Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 bytter inn spill stadik vekk, spesielt de som bare ligger og støver. Men det er enkelte spill som ikke går ann å bytte, f.eks. Halo 3 og GTA IV Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Liker å beholde alle spillene som kommer innenfor mine vegger, har faktisk aldri noensinne byttet bort ett eneste spill når eg tenker meg om. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvor mye pleier dere egentlig å få for et relativt nytt (og strøkent) PS3, Xbox 360 eller Wii-spill? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Huff. Bionic Commando-demoen var bare en heller laber multiplayer-demo. Ikke fikk jeg kontrollsystemet til å sitte helt, selv om det var litt morsomt i de minuttene jeg prøvde. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Syntes BC var fantastisk, som jeg sikkert har sagt ensel ganger. Var litt vrient å svinge seg rundt, men det føltes deilig når man fikk det til rikitg. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kun en gang har jeg byttet et spill. Da hadde jeg kjøpt Burnout Paradise (Preplayed), og da får man 10 dagers angrerett. Endte opp med at jeg byttet det med Uncharted. Har ikke angret et sekund Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som har noen tips til spill jeg burde se frem til de nærmeste månedene ? Har både 360 og PS3 som dere ser av sig. Syns det virker som det er litt få spill som kommer nå. (Er vel til høsten det setter inn ) inFamous ble jeg ærlig talt litt skuffet over, vet ikke om jeg skal ha det alikevel. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Fight Night ROund 4 og Batman: Arkham Asylum er iallefall de jeg ser frem til i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvis du liker rollespill så er det ikke lenge til Tales kommer til 360 også kan du sjekke ut Fuel som kommer fra Codemasters, er iallefall de to som jeg har i øyekroken for den nærmeste framtid Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fy faen. Snakk om gærn blogger. http://borge57.blogspot.com/ Seriøst, jeg blir redd av slike folk!! Den "punchout" filmen det er snakk om i blogg nr 2 er forøvrig det ultravoldelige spillet til wii.hehe Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Er playx.no alltid like trege? Bestilt: 09.05.2009 kl: 15:57, Status: Under behandling. Greit at varen er på fjernlager, men det får da være måte på. Virker ikke som jeg skal få tak i cod2 i det heletatt. Andre butikken jeg prøver å bestille det fra. Edit: Skal aldri bestille noe fra andre steder enn absoluttspill og cdon fra nå av. Begynner å bli mektig lei unødvendig lang leveringstid. Endret 20. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 BTW: Synes du Haze var bra bebeluv eller skal du bytte det? Haze var drit bra! Lokal coop på det tørr jeg å påstå er på lik høyde med Halo 3. Føles ut som en Halo 3 kopi også. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Nå lurer jeg på om jeg også skal ta med mirrors edge til gamestop besøket for å prøve å få guitar hero bundelen. Har alle achievements som går an å ta og tror jeg neppe kommer til å spille det mer, men har så mange gode minner knyttet til det spillet (pluss at det er ingen spill jeg har som er noe av samme type)^^ Veldig tøft valg :wacko: Endret 20. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Behold det Gormers. Plutselig en dag får du lyst til å spill det igjen, og da angrer du på at du byttet det bort. Har det selv og kunne aldri tenke meg å bytte det bort. Kjøp heller noe billig skvip fra play.com og bruk det til å bytte Sadfez@ Playx.no er vel de samme som eier Zailor tror jeg, og der tok det ofte 3-4 uker før jeg fikk spillet, og da hadde de spillet på lager også. Skal aldri mer handle der! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Skuffende slutt på Wolverine demoen, selv om spillet var knall. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nå lurer jeg på om jeg også skal ta med mirrors edge til gamestop besøket for å prøve å få guitar hero bundelen. Har alle achievements som går an å ta og tror jeg neppe kommer til å spille det mer, men har så mange gode minner knyttet til det spillet (pluss at det er ingen spill jeg har som er noe av samme type)^^ Veldig tøft valg :wacko: Jeg solgte det etter å ha kjørt i gjennom spillet en gang på normal. Nyskapende, men tamt gameplay og kontrollen fikk smake veggen noen, så var det lett valg. Jeg solgte kun for å få 160,- ikke for bundlen engang, så jeg hadde hvertfall solgt det for et såpass bra tilbud. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kom tilbake nå fra butikken, var vist vanlig tilbud og ikke forhåndssalgsstilbud på guitar hero bundelen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ser ut som alle dere er uheldige med spillinnbytte tvers av plattform og alt dette. Selv kjøpte jeg det på mandag, kom ut igjen med 2 guitar hero esker. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Noen som har spillt Ninja Gaiden 2 og kan si hvor vanskelig spillet er? Er det slik at en kan bli stående fast i timesvis samme sted før en kommer seg videre, og er det langt mellom hvert sjekkpunkt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg