Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at det er noe jeg skal bry meg om, men hvorfor bytter dere inn spill osv for nye etc og evt selger dem etter dere har spilt igjennom. de som dog gjør det.

Hadde aldri funket for meg, for mye sentimental verdi, samtidig som det er en samling og noe du faktisk har brukt både penger å tid på burde kunne ses og vises på en måte:) men vi er jo alle forskjellige!:)

Lenke til kommentar

Jeg klarer heller ikke å bytte inn spillene mine. Det bare går ikke, jeg har brukt for mye penger og tid i dem til at de er verdt de få kronene jeg kan få tilbake ved å levere de inn. Da lar jeg de heller stå i hylla til den dagen jeg får lyst til å spille det igjen. Kanskje jeg er en semi-samler.

(Eneste spillet jeg har levert tilbake noensinne er Legendary. Det SUGDE!)

Lenke til kommentar

Har byttet inn fire ganger tror jeg. Medal of honor: frontlines (something like that), 187 ride or die, superman: man of steel, og crash nitro kart. Kan ikke si jeg angrer :D Men har litt problemer med å bestemme meg helt for å gi bort dem to spilla ja, selv om jeg neppe kommer til å røre dem mer (eller liker dem). Mirrors edge kommer jeg neppe til å røre mer heller, men vil ikke selge det.

Lenke til kommentar
Finnes det demo av Bionic Commando på PSN? Sjekket nettopp, men fant ingen.

Er bare en dritt MP demo som jeg synes var utrolig dårlig.

nouse4aname, du får Infamous gratis også, om du bytter inn 3 spill. Da får du som BC også 100kr i gavekort, men ingen special edition.

Ja jeg så at det var mulig med inFamous også, men tror jeg vil ha SE av den. Når det gjelder det å bytte inn spillene mine, så liker jeg det heller ikke, men har kjøpt en del dårlige spill som Turok, Alone in the Dark, Stuntman: Ignition, Baja osv, så da går det greit. Men ville aldri byttet inn spill som jeg har brukt mye tid og penger på.

Lenke til kommentar
Har byttet inn ètt spill. Monsterbedriften til PC for gudenevethvormangeårsiden fordi det ikke fungerte under Win2000. Endte opp med NFS: Hot Pursuit 2 istedet, så klager ikke. B)

Monsterbedriften funka på Win2000 da :p Var bare det retardspillet theme park som ikke funka hvis man hadde noe eldre enn win 98 eller 3Dskjermkortdriver (wtflux?!).

BTW: Synes du Haze var bra bebeluv eller skal du bytte det?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Hadde need for speed 2, og der var det i alle fall en slik bil (med jetmotorlyd?). Husker at du kunne bruke koder for å kjøre andre ting og, som dinosaurstatuer, utedoer osv, og få bottene til å bruke dem og. Og så kunne du falle utafor banen f. eks uti fosser osv^^ Good times.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...