Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Salgstallene sier noe annet?

Men hvor mye solgte det da?

 

det ble jo omtalt som en Halo-killer.

 

Halo solgte vel(og selger fremdeles) over 8 millioner.

KZ2 kommer og vil aldri komme i nærheten.'

 

Ergo: Salgstallmessig er det en flopp.

 

Kvalitetsmessig kan mann mene hva mann vil, men jeg mener det var en flopp der også.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Det var også Halo og Gears 2, jesu aterkomst blir det nevnet, så ikke bygg krigen videre :)

Og jeg har sett det er bare 360spill som blir likt av mangen her inne har vel noe med er mest fra den leiren.. Litt synd fordi da er dem som liker Sony i mindretall...

 

Jeg spiller enda SP hos Gears 2, Halo 3 og Killzone 2, 3 spill av helt forskjellige kaliber og setting!!! Men mpdelene er veldig forskjellige og noe er mer bøgga en andre, viss noen kan nekte på det da vet ikke jeg... :p Alle dem kan være unike på deres måte og bringe fram utviklerens drømmer og visjoner om hvordan spill skal se ut, spilles osv... Noen ideer og settinger kan være bedre på det ene spillet en det andre, mpdelen er bedre der en den andre spillet, sånn er det bare....

 

Er ingen storspill som aldri blir hypa for alle blir det..!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Det var også Halo og Gears 2, jesu aterkomst blir det nevnet, så ikke bygg krigen videre :)

 

 

Helt enig!

 

Halo 3 og GeOW var overhodet ingen som helst revolusjon. Hvilken krig er det du fabler om egentlig? Altså eg driter i GeOW 2 vs Killzone 2. Sistnevnte var overlegen online, da det faktisk funket å spille det. Følte eg fikk nok GeOW fix av det første spillet egentlig. 2`ern hadde en fantastisk single player del vel og merke. Halo 3 duger kun i split-screen syns ef of single player`ern var Halo 1 og 2 om igjen og ein ellers grei avslutning på sagaen.

 

Kan tenkes at PS3 eigere ikkje er så glad i FPS spill, enkelt og greit om man ser på salgstall. Pr. i dag ligger COD4 og 5 hestehoder forran alle andre spill når det kommer til online biten syns eg Ein helt annen klasse når det kommer til det meste egentlig, mye takket vere perks og klassesystemet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Kan tenkes at PS3 eigere ikkje er så glad i FPS spill, enkelt og greit om man ser på salgstall. Pr. i dag ligger COD4 og 5 hestehoder forran alle andre spill når det kommer til online biten syns eg Ein helt annen klasse når det kommer til det meste egentlig, mye takket vere perks og klassesystemet.

 

Og ikke minst en fantastisk kontroll og flyt i spillets bevegelser. Samt en hit detection som jeg ikke har sett maken på noen andre spill (selv om den her også kan forbedres).

Lenke til kommentar

Ja du har selvfølgelig helt rett. Alt er responsivt, og man kan utføre de kjappeste bevegelsene kombinert med våpen swapping og uten problemer, så lenge knappene funker da seff :p

 

IW kommer garantert, nok en gang å sette ein standard for online action på konsoll tipper eg :) Men samtidig ber eg på mine knær om at utviklerene bak MAG låner mye fra COD, for det er ein tittel det virkelig ligger potensiale i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...