Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MS kan ikkje gjøre annet enn å komme med noe stort og nytt i år for min del. Slik det ligger ann no er det Sony som legger opp til den beste E3 fremvisningen i år. Kan nesten ikkje vente til å se gameplay fra God of War 3 og Uncharted 2 :D

 

Toman; har du ikkje fullført enspiller delen i KZ2 enda? :p

 

Sånn on the gaming side, satte eg med ned med Ninja Gaiden 2 i dag. Fikk lyst på mere hjernedød slakting etter å ha fullført GOW2 ^^

 

Jeg er en av dem gamerene som ikke rusher gjennom singelplayeren så fort... Fullførte GTA IV i dette året så det sier vel sitt, jeg sparer det beste med spillet mer :D

Lenke til kommentar

Da har endelig Wii-en blitt koblet til nettet for første gang på et år. Og etter en problemfri oppdatering, var det litt Brawl-ing online. Syns ikke onlinebiten til Nintendo var så gal. Litt stress med alle de nummerene dog, gjelder å holde tunga rett i munnen, men ingen problemer her i gården. Men kanskje værre når du skal spille flere spill online, siden, etter det jeg forstår, hvert spill har egen kode.

 

Hadde helt glemt hvor gøy Brawl var =)

 

HCG97:

Nå har du brukt tre poster på de to siste sidene til å spørre etter noen å spille Burnout med og ingen svarer. Lag heller en tråd i "spille sammen" eller send PM til folket du vil spørre =)

 

Lenke til kommentar
Toman: Ja du har jo ikkje akkurat så få spill å spille om dagen har eg intrykk av :p Gled deg til slutten i KZ2 btw ^^

Det tviler jeg ikke et sekund på Mala :)

Jeg har nesten for mye å spille fortiden og mer kommer det :p

Neste lønn skal det nye Wii titler i hus samt noen til PS3 :)

Lenke til kommentar

Glemte å tilføye noe

Viss jeg ikke kjøper en PS2 eller hjemmekino blir det en Nintendo DS med hauevis av spill :D

Dæven jeg blir bare mer og mer spillegal for hver dag så går jo. Mangen hater spill etter 18 år mens jeg elsker spill bare mer og mer :love:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Jeg ser på Ferrari Challenge som jeg ser Real Madrid: The game:

Hvorfor kjøpe et spill der man bare kan spille med et fotballag istedet for å kjøpe FIFA/PES med mange lag?

 

Men Ferrari-er er jo alltid stas å kjøre, så for alt jeg vet så kan spillet være knall moro. Du får komme med tilbakemeldinger Mala =)

Lenke til kommentar
Var på jakt etter ny 360 kontroll i dag, men endte opp med å plukke med meg Ferrari Challenge til PS3 i stedet :p Kostet kun 299,- i butikken her så regner med å få noen koselige timer i helgen :)

Ouch, litt av en pris :p Du prioriterer bilkjøring foran krigssone online med gutta?! Skam! :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...