Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal heller ha Infamous en Bionic Commando, jeg trodde Bionic Commando skulle bli "the next big thing", men den gang ei :p...

Hmm lurer på hva jeg skal bruke lønningen min på jeg får imorgen mon tro

Kansje en PS2, PSP eller "prøve" å spare

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Stusser veldig mellom InFamous og Prototype. Har prøvd demoen, og ble sånn passe imponert å med Uncharted 2 beta'en som følger med så er det et solid kjøp. Men så kommer prototype rett etter å personlig så syntes jeg det ser ut som det er veldig mye mer fart i det spiller + mye mer man kan gjøre >.< Håper på tidlige reviews av det eller en demo.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

syntes BC var knallrått, det å svinge føltes digg. Skal ha spillet på release, det passer jo perfekt at det er fri den dagen, og helg etter :)

Lenke til kommentar
Finnes det demo av Bionic Commando på PSN? Sjekket nettopp, men fant ingen.

Er bare en dritt MP demo som jeg synes var utrolig dårlig.

nouse4aname, du får Infamous gratis også, om du bytter inn 3 spill. Da får du som BC også 100kr i gavekort, men ingen special edition.

Lenke til kommentar

Den dagen jeg får Visa-kort som fungerer på nett (sikkerhetskoden, de tre siffrene på baksiden er ikke på Electron) må jeg holde meg borte fra play.com og lignende sider. Kommer til å brenne altfor mye penger på impulskjøp :(

Lenke til kommentar

Har selv et Visa kort som ikke fungerer på nett. Det eneste det duger til er å kjøpe tyggis på det nærmeste kiosken -.-'.

Blir 18 mot slutten av året å da skal jeg skifte kort på dagen. Liker ikke mitt nåværende..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...