Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får ikke helt til å kopiere alle elementene. Men kan knabbe teksten din og legge til resten manuelt Edit: Fikk det til nå Ja, ser det ^_^ Den spoiler-funksjonen fungerer ikke HELT enda, men det er vel noe som kommer snart tipper jeg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ennå? Japp. De sier kanskje i morgen, kanskje neste uke, kanskje neste måned. I know. It... sucks. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Synes GunZ var morsomt med venner så gleder jeg meg til dette spillet og. (Da BF: Heroes er en tro kopi av Gunz, men med kjøretøy og større områder). Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Synes GunZ var morsomt med venner så gleder jeg meg til dette spillet og. (Da BF: Heroes er en tro kopi av Gunz, men med kjøretøy og større områder). Mener å huske at lillebroren min spillte GunZ. Prøvde det aldri selv da det så ut som et billig asiatisk mmo fullt av bugs. Men det er å anbefale sier du? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er vel en salig blanding mellom Gunz, Team Fortress 2, en rekke Battlefield-spill osv, osv. Alle spill hermer etter hverandre. Gi meg ett spill som er helt 100 % unikt. Personlig så bryr jeg meg ikke om hvor mye et spill ligner på et annet, eller hvor mye det har tatt eller hermet. Underholder det meg så er det good shit for meg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mener å huske at lillebroren min spillte GunZ. Prøvde det aldri selv da det så ut som et billig asiatisk mmo fullt av bugs. Men det er å anbefale sier du? Neh, det er egentlig ikke så bra når jeg tenker over det. Det er ikke akkurat bugs, men heller exploits i spillet. Etter du kommer til et visst level vil du bli blodeit av folk som flyr rundt med sverd-shotgun combo og er umulige å treffe pga de spammer blokkeknappen mens de flyr mot deg og skyter deg på kloss hold. Hvis du har noen kamerater kan du jo ta en titt da. Var litt småmorsomt å spille coop mot en mengde botter noe ala gears 2 hordes. Men det begynner å bli lenge sida nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er vel en salig blanding mellom Gunz, Team Fortress 2, en rekke Battlefield-spill osv, osv. Alle spill hermer etter hverandre. Gi meg ett spill som er helt 100 % unikt. Personlig så bryr jeg meg ikke om hvor mye et spill ligner på et annet, eller hvor mye det har tatt eller hermet. Underholder det meg så er det good shit for meg. Sier ikke at det er noe galt med det. Men bare at det er sånn. Oppsettet til BF: Heroes virker HELT LIKT som GunZ. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Registrerte meg for beta i dag Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var snakk om at de skulle starte og sende ut beta nøkler denne uken Får krysse fingrene Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg til det Blir gøy og sitte på fly og skyte fra vingen Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg, har enda ikke blitt skuffet av et spill fra Battlefield-serien. Har ikke prøvd 2142 though. Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg som en unge Tipper at det blir gøyt å spille dette sene lørdagskvelder Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sluttet å vente på det spillet i høst. Hørtes sinnsykt kult ut før. Men no virker det ikke så spennende lengre. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har selv registrert meg på betaen og håper virkelig at dette spillet har god gameplay Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ahh! Jeg kan ikke vente! Med abilities og alt! En fet ting er jo at man slipper å spille mot leets med mindre man er en. Så da slipper man å bli total eid når man er ny. Dessuten satser jeg på at de ikke utsetter spillet denne gangen. Lenke til kommentar
siggen9 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men dette battlefield heroes kommer det til å bli noe serlig bra gameplay? Er litt skeptisk til gameplayet, men ellers selve konseptet høres jo bra ut Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tja, sikkert greit en eller annen gang, men sikkert ikke noe ordentlig. Håper heller på noe som skal erstatte gamle BF2 i en litt mer seriøs stil. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har mistet 100% av troen på at EA/Dice kan levere noe solid BF-produkt lenger. Lenke til kommentar
akle Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg til dette kommer ut. Det skal bli gøy Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Meldte meg på betaen for en stund siden men fikk aldri noe mail fra dem. Så jeg la hele greia på hylla. Får heller spille det som alle andre når fullversjonen kommer <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå