Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ME er morsomt, bevares, det er bare veldig lite innhold i det. Greit nok, man kan løpe den samme banen om og om igjen for å perfeksjonere den, men tror ikke det gir spillet særlig levetid. Pure er ren og skjær moro! Latterlige triks, høye hastigheter og underholdende kontroller. :)

 

Edit: var forøvrig faren min som kjøpte de. Begge to for 30£, knalldeal spør du meg. ^^

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Hvis jeg forhåndsbestiller Bionic Commando, vil jeg da få det 21. Istedenfor 22. Som er release?

 

E: på absoluttspill..

 

Noen ganger får man spillet en dag før realase, det kommer vel an på når de får inn spillene. De gangene jeg har forhåndsbestilt et spill, har jeg fått det dagen det kommer ut. Det eneste unntaket var BF: BC gold edition som de fikk i senere, og som jeg fikk en dag etter realase

Lenke til kommentar

I alle banene i singelplayerdelen (og DLC banene) av ME, finnes det faktisk overraskende mange alternative veier og måter å fullføre en bane på for å spare tid. Både veldig frustrerende og morsomt som sagt.

 

Pure derimot... kommer du en meter utenfor banen så kreperer sjåføren.

Lenke til kommentar

Må huske at det ikke har release før 2009-05-27 tror jeg det er. Men kanskje du får det en dag før, absoluttspill er lynkjappe til å sende, ofte går det bare en dag :)

 

Edit: Jeg tenkte på inFamous, men hvis du Atsjonas mente Bionic Commando så er vel det samme greien. Forhåndsbestilling og du får spillet når det kommer ut :)

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Droppet forhåndsbestilling på BC, for dagen før, Torsdag, er en helligdag. Da står jeg heller opp tidlig på fredag (fri), og kjøper det i butikken.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Søster1 har hvit, søster2 har rosa, søster 3 har rød eller hvit og bror1 har svart guitar hero edition. Hvit er kult, men det er rød og :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...