Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle kan få! Uansett om det bare er 500 nøkler. Hørt om gamesharing?

Nei, det har jeg ikke hørt om, men regner ikke med at Sony lar alle og enhver kunne dele spill (som navnet antyder) helt uten videre.

 

 

Det er ganske lett, man kan lage en konto som man kan dele på, (som noen her eller på "gamle" gamer gjorde, med den [email protected] kontoen som vi brukte til Home tror jeg) så går man ganske enkelt på download history når man har lagt inn brukernavn og passord.

Endret av Thomas
Lenke til kommentar

Laland er som kjent en taktikker av rang, noe vi ser nok et eksempel på her.

 

Selv bruker jeg en 32" som kostet 11 000 for et år siden. Så jeg regner med at den holder forholdsvis høy standard ennå. Jeg har i hvert fall ingenting å utsette på den.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Vi har LED tv. Både gaming og film er helt, helt, helt, helt sykt. Skarpere bilde skal man lete lenge etter. Faktisk bedre enn virkeligheten. Selv når jeg bruker briller (skal ikke så mye til uten.. <_<).

Lenke til kommentar

Faen i helvete! Jeg hadde akkurat fullført det som for meg virket som "oppvarmingen" i Fable 2 (frem til slottet), noe som tok meg rundt en time, og så bestemmer det seg for å henge seg opp under loadingen videre slik at når jeg startet spillet igjen måtte jeg starte helt på nytt. Flott førsteinntrykk <_<

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...