Pellick Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ha! Fikk betanøkkel for en uke siden, men jeg har ikke sett den fordi den gikk rett i spam-boksen. Så i mellomtiden har jeg signet opp på nytt og fått enda en nøkkel. På tide å teste nå. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Edit: Keyen jeg hadde, er nå gitt vek. Endret 25. april 2009 av SvinepelS Lenke til kommentar
Zerion Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Har en jeg også vist noen har lyst på. Endret 24. april 2009 av Zerion Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fikk min idag Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Fikk endelig min også, men går det ann og spille det i window mode? Er det bare jeg eller vinner nesten alltig de røde (the national armie eller noe) Endret 25. april 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Fikk endelig min også, men går det ann og spille det i window mode? Er det bare jeg eller vinner nesten alltig de røde (the national armie eller noe) Du har faktisk rett, nationals eier alle for det meste da. Selv har jeg en National soldier i lvl 10 ;P Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg har en lvl 5 royal soldier. Noen spille? Lenke til kommentar
akle Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Fikk en key på fredag, og har fått prøvd det litt, og det er kjempe moro. Utenom at jeg er Royal og National vinner konstant:P Har en Royal Gunner på lvl 4. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Meh synes det er jevnt, faktisk har jeg følelsen av at royals vinner noe mer (nå spiller jeg som regel med 3 gode kompiser og har en lvl 15 gunner ) Synes gameplayet er fantastisk bra, og dersom de får flere maps, en form for lvl differensiering, samt et metagame på websiden så kan dette bli et knallbra spill. Lenke til kommentar
akle Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Noen flere maps ja, og noe ny musikk. Det er jo morsom musikk, men man blir svært lei av den i lengden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nå orker jeg ikke skrive et passe langt innlegg om hvorfor jeg ikke liker det, så bare sier det. Liker det ikke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Krever spillet mye av dataen? Har nemlig ikke den karaftigste pc'en på markedet, men begynner å bli litt nysgjerrig nå, til tross for at ting det står Battlefield på ikke akkurat har en høy stjerne i boka mi. Men slikt er til for å snus. Lenke til kommentar
akle Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Næi krever ikke mye av pc'n, jeg har en billig skole pc(1.6 Ghz prosessor, 800 MB ram (vet ikke hva som er viktig for og kunne spille et spill godt)) Så pc'n burde ikke være problemet. Veldig moro i begynnelsen i alle fall. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nå orker jeg ikke skrive et passe langt innlegg om hvorfor jeg ikke liker det, så bare sier det. Liker det ikke. Pyse. Er du negativ så må du ha et argument for det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Krever spillet mye av dataen? Har nemlig ikke den karaftigste pc'en på markedet, men begynner å bli litt nysgjerrig nå, til tross for at ting det står Battlefield på ikke akkurat har en høy stjerne i boka mi. Men slikt er til for å snus. Den er designet for gammle pc'er. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Neinei. Designet for å se badass ut på den nyeste PCen, men samtidig kunne bli kjørt på den eldste, såkalte bestemorPCen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 <_< Men dere, jeg har ett problem. Jeg får connection lost etter 1 eller en halv runde hver eneste gang jeg spiller. Har prøvd og sette meg nærmere routeren men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det skjer med alle, tror jeg. Er jo fortsatt beta, selv om jeg får det mer hver 10-ish runde. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg får det omtrent HVER eneste runde. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har muligens ett par nøkler jeg kan dele ut. Gode grunner, og spillere som spiller en god del foretrekkes. Edit; Send PM og fortell hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå