nub_nutz Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe jojo velkommen til gjengen Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 MS kan ikkje gjøre annet enn å komme med noe stort og nytt i år for min del. Slik det ligger ann no er det Sony som legger opp til den beste E3 fremvisningen i år. Kan nesten ikkje vente til å se gameplay fra God of War 3 og Uncharted 2 Toman; har du ikkje fullført enspiller delen i KZ2 enda? Sånn on the gaming side, satte eg med ned med Ninja Gaiden 2 i dag. Fikk lyst på mere hjernedød slakting etter å ha fullført GOW2 ^^ Jeg er en av dem gamerene som ikke rusher gjennom singelplayeren så fort... Fullførte GTA IV i dette året så det sier vel sitt, jeg sparer det beste med spillet mer Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Var forøvrig med i den "eksklusive" klubben fra før av Dette er nr 2. Uansett veldig kjipt, når jeg skulle kose meg litt med CoD. Spørsmålet nå er jo om jeg skal trå til og kjøpe meg en reserve box eller ikke. Siden det ikke er mye stort på horisonten de neste par mnd og sommeren er på vei, tror jeg faktisk jeg driter i det. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Toman: Ja du har jo ikkje akkurat så få spill å spille om dagen har eg intrykk av Gled deg til slutten i KZ2 btw ^^ Endret 7. mai 2009 av Mala Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg spør igjen: Noen som blir med på Burnout Paradise imorgen? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Da har endelig Wii-en blitt koblet til nettet for første gang på et år. Og etter en problemfri oppdatering, var det litt Brawl-ing online. Syns ikke onlinebiten til Nintendo var så gal. Litt stress med alle de nummerene dog, gjelder å holde tunga rett i munnen, men ingen problemer her i gården. Men kanskje værre når du skal spille flere spill online, siden, etter det jeg forstår, hvert spill har egen kode. Hadde helt glemt hvor gøy Brawl var =) HCG97: Nå har du brukt tre poster på de to siste sidene til å spørre etter noen å spille Burnout med og ingen svarer. Lag heller en tråd i "spille sammen" eller send PM til folket du vil spørre =) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Toman: Ja du har jo ikkje akkurat så få spill å spille om dagen har eg intrykk av Gled deg til slutten i KZ2 btw ^^ Det tviler jeg ikke et sekund på Mala Jeg har nesten for mye å spille fortiden og mer kommer det Neste lønn skal det nye Wii titler i hus samt noen til PS3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Nå er det mulig å bestille InFamous Special Edition hos cdon.com. http://cdon.no/spill/in_famous_special_edition-4201233 Var en litt stiv pris synes jeg. Noen andre som skal ha denne versjonen? Her er det som er med http://playstation.joystiq.com/2009/05/06/...tion-unearthed/ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Følger betaen med vanlig versjon? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Glemte å tilføye noe Viss jeg ikke kjøper en PS2 eller hjemmekino blir det en Nintendo DS med hauevis av spill Dæven jeg blir bare mer og mer spillegal for hver dag så går jo. Mangen hater spill etter 18 år mens jeg elsker spill bare mer og mer Endret 7. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Følger betaen med vanlig versjon? Nei. Frister å kjøpe special edition, men prisen er litt for stiv syntes jeg. Håper de får det andre plasser en CDON... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 http://www.nintendoeverything.com/?p=15723 Woho, nå er remakes av Pokémon Sølv/Gull annonsert! Får begynne å se etter en billig DS, da. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Synd at det er bare Pokemon Red, Blue and yellow, som er verdt å spille. Når de begynte å legge til nye pokemon og kalle de alle slags mulige guds forlatte navn, da stoppet jeg med det.! PS: Min personlige mening! Endret 8. mai 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Første og andre generasjons Pokemon spill elsker jeg. Etter det mener jeg de begynte å melke det litt for mye. Grunnen til at jeg elsker Gold/Silver er det at de har hele verdenen til gull/sølv, i tillegg til den i rød/blå! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg skal nok skaffe en Nintendo DS ja Og driter i til hvilken pris!! Da begynner det å virkelig samle seg konsoller hos meg ja! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Var på jakt etter ny 360 kontroll i dag, men endte opp med å plukke med meg Ferrari Challenge til PS3 i stedet Kostet kun 299,- i butikken her så regner med å få noen koselige timer i helgen Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg ser på Ferrari Challenge som jeg ser Real Madrid: The game: Hvorfor kjøpe et spill der man bare kan spille med et fotballag istedet for å kjøpe FIFA/PES med mange lag? Men Ferrari-er er jo alltid stas å kjøre, så for alt jeg vet så kan spillet være knall moro. Du får komme med tilbakemeldinger Mala =) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Var på jakt etter ny 360 kontroll i dag, men endte opp med å plukke med meg Ferrari Challenge til PS3 i stedet Kostet kun 299,- i butikken her så regner med å få noen koselige timer i helgen Ouch, litt av en pris Du prioriterer bilkjøring foran krigssone online med gutta?! Skam! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vet man får det billigere fra VGP, men følte for impuls innkjøp i dag siden det er sjelden vare man finner slike spillpriser her i området Tror luften gikk litt fort ut av KZ2 ballongen altså, blei litt for tynnt opplegg følte eg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=1127 Uffda.. Da blir det aldri noen Duke Nukem Forever. :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg