Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir nok en stund, ja. Sikkert til jul. Satser på PC, nå.

Regner du med at du skal få ta opp en plass på vennelisten min helt frem til jul? Tenker jeg legger deg til når du får Xbox, så sletter jeg deg nå. Begrenset med plass, vet du. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvorfor skal du ha ny pc før xbox, når du allerede har en velfunherende pc, men ingen xbox?

Edit: oh my whatt an awesomness

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Tittet på div. Xbox 360 spill hos playx.no. Fler av spillene har 'BBFC' bak navnet sitt, i tillegg til at det sleges eksemplarer uten det.

Er det noen her som har erfaring med spill kjøpt fra playx, som er merket 'BBFC'? Noen forskjell på de spillene i forhold til de som er listet uten "sensurnavnet"?

BBFC står for 'The British Board of Film Classification', hvis noen skulle lure.

Edit: Noen eksempler; Kane & Lynch BBFC Refurb X360, Timeshift BBFC RFX360,Darkness BBFC X360.

Edit2: La også merke til 'Refurb', som er en forkortelse for refurbished og betry renovated or renewed, i følge google sin definisjon.

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg bestilte COD2 derfra med 'BBFC REF' i tittelen. Var eneste de hadde inne av det.

Lurer på hva jeg ender opp med. :S

Rotete innlegg for the win. Jeg beklager.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Selv synes jeg Mass Effect er verdt så mye penger du bare klarer å kaste på det. Om det ekstra stasjet i en Collectors Edition er verdt det vet jeg ikke noe om. Jeg kjøper aldri special editions av spill, rett og slett fordi jeg ikke bryr meg om stasjet, men om spillet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...