Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Husker førsteinntrykket av Oblivion, jeg. Hadde kavet rundt i noen huler i en kvart evighet, og var spyferdig av hele spillet allerede da. Tenkte at jeg kunne gjøre hva jeg ville siden det var åpen verden og tjo og hei. Så jeg slo til en munk. Det resulterte i at kompisen hans (som jeg hadde snakket med om noen amuletter) kom løpende ned med et sverd og slaktet meg. Jeg sa takk for mat, og gikk over til et annet spill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker førsteinntrykket av Oblivion, jeg. Hadde kavet rundt i noen huler i en kvart evighet, og var spyferdig av hele spillet allerede da. Tenkte at jeg kunne gjøre hva jeg ville siden det var åpen verden og tjo og hei. Så jeg slo til en munk. Det resulterte i at kompisen hans (som jeg hadde snakket med om noen amuletter) kom løpende ned med et sverd og slaktet meg. Jeg sa takk for mat, og gikk over til et annet spill

 

Kravla rundt i de hulene lenge jeg å :p Men siden jeg hadde spilt morrowind før så slo jeg ikke ned noen snille, siden jeg visste det ikke var lurt xD

Lenke til kommentar
Hva trodde du kom til å skje når du klinker til en munk da? ^_^

Jeg var forberedt på alt annet enn det som skjedde. Jeg trodde ikke at han som bare satt bak skrivebordet sitt var sprek nok til å løpe ned trappen med et enormt sverd. Jeg trodde ikke han hadde noe sverd uansett, jeg hadde jo tømt kisten hans. :lol:

 

Jeg var jo selvfølgelig klar til å slåss tilbake, men idet munkemannen skal hugge til, og jeg prøver å forsvare meg, får jeg opp melding om at jeg ikke kan bytte våpen mens jeg er i kamp. Så da sto jeg der med mine blodige knoker og skulle blokkere et angrep fra en samurai-munk. Det gikk ikke nevneverdig bra. Makan til udugelighet.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Det er ganske lett, man kan lage en konto som man kan dele på, (som noen her eller på "gamle" gamer gjorde, med den [email protected] kontoen som vi brukte til Home tror jeg) så går man ganske enkelt på download history når man har lagt inn brukernavn og passord.

 

Det var den kontoen jeg lagde. Hvis noen andre skaffer nøkler til betaer/demoer osv. kan dere sende den til meg så kan jeg legge den inn. Da får alle den :)

 

 

Var det ikke noe sånt som gjorde at en her på forumet fikk problemer med Sony? At Sony krevde penger for et eller annet som han mente ikke stemte.

 

Nei, fikk ikke noen problemer med at de krevde penger, men fikk litt problemer fordi passordet ble endret noen ganger i timen. Noen var så morsomme å endre passord hele tiden :(

Lenke til kommentar
Husker førsteinntrykket av Oblivion, jeg. Hadde kavet rundt i noen huler i en kvart evighet, og var spyferdig av hele spillet allerede da. Tenkte at jeg kunne gjøre hva jeg ville siden det var åpen verden og tjo og hei. Så jeg slo til en munk. Det resulterte i at kompisen hans (som jeg hadde snakket med om noen amuletter) kom løpende ned med et sverd og slaktet meg. Jeg sa takk for mat, og gikk over til et annet spill

 

Lol. jeg hadde akkurat samme førsteinntrykk. Var drittlei av å kravle i de hulene, gikk inn til en fyr i en butikk, prøvde å stjele noe greier der, og så å drepe han. Det endte ikke så bra.

Prøvd spillet igjen en gang siden, da kom jeg litt lenger, men ikke mye..

Lenke til kommentar
Oblivon var jo dritbra! Et av de beste spilla jeg har prøvd. Ihvertfall det som stjal flest timer :)

Enig med deg. Spilte først Morrowind, og det var også bra. Det var jo helt vilt stort. Når man er kjent med en del av rasene, historien og alt det rundt så tror jeg man setter mer pris på det.

jepp,Morrowind og Oblivion er kjempebra spill.Hvis man må drepe eller stjele får man tåle å bli arrestert eller drept,(er greit at man kan save når man vil,hint hint).Virker som noen gir opp og klager på spillet med engang det går til helvete fordi man løper rundt som en neandentalervillmann og må betale for følgene av det gale de har gjort.Raver man rundt i en grotte 20 min er f1 meg dette også syting.Spill CS eller Duke Nukem istedenfor....

Lenke til kommentar
Var det ikke noe sånt som gjorde at en her på forumet fikk problemer med Sony? At Sony krevde penger for et eller annet som han mente ikke stemte.

 

Nei, fikk ikke noen problemer med at de krevde penger, men fikk litt problemer fordi passordet ble endret noen ganger i timen. Noen var så morsomme å endre passord hele tiden :(

Det var ikke deg jeg tenkte på. Jeg tenkte på han som laget en tråd pga Sony krevde han for penger for et eller annet på PS Store. Var jo en stor tråd med mange svar, så folk burde jo huske den. Tror iallefall Toman og Mala svarte i den.

 

Hmm, mulig den ble opprettet på Diskusjon.no-tida.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...