Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er deilig med sommeren er å være ute å spille fotball eller ligge å sole seg, gjerne ta med PSP eller DS ut. Så når kvelden kommer kan en med god samvittighet bare lene seg bak i sofaen og spille til ut på natten! Er helt fantastisk. Gleder meg til det blir skikkelig sommervær :)

 

Er så enig med deg! Gleder meg til sommerkveldene :love:

Lenke til kommentar
Er det andre enn meg som har fattet intresse for Velvet Assassin ? Leste denne omtalen og ble med ett enda meir giret på tittelen. Eg kan se bort ifra de tekniske problemene dersom spillet hever seg så godt på andre områder som det denne omtalen tilsier :)

 

Ser spillet får litt variert omtale desverre, men det virker som ein litt frisk opplevelse i det minste.

 

 

Synes det ser veldig artig og interessant ut. Lurer litt på om jeg skal kjøpe det. Det fikk 7.5 hos gamespot.com http://www.gamespot.com/xbox360/action/sab...in-video-review

Lenke til kommentar

Der mener jeg 360 for meg er dead, har jo ingen spill jeg vil spille!!!

Bioshock fullført, Mass Effect fullført, Gears Of War 2 fullført, Prince Of Persia ble lei etter 400 light orbs, Gears Of War 1 fullført, Fallout 3 er altfor oppskrytt og kjedelig, Oblivion fullført, GTA IV fullført, Lips er jeg lei, Battlefield Bad Company fullført og dritlei, COD4 er jeg lei både sp og mpdelen, RE5 synes jeg var mye dårligere en RE4, måtte den jævla coop bli med...

 

Mens PS3 mangler jeg å fullføre MGS IV, Ratchet And Clank QFB, Killzone 2 og Little Big Planet.... Vurderer også Wipeout HD på PS3en!!

Til og med Wii kommer til å spilles mer på en 360en pr idag, og det neste 360 spill vet jeg ikke når det kommer "host host Alan Wake host host"

 

Tror 360en for meg bare får Prototype og Dirt 2 i år, mens resten er vel til PS3 og Wii vel og merke!! :D

Må faktisk håpe på at dem multiplattformspillene blir bedre til 360en viss den for meg skal overleve... :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

MS kan ikkje gjøre annet enn å komme med noe stort og nytt i år for min del. Slik det ligger ann no er det Sony som legger opp til den beste E3 fremvisningen i år. Kan nesten ikkje vente til å se gameplay fra God of War 3 og Uncharted 2 :D

 

Toman; har du ikkje fullført enspiller delen i KZ2 enda? :p

 

Sånn on the gaming side, satte eg med ned med Ninja Gaiden 2 i dag. Fikk lyst på mere hjernedød slakting etter å ha fullført GOW2 ^^

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Vel, der døde xboxen min. Knappe 2 år gammel. En for tidlig død dessverre :(

Cod4 hengte seg når jeg skulle ut i lobby og fikk deretter 3 røde prikker når jeg startet opp igjen. Tok ut og inn strøm kabelen og fikk bootet den opp igjen, men under oppstartsscreenen ble alt til en suppe av pixler eller noe.. Kjipern. Får vel bare bite i det sure eple og gå 1 mnd uten xbox. Kjipt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...