Lightningwolf Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Trenger du noen å spille RAF med? Skriv deg på her så finner sikkert noen hverandre etterhvert. Som et slags matchmaking system for RAF Er greiere enn at vi får 20 forskjellige emner på det. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er det noen som vil sende meg en raf invitasjon? får man noen dager gratis da? Lenke til kommentar
nAD Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vil RAF'e på Magtheridon - Horde, send meg en PM. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Akkurat kjørt i gang RAF- leveling med en kompis på Mazrigos. Straks 30 allerede etter bare et par dager. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Akkurat kjørt i gang RAF- leveling med en kompis på Mazrigos. Straks 30 allerede etter bare et par dager. De som virkelig kjører RAF for full guffe er 60 på en dag. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jaja, men da har man som regel allerede en eller to level 80 karakterer som booster kjapt i mellom det som er av instances. Meg og kameraten min bestemte oss for å endelig ta steget å begynne fra scratch på alliance etter noen år på horde-siden. Har uansett kjørt så mye powerleveling i mine EQ og DAoC tider at jeg ikke orker det jaget lenger. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 RAF på Hellscream - Horde, om noen vil Bare send PM, så sender jeg inv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå