Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det positivt eller negativt at jeg synes et spill gitt ut for over ti år siden, har mer underholdende dialog enn det meste nytt? Snakker om super mario rpg, et spill jeg aldri har spilt før, men prøvde pga en del anbefalte det. Det er et typisk Final fantasy rpg, som de gamle på super nintendo, bortsett fra et en del morsomme minigames er kastet inn her og der, og det er lagt litt vekt på at du timer angrepa dine også. Og dialogen, historien, er ikke så dødsseriøs som i andre spill, og har mange små vitser og referanser til andre filmer osv.

 

Synes faktisk det spillet er mer morsomt enn mest annet ute for tiden :blink:

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Har fått enda mer timer med Wiien min :D

Bare på 2 dager har jeg spilt 3 timer Wii Sports, og 6 timer Super Mario Galaxy!!!

Og ca 3 timer med PS3en bare idag

 

Mens 360 støver ned.... Fordi jeg har omtrent fullført alle spillene der, 360en sliter med å holde meg i sjakk med antall spill altså, og framtiden på den blir mørkere, bare Alan Wake som er eksklusiv som jeg vil ha på 360en, og kansje Gears 3, men det kommer vel ikke med det første... Kansje 2012 da Unreal Engine 4 skal debutere :p

 

Mens PS3 og Wii har plenty av eksklusive spill som jeg skal ha!!

 

Fikk og meg Manhunt 2 og Metroid Prime 3 til Wii :p, og venter på Super Paper Mario, MadWorld og No More Heroes. Så Wiien kommer jeg til å bruke helt sykt mye!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk en av dem som hater sommer, fordi gamerrommet blir ca 30 grader klokken 10.00 in the morning, og da blir det null spilling... Kan ikke sitte inne å svette og spille samtidig. Da vil jeg ha ca maks 19 grader ute ikke mer for da kan jeg spille :D

 

Sånne varme dager ødelegger totalt for spilling, og da er dagene ødelagt!!!

Kan godt ha regn eller bare overskyet og alt fra 15 til 19 grader hele sommeren, sommeren er oppskrytt...!! Bare kreftsol og rødsprengte tomathoder der ute uansett :p

Lenke til kommentar
Sånne varme dager ødelegger totalt for spilling, og da er dagene ødelagt!!!

Kan godt ha regn eller bare overskyet og alt fra 15 til 19 grader hele sommeren, sommeren er oppskrytt...!! Bare kreftsol og rødsprengte tomathoder der ute uansett :p

 

Jeg håper inderlig du bare kødder. Sommeren er fantastisk. sol, festilver, utepils, grilling. Guuud hvor jeg gleder meg til sommeren slår ut i full blomst.

Lenke til kommentar

Hehe, enig! Jobber ekstremt mye om sommeren, så da har eg rett og slett ikkje tid til kun å sitte å digitalisere meg fremfor skjermen. Å jobbe rundskift legger ikkje alltid opp til mye gaming akkurat, er det pissvær og man har fri så er det jo fett nok. Men foretrekker å samles en gjeng, grille litt og ta oss noen pils.

 

Gud som eg gleder meg til ferien altså :love:

Lenke til kommentar

Ingenting som er betre enn å sitte i skyggen med ein kald pils glo på dama som har fått på seg bikinien ect.. (man glor seff ikkje på andre..........).

 

Men når kvelden kommer og alle andre har lagd seg, då er det tid for eit spill eller 2. Har ein del spil etterkvart, men har knapt spillt dei med få untak.

Lenke til kommentar

Skal jobbe der i sommer også, skal ikkje se bort i fra at det gjentar seg ^_^

 

Nei altså hadde todelt jobb utover sommeren, Inspektør og maskin operatør. Hvilken bedrift det er kan vi heller la ligge hehe. Det morsomme er jo at skiftlederen tok seg tid til litt tennis også hehe. Neida, men 3 12 timers skift på rad kan bli bra drøye timer for og si det sånn.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...