ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror det snart blir for vanskelig for Heroes å skape noen suksess. Hypen har lagt seg og folk bryr seg ikke lenger. Tror de vil gå på en gedigen bommert om de ikke snart får ut fingern og gir ut spillet. Lenke til kommentar
akle Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spill siden til tek.no sier at det skal komme senest i mars! Godt mulig at hypen har lagt seg, litt synd, men jeg skal iallefall prøve det:) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så sant, så sant, kommer det ikke innen veldig, veldig kort tid, gir jeg opp. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det noen dato for når neste beta blir åpen? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lurer jeg også på. Har registrert meg for betaen og venter i spenning! Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tror det snart blir for vanskelig for Heroes å skape noen suksess. Hypen har lagt seg og folk bryr seg ikke lenger. Tror de vil gå på en gedigen bommert om de ikke snart får ut fingern og gir ut spillet. Ehh, beta har fått 100k sign ups siden 21. januar.Tenk deg at det er mange som ikke igdder å beta teste og folks interesse vil vekkes nå spillet lanseres. BTW: Ett års ventetid etter annonseringen er langt i fra mye. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 vel betaen funker bra den men de MÅ komme med flere maps før final release 2 maps er langt ifra nok Lenke til kommentar
ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Tror det snart blir for vanskelig for Heroes å skape noen suksess. Hypen har lagt seg og folk bryr seg ikke lenger. Tror de vil gå på en gedigen bommert om de ikke snart får ut fingern og gir ut spillet. Ehh, beta har fått 100k sign ups siden 21. januar.Tenk deg at det er mange som ikke igdder å beta teste og folks interesse vil vekkes nå spillet lanseres. BTW: Ett års ventetid etter annonseringen er langt i fra mye. WAR hadde vel 700k signups om jeg husker rett. Så tallet du gir er ikke spesielt høyt. Endret 12. februar 2009 av ZaiRoX Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja? 100k er fremdeles en del. Som sagt er det nok en del som vil bli intersserte når det blir lansert. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vel. Spill kan bli populære til tross for at de gis ut lenge etter annonsering. Bare tenk på Blizzard som gjerne bruker to år fra annonsering før spillene kommer ut. Det beste er jo om Dice gjør seg skikkelig ferdig med spillet, slik at man ikke får et halvferdig, upolert produkt som man hvertfall blir skuffet av. Rent personlig lar jeg meg aldri affektere av hype. Så hvis Battlefield Heroes blir underholdende og bra, ja da er det nok for meg. Så får det heller være at det ikke ble like bra som noen die hard-fans og spillmedier ville ha det til. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Spilte det istad. Helt OK. Det største minuset etter min mening var at banene føltes litt for store og at folka går litt tregt. Så jeg likte bedre GunZ egentlig. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Vel. Spill kan bli populære til tross for at de gis ut lenge etter annonsering. Bare tenk på Blizzard som gjerne bruker to år fra annonsering før spillene kommer ut. Det beste er jo om Dice gjør seg skikkelig ferdig med spillet, slik at man ikke får et halvferdig, upolert produkt som man hvertfall blir skuffet av. Rent personlig lar jeg meg aldri affektere av hype. Så hvis Battlefield Heroes blir underholdende og bra, ja da er det nok for meg. Så får det heller være at det ikke ble like bra som noen die hard-fans og spillmedier ville ha det til. Bra sagt. Jeg selv tror dette kommer til å bli bra. Det beste er at en del hardcore gamere vil si at dette er et barnslig spill, så da kan man slippe uber1337sne den første tiden. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Japp, da har man fått betakey. Sykt at det er nesten et år siden jeg signet up for dette. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Gratulerer med key etter 1års ventetid Tar nok litt tid å finne ut hvem som skal ha, og deretter gi dem ut... er sikkert ekstremt mange som søker også. Så har de vel også en andel av testers som spiller om gangen, og når en slutter kommer en annen inn? Kan ikke helt det der systemet hvordan det foregår Men håper du får det morsomt med betaen, har dessverre ikke signet opp... så tror jeg lar den sjansen gå og heller bare venter på fullversjonen. Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som er i betaen? Hva heter dere? Let's play! Lenke til kommentar
DreamCrack Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Har registrert meg for betakey, men hvis han litt lengre opp her måtte vente i 1 år tviler jeg på at jeg får med første . Bare å ha god tålmodighet her gitt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja, registrerte meg for den første betaen, men kom visst ikke med på den, men nå fikk jeg visst være med. Ganske morsomt og intressant spill. Nå fikk jeg ikke spille så mye, men det lille jeg la merke til som var irriterende: Lyden på bilene, fløytene, og en litt rar følelse på tanksene.. Lenke til kommentar
Killarfromspace Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Får bare BFheroes.exe stopped working jeg Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Har mistet 100% av troen på at EA/Dice kan levere noe solid BF-produkt lenger. Vel hvis du har lest litt om BF:heroes så var det meninga at det ikke skal være en battlefield oppfølger, spillter er beregnet for casual gamers, og derfor er det minimalt med likheter til Battlefield serien.. Grunnen til at det fikk Battlefield titelen skal jeg tro er fordi spillet har Battlefield trekk, dvs: Fly, tanks , osv osv, conquest osv osv.. som sagt, hvis du er ute etter en oppfølger av battlefield 2 så er ikke BF:Heroes noe for deg Noen som er i betaen? Hva heter dere? Let's play! - MrDarkey National Army Commando - RedEyeX National Army Soldier Endret 20. mars 2009 av MrDarkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå