Akrabra Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Skal ha meg en ds, verdt og kjøpe DSi over ds lite? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hvis du skal spille GBA-spill, bør du gå for DS. Hvis ikke, så er det vel bare fordeler med DSi tror jeg. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har anskaffet meg en gba. Skal for det meste ha Ds til Pokemon Platinum, diamond og pearl, og såklart remakes av Gold and silver som kommer etterhvert. sikkert mye annet snacks til ds, men mest for pokemons skyld. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Synes du ikke skal ha DSi, den er kansje litt for dyr, og batteriet er dårligere levetid en DS Lite Da blir det Nintendo DS imorgen, klarer ikke å spare penger Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Synes du ikke skal ha DSi, den er kansje litt for dyr, og batteriet er dårligere levetid en DS Lite Da blir det Nintendo DS imorgen, klarer ikke å spare penger Har du funnet ut noen spill du skal ha deg da? Vil anbefale New Super Mario og Zelda: PH og det nye GTA selv om jeg ikke har testet det enda. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Skal ha Zelda, Mario Kart, GTA CW, Pokemon, Mario 64, New Super Mario Bros og en del til Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Pokker med penger du bruker Toman Du vet at det er finanskrise ja? Noen her på forumet burde ta ansvar for Tomans økonomi og melde han på luksusfellen Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har bare pokemon gold,silver, blue og red. vet noen hvor jeg kan få tak i sapphire og ruby? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Pokker med penger du bruker Toman Du vet at det er finanskrise ja? Noen her på forumet burde ta ansvar for Tomans økonomi og melde han på luksusfellen Føler jeg bruker mer penger når det er finanskrise Får lønn 20.mai er ikke så mye da men da vet jeg ikke hva jeg skal ha av spill og maskiner. Alltid noen store nye ting hver måned for min del . Klarer likksom ikke å stoppe Da fikk jeg kjøpt New Super Mario Bros, mangler ca 8 spill til Endret 15. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 china town wars var lett bedre enn gta iv imo! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nå er det vel kun online/nett tjenesten som avgjører om DSi blir en hit? Den modellen er jo betraktlig dårligere om man ser på batteritid o.l. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 jeg har en svart dsi :rolleyes: Ser ut som oppskrapet DS Lite. Har selv DS Lite i sort pianolakk, ikke noe som ligner på billig biltemalakk jaja, selv syns jeg dsi ser MYE MYE bedre ut enn pianolakk "fingermerker overalt" versjonen... Men hver sin smak.. Som dere sikkert skjønner , ville jeg valgt dsi over ds. Bedre menysystem, knapper, må ikke ta ut spill for å bytte osv.. Om man ikke vil spille gba da.. Kommer jo også dsi spill man ikke kan spille med ds.. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Akraba@Hvis du skal ha ds for bare pokemon spillene. Er det vell ett must å gba slot? Overføre pokemons fra fire red og leaf green. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 sant det! men jeg har ikke firered og leafgreen, hvor kan jeg få tak i de her spillene nå, så ufattelig lenge siden jeg har spilt pokemon, virker som alt er utsolgt osv. forresten, kan ikke vi nordmenn bestille fra amazon.co.uk mer eller ? virker ikke som noen international delivery funker:S Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har spilt begge (ikke rundet chinatown enda) men av det jeg har sett så liker jeg GTA IV mye bedre. Det er morsomt å spille Chinatown, men det finnes da grenser hvor morsomt man kan ha det i 2d/liksom 3d. Prøvde å cruise rundt for å leke litt, men det var ikke like gøy som IV. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 0 tro på at dette blir bra. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 For en fantastisk dårlig første trailer. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Så rimelig teit ut. Men en snowboard-versjon hadde vært litt kulere. Da hadde det vel blitt mindre å holde styr på. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Guitar Hero med skateboard? Lurer på hvordan de skal gjøre det brettet responsivt nok. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Guitar Hero med skateboard..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg