marketplace. Det er fortsatt 4 player lokalt og 16 via lan da, så et MP spill er det absolutt. Lenke til kommentar
Instict_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er Portal det samme spillet som fulgte med Orange Box(kjøpte det KUN for portal, har ikke prøvd tf/hf!) Og en annen ting, hadde det kanskje ikke vært mulig å få igang en slags top10/top20 liste over arcade spill her på forumet? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Portal: Still Alive som du kan kjøpe på MP er akkurat det samme som fra The Orange Box (etter hva jeg har hørt fra mine forum venner) Hadde vært fint det, men da måtte vel moderatorene laget en stor poll på samme måte som årets bruker på diskusjon.no ble valgt... Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Noen her som har prøvd Castle Crashers og kan anbefale/fraråde det? Endret 7. februar 2009 av Sebgun Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Castle Chrashers er i min mening veldig gøy. Spesielt med noen kompiser på besøk for litt hektisk multiplayer action. Last ned demoen og prøv. Tror ikke du vil bli skuffet Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan man spille online coop også, eller er det bare lokalt? Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jepp online coop. Sjekk Linken for features av spillet. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Anbefaler Braid og Alien Hominid HD (Best med venner). Har også hørt at Castle Crashers er bra. Lenke til kommentar
Instict_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg la inn Castle Crashers igår! Og jeg synest det var ganske kult! Kjøpte det til og med! (visst noen vil spille online, så legg til Instict !) Lenke til kommentar
christerjor Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har også fått utrolig mye ut av Castle Crashers, aner ikke hvor mange timer jeg har sitti med det. Humoren er genial og karakterene er utrolig morsomme. Skal lete lenge etter et morsommere beat'em up spill tror jeg! Men er det noen som har anbefalinger til noen morsomme local multiplayer spill? Spiller stort sett bare single player spill, eller som du bare kan spille multiplayer fra en konsoll, og er litt kjipt når kompiser er her! Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Kjøpte Castle Crashers i går og jeg må si at det er virkelig verdt de 80 kronene. Skjul Selv om jeg må inrømme at den delen med de dyrene i skogen var litt ekkel Endret 7. februar 2009 av Sebgun Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Har kjøpt Braid og spilt det litt, må si jeg ikke er noe god på puzzle-spill Oh well. Får se om ikke jeg investerer 80 kr da, i Castle Crashers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Portal, Braid og Uno. Uno er helt fantastisk moro, rett og slett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Portal: Still Alive som du kan kjøpe på MP er akkurat det samme som fra The Orange Box (etter hva jeg har hørt fra mine forum venner) Hadde vært fint det, men da måtte vel moderatorene laget en stor poll på samme måte som årets bruker på diskusjon.no ble valgt... Nei, det er ikke helt det samme - Portal: Still Alive har i tillegg en pakke med ekstra kart, kjent som Flash Map Pack fra PC. De ekstra brettene er litt forskjellige fra Pc og konsoll. Og det er andre achievements. Liker man hodevrenging og svart humor er Portal et must. Gjør man ikke det er Portal et must bare fordi det oser overlegen kvalitet. Lenke til kommentar
Nass1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg vil anbefale Penny-Arcade spillet (både episode 1 og 2). Humoren er konge om du liker den slags, og jeg for min del fant gameplayet veldig underholdene (og det skal sies at jeg ikke er glad i turbasert kamp). Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kan anbefale Castle Crashers. Det er dritgøy vis dere er 2-4 stykker med kontrollere, spillet er også overraskende langt ^_^ Castle Crashers Kjøpte nylig The Maw, et ganske morsomt hjernetrim/adventure-spill. The Maw Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Pac Man er blant de bedre. syns jeg da. Lenke til kommentar
Instict_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Portal: Still Alive som du kan kjøpe på MP er akkurat det samme som fra The Orange Box (etter hva jeg har hørt fra mine forum venner) Hadde vært fint det, men da måtte vel moderatorene laget en stor poll på samme måte som årets bruker på diskusjon.no ble valgt... Nei, det er ikke helt det samme - Portal: Still Alive har i tillegg en pakke med ekstra kart, kjent som Flash Map Pack fra PC. De ekstra brettene er litt forskjellige fra Pc og konsoll. Og det er andre achievements. Liker man hodevrenging og svart humor er Portal et must. Gjør man ikke det er Portal et must bare fordi det oser overlegen kvalitet. Er det verdt å kjøpe Portal visst man allerede har Orange Box? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg hadde ikke gjort det , men det er da meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå