Gormers Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Sitter og lurer på om jeg skal kjøpe meg noen billige drittspill slik at jeg slipper å bytte inn spilla jeg har, for det guitar hero metallica tilbudet^^ Det tilbudet går vel ut veldig snart..`? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det enkleste er å kjøpe drittspill fra Gamestop selv. Da dem har mange spill til rett over 100 lappen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hehe, skal prøve det. edit: hmm, selge GRAW og rainbow six vegas eller holde.... Endret 19. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ikke at det er noe jeg skal bry meg om, men hvorfor bytter dere inn spill osv for nye etc og evt selger dem etter dere har spilt igjennom. de som dog gjør det. Hadde aldri funket for meg, for mye sentimental verdi, samtidig som det er en samling og noe du faktisk har brukt både penger å tid på burde kunne ses og vises på en måte:) men vi er jo alle forskjellige! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg klarer heller ikke å bytte inn spillene mine. Det bare går ikke, jeg har brukt for mye penger og tid i dem til at de er verdt de få kronene jeg kan få tilbake ved å levere de inn. Da lar jeg de heller stå i hylla til den dagen jeg får lyst til å spille det igjen. Kanskje jeg er en semi-samler. (Eneste spillet jeg har levert tilbake noensinne er Legendary. Det SUGDE!) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Samme som Akrabra og Lakus. Bytte inn spill er for min del fy-fy. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 We are the same, we and I. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har byttet inn fire ganger tror jeg. Medal of honor: frontlines (something like that), 187 ride or die, superman: man of steel, og crash nitro kart. Kan ikke si jeg angrer Men har litt problemer med å bestemme meg helt for å gi bort dem to spilla ja, selv om jeg neppe kommer til å røre dem mer (eller liker dem). Mirrors edge kommer jeg neppe til å røre mer heller, men vil ikke selge det. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har aldri solgt eller byttet bort spill før, men vurderer sterkt å dra med meg Super Paper Mario, The Simpsons Game og Rayman Raving Rabbids og se hva jeg kan få byttet de mot, for det er virkelig spill jeg aldri kommer til å røre igjen! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har byttet inn ètt spill. Monsterbedriften til PC for gudenevethvormangeårsiden fordi det ikke fungerte under Win2000. Endte opp med NFS: Hot Pursuit 2 istedet, så klager ikke. B) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Bytter inn alle spillene jeg veit jeg ikke kommer til å røre igjen. Men i det siste har jeg kjøpt billig spill for å få byttet det inn igjen, mot gode kampanjer. Satser på kvalitet over kvantitet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Finnes det demo av Bionic Commando på PSN? Sjekket nettopp, men fant ingen. Er bare en dritt MP demo som jeg synes var utrolig dårlig. nouse4aname, du får Infamous gratis også, om du bytter inn 3 spill. Da får du som BC også 100kr i gavekort, men ingen special edition. Ja jeg så at det var mulig med inFamous også, men tror jeg vil ha SE av den. Når det gjelder det å bytte inn spillene mine, så liker jeg det heller ikke, men har kjøpt en del dårlige spill som Turok, Alone in the Dark, Stuntman: Ignition, Baja osv, så da går det greit. Men ville aldri byttet inn spill som jeg har brukt mye tid og penger på. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg byttet inn GTA IV til PS3 som jeg hadde brukt mye tid og penger på, no stress. Kjøpte det til 360 samme dag for de nedlastbare episodene =P Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hehe jeg har gta 4 på både ps3 og xbox 360, samme med Bioshock:) Måtte nesten få spilt det begge steder å er verdt å ha i begge samlingene! Ja jeg er gal, ferdig med den saken. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Har byttet inn ètt spill. Monsterbedriften til PC for gudenevethvormangeårsiden fordi det ikke fungerte under Win2000. Endte opp med NFS: Hot Pursuit 2 istedet, så klager ikke. B) Monsterbedriften funka på Win2000 da Var bare det retardspillet theme park som ikke funka hvis man hadde noe eldre enn win 98 eller 3Dskjermkortdriver (wtflux?!). BTW: Synes du Haze var bra bebeluv eller skal du bytte det? Endret 19. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vel, fungerte ikke her. Endte uansett opp med et bedre spill som jeg digger! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Har nfs:hot pursuit 2 på pc og, ganske moro når man får de beste bilene og hopper så høyt at de krasjer i en usynlig vegg i himmelen Endret 19. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Var vel NFS1 eller 2 hvor det var en superbil som kjørte i 3-400mph. Den var uovervinnelig! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hadde need for speed 2, og der var det i alle fall en slik bil (med jetmotorlyd?). Husker at du kunne bruke koder for å kjøre andre ting og, som dinosaurstatuer, utedoer osv, og få bottene til å bruke dem og. Og så kunne du falle utafor banen f. eks uti fosser osv^^ Good times. Endret 19. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg