Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjøpte nylig 2000 ms points og er sugen på et arkadespill. Men jeg vet ikke hvilket jeg skal velge P: Så lurte på om noen har noen erfaringer med spill som har god levetid og som er gøye? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 The Maw. Husker ikke om det var riktig. Men testet bare demoen, og det var så fett! Birger Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Heavy Weapon, Worms, Prince of Persia, og Braid er gøye spill. Er vel ikke verre enn å laste ned noen demoer å prøve? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 The maw og Braid anbefales, men om du vil ha noe billigere - Uno! Hihi, der har jeg brukt noen titalls timer etterhvert... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 nypis: Jo sant det Men bare lurte om noen har noen anbefalinger etc Lenke til kommentar
Citus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Castle Crushers er det feteste arcade spillet jeg har prøvd kjøp det da blir du glad Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, Braid var kult. Synd jeg ikke har lyst på å legge til bankkortet i LIVE. Microsoft er litt nazi på det området. Birger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 To ord, ètt tegn. Banjo-Kazooie. Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Super Street Fighter II Turbo HD er jo ganske artig fra gammelt av. Husker ikke at jeg var så dårlig i street fighter men men... Braid som nevnes her er også veldig bra! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Castle Crashers er min store Arcade-favoritt! Spilte det fryktlig mye når det kom ut. Lenke til kommentar
Loyd_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Braid er definitivt det best arcade spillet jeg har spillt Anbefales på det sterkeste B) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Litt nostalgisk, så er Duke Nukem 3D å foretrekke. Birger Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Braid koster hele 1200 ms points.. Men prøvde demoen og det var veldig kult! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 To ord, ètt tegn. Banjo-Kazooie. Det han sa, og Jewel Quest. Jeg er avhengig! Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Catan, Braid, Uno, Duke Nukem 3D, Ikaruga. Er mye bra å velge mellom. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mad Tracks? er dritkult hvis du spiller sammen med andre. Tviler på at det er så kult alene, men sammen andre er det heftig! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Braid, Worms, Portal og Duke Nukem er vel ganske sikre hits? Selv liker jeg Sonic The Hedgehog også. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Geometry Wars 1 eller 2, BanjoKazooie og Braid anbefales på det sterkeste. Jeg har også kost meg med Zuma Deluxe(koster bare 400 points), selv om det kan være utrolig frustrerende av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå