sfRoyal_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Huff da, synd de ikke støtter Linux, da jeg endelig tok i bruk beta-nøkkelen min i dag. Noen som vet om det kan kjøres med Wine eller VMWare? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hvis du har fungerende javastøtte i Wine, og Firefox/Explorer der så bør det ikke være noe problem sfRoyal. Men det er endel forumtråder for folk som ikke får det til. Linux does work i got it working through wine on ubuntu 8.04 64bit i had to install the windows version of firefox for teh updater to launch and then the game and then when i got the game i went to evenbalance.com and downloaded the linux punkbuster for the game and then it work but then stopped working i had to delete the battlefield heroes folder in the mydocuments it laggs a little bit more then on windows but it is playable Endret 28. april 2009 av TheScorp Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 BF:H vil ikke oppdatere, og den må oppdatere for og spille Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Vet ikke helt hva som skjer men tidligere i dag kom jeg inn på Hjemmesiden dems men nå virker det som om hele spillet er nede! Edit: Fra Twitter.com: we are aware of some site issues. looking into it. stay tuned Heroes.about 1 hour ago from web ...still...working...on...it...we know how anxious you guys are! bear with us! Endret 28. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja, fikk ikke spillt det i kveld :'( Håper de ikke er like treg med å fikse det som å lage det Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Faen! Jeg har ikke fått lov til og bruke dataen før nå. Jeg hadde en avtale med Ercles, men nå er siden faen meg nede. FAEN! Lenke til kommentar
akle Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Spillet er kjempe morsomt, men jeg savner et lite kart i et hjørne. Vet man kan få opp et kart med M, men skulle hatt et lite der hele tiden. Går bedre nå som jeg begynner og bli litt kjent på banene da. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Alle anklager meg for å jukse hele tiden. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Uff når du sier det så har jeg møtt en med aimbot hack -.- Ble så irritert.... Sto med sniper på en bakke og skjøt villt og traff heløe tiden. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg fikk min første beskyldning for å hacke idag. For ta det som et kompliment. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Er det noen andre som også får Error 1002 når de prøver å logge på? Har bare fått den helt siden jeg fik skaffet meg betaen, og hadde egentlig sett frem til å prøve det, men det ser dårlig ut nå. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ahh hadde det problemet lenge Alt du må gjøre er å trykke på "play now" knappen på beta siden Erroren kommer for du ikke har skrevet inn brukernavn og pass. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har prøvd det også, men noen løsning har ikke åpenbart seg for meg. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hmm rart.... sikker på at du er på beta siden? Og ikke den "vanlige" bf heroes siden? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Prøv og kjør browseren din som admin. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg fikk meg nett0p beta-key og spiller en del Jeg spiller nationals og har en soldier og en commando, i lvl 6 og 7 tror jeg. Som sagt over savner jeg en mini-map men jeg klarer meg uten forresten burde trådstarter lage en poll hvor man kan stemme om man spiller nationals eller royal. ville vært morsomt å finne ut Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Gleder meg til eg får beta-key Kan man velje sjølv korleis helten din skal sjå ut på betaen og? Isåfall, kan noken poste skjermskudd av når du forandrar på helten din? Synes det ser kjempegøy ut, eg Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har Beta-key men likte det ikke noe særlig, repetivt og kjedelige våpen. Kanskje fullversjonen blir bedre? Lenke til kommentar
TOMF_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kanskje fullversjonen blir bedre? Neppe. Liker du det ikke nå, så kommer du ikke til å like det etter release. Likte det ikke noe særlig jeg heller forresten. Kjedelig gameplay. Lenke til kommentar
karlif Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvis det er noen som trenger key, så gå hit: http://mmohub.org/game/battlefield-heroes/ Man får den med engang, og trenger ikke vente i all evighet.. Gjorde det akkurat selv, og det gikk glimrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå