Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må spørre dere:

 

Syns dere KZ2 floppet?

 

Yes!:) Var en herlig opplevelse i Single player, det intense og brutale gameplayet. Men så varte oppdragene bare i 6 timer ca. Og der var det slutt med det, og online var gøy en periode, men ikke gøy nok mener jeg. Og utifra salgstall og aktivitet, vil jeg si det floppet:)

Lenke til kommentar

Nope Killzone 2 floppet ikke for min del. Spiller det enda masse!!!

Nevn noen andre flopper for eks multiplayerdelen til Gears 2, skal alltid nevne noe stygt om PS3 hver jævla gang, xbots...... :blink:

Men for all del bare hets PS3, men i dette året så er Killzone 2 suveren vinner blant titlene, dlcene til Fallout 3, eller GTA IV ikke i nærheten av KZ2....

 

Sitter med alle maskinene men synes Killzone 2 er det beste uansett ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Mpdelen i Killzone 2 er mye mer spillbar en Gears 2 sin MP....

Jeg må nok slutte med å skrive her inne fordi jeg blir ansett som den "djevelen" blant gamere..

Private går i Gears 2, men fortsatt litt feil med shotgunnen, når man skyter så kan skuddene gå ned i stede gå rett fra, hva er galt da når jeg aimer rett på folkene, og når jeg skyter dem på kloss hold og da dreper jeg ikke dem med oneshot, men dem gjør det med meg på samme distanse... :huh:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Fordi at spill på konsoll er for tiden ganske mye mer populært enn spill på PC, og derfor kan leverandørene skru opp prisene.

Er det virkelig derfor? Trudde det hadde noe med at utvikling til PC var mer åpent.

 

I følge gr solgte det 1 000 000 i løpet av 7 uker. Noe som ikke er veldig mye.

GR tar latterlig feil!

 

Sant at KZ2 sin mp er mer spillbar, men jeg liker fortsatt Gears2 sin mye, mye bedre. Og jeg har spilt KZ2 online masse.

Skal ikke si noe imot hva du liker. Men at en ting er spillbar, og den andre ikke er det. Så er det et enkelt valg!

Lenke til kommentar
Nope Killzone 2 floppet ikke for min del. Spiller det enda masse!!!

Nevn noen andre flopper for eks multiplayerdelen til Gears 2, skal alltid nevne noe stygt om PS3 hver jævla gang, xbots...... :blink:

Men for all del bare hets PS3, men i dette året så er Killzone 2 suveren vinner blant titlene, dlcene til Fallout 3, eller GTA IV ikke i nærheten av KZ2....

 

Sitter med alle maskinene men synes Killzone 2 er det beste uansett ;)

 

Spørsmålet var om KZ2 floppet. Ikke hvorvidt du hater gears of war 2.

 

"For all del bare hets PS3"

Hvem har hetset PS3?

 

edit: Gears 2 har da en spillbar mp-del. Den er sånn halveis ødelagt men fremdeles spillbar.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har aldri sagt at gears2 ikke har en spillbar mp, men jeg sa at kz2 har en mer spillbar. Selv om det har sine feil, liker jeg den bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...