Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pokker med penger du bruker Toman :p Du vet at det er finanskrise ja?

Noen her på forumet burde ta ansvar for Tomans økonomi og melde han på luksusfellen :p

 

Føler jeg bruker mer penger når det er finanskrise :p

Får lønn 20.mai er ikke så mye da men da vet jeg ikke hva jeg skal ha av spill og maskiner. Alltid noen store nye ting hver måned for min del :p. Klarer likksom ikke å stoppe :lol:

 

Da fikk jeg kjøpt New Super Mario Bros, mangler ca 8 spill til :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
jeg har en svart dsi :rolleyes:

Ser ut som oppskrapet DS Lite. Har selv DS Lite i sort pianolakk, ikke noe som ligner på billig biltemalakk :)

 

 

jaja, selv syns jeg dsi ser MYE MYE bedre ut enn pianolakk "fingermerker overalt" versjonen... Men hver sin smak.. Som dere sikkert skjønner , ville jeg valgt dsi over ds. Bedre menysystem, knapper, må ikke ta ut spill for å bytte osv.. Om man ikke vil spille gba da.. Kommer jo også dsi spill man ikke kan spille med ds..

Lenke til kommentar

sant det!:) men jeg har ikke firered og leafgreen, hvor kan jeg få tak i de her spillene nå, så ufattelig lenge siden jeg har spilt pokemon, virker som alt er utsolgt osv.

 

forresten, kan ikke vi nordmenn bestille fra amazon.co.uk mer eller ? virker ikke som noen international delivery funker:S

Lenke til kommentar

Har spilt begge (ikke rundet chinatown enda) men av det jeg har sett så liker jeg GTA IV mye bedre. Det er morsomt å spille Chinatown, men det finnes da grenser hvor morsomt man kan ha det i 2d/liksom 3d. Prøvde å cruise rundt for å leke litt, men det var ikke like gøy som IV.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...