Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdragene var ikke varierte, nei. Det var ikke mange forskjellige oppdrag man skulle gjennomføre før snikmordet. Likevel ser jeg ikke helt problemet med at disse oppdragene var repetive. Jeg brukte ikke lang tid på oppdragene, og det var ikke der den store opplevelsen av spillet lå for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Crackdown er fantastisk morro. Totalt erst den lille prisen som den har nå.

Nå er BC i mine hender. Woho!

Lenke til kommentar

Crackdown er fantastisk. Til de prisene du finner det til nå er det nesten en skandale å ikke kjøpe det.

Edit: Og toman. Du gjør jo ditt beste for å bli kalt fanboy også da... om noen kaller deg fanboy er det din egen feil.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Når du har tre og fire stjerner i agility er Crackdown utrolig morsomt! Toman, du må spille såpass, før det er bare en venteperiode på den ekte moroa. Og det å sammenligne to spill fra de respektive plattformene og alltid komme ut på den samme siden begynner å bli litt gammelt. ;)

Lenke til kommentar
Crackdown er fantastisk. Til de prisene du finner det til nå er det nesten en skandale å ikke kjøpe det.

Edit: Og toman. Du gjør jo ditt beste for å bli kalt fanboy også da... om noen kaller deg fanboy er det din egen feil.

Får jeg ikke lov til å skrive et spill som er bedre i mine øyner en noe til 360? Siden hver gang jeg skriver noe bra om et spill til PS3 vs 360 så begynner du med engang, heller du som er en et ord jeg ikke bruker her inne... Fullførte Crackdown men ble fort repretivt etter 5 timer med gameplay... Følte jeg gjorde det samme hele veien, løpe, skyte og hoppe. Og samle orb ble fort lei etter 50 stk....

Vi kan snakke om spillene og sammenligne dem når Infamous er ute i norske hender, kan hende at Infamous scorer bedre en Crackdown pga historien er bedre hos Infamous og gametrailers.com ga Infamous 9.6 på gameplay, det sier vel sitt :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...