Gormers Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Er det positivt eller negativt at jeg synes et spill gitt ut for over ti år siden, har mer underholdende dialog enn det meste nytt? Snakker om super mario rpg, et spill jeg aldri har spilt før, men prøvde pga en del anbefalte det. Det er et typisk Final fantasy rpg, som de gamle på super nintendo, bortsett fra et en del morsomme minigames er kastet inn her og der, og det er lagt litt vekt på at du timer angrepa dine også. Og dialogen, historien, er ikke så dødsseriøs som i andre spill, og har mange små vitser og referanser til andre filmer osv. Synes faktisk det spillet er mer morsomt enn mest annet ute for tiden Endret 5. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Har fått enda mer timer med Wiien min Bare på 2 dager har jeg spilt 3 timer Wii Sports, og 6 timer Super Mario Galaxy!!! Og ca 3 timer med PS3en bare idag Mens 360 støver ned.... Fordi jeg har omtrent fullført alle spillene der, 360en sliter med å holde meg i sjakk med antall spill altså, og framtiden på den blir mørkere, bare Alan Wake som er eksklusiv som jeg vil ha på 360en, og kansje Gears 3, men det kommer vel ikke med det første... Kansje 2012 da Unreal Engine 4 skal debutere Mens PS3 og Wii har plenty av eksklusive spill som jeg skal ha!! Fikk og meg Manhunt 2 og Metroid Prime 3 til Wii , og venter på Super Paper Mario, MadWorld og No More Heroes. Så Wiien kommer jeg til å bruke helt sykt mye!!! Endret 5. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Toman, har du planer for sommeren i år eller? Regner med du ber om ruskevær hver bidige dag de neste mnd? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er faktisk en av dem som hater sommer, fordi gamerrommet blir ca 30 grader klokken 10.00 in the morning, og da blir det null spilling... Kan ikke sitte inne å svette og spille samtidig. Da vil jeg ha ca maks 19 grader ute ikke mer for da kan jeg spille Sånne varme dager ødelegger totalt for spilling, og da er dagene ødelagt!!! Kan godt ha regn eller bare overskyet og alt fra 15 til 19 grader hele sommeren, sommeren er oppskrytt...!! Bare kreftsol og rødsprengte tomathoder der ute uansett Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det som er deilig med sommeren er å være ute å spille fotball eller ligge å sole seg, gjerne ta med PSP eller DS ut. Så når kvelden kommer kan en med god samvittighet bare lene seg bak i sofaen og spille til ut på natten! Er helt fantastisk. Gleder meg til det blir skikkelig sommervær Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Føler at hvis jeg kjøper en DS og Pokémon Gold kommer jeg til å bruke den altfor mye, iforhold til pc'n/Xboxen. Har spilt Pokémon Gold i nesten 40 timer(!) på mobiltelefonen! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Sånne varme dager ødelegger totalt for spilling, og da er dagene ødelagt!!!Kan godt ha regn eller bare overskyet og alt fra 15 til 19 grader hele sommeren, sommeren er oppskrytt...!! Bare kreftsol og rødsprengte tomathoder der ute uansett Jeg håper inderlig du bare kødder. Sommeren er fantastisk. sol, festilver, utepils, grilling. Guuud hvor jeg gleder meg til sommeren slår ut i full blomst. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hehe, enig! Jobber ekstremt mye om sommeren, så da har eg rett og slett ikkje tid til kun å sitte å digitalisere meg fremfor skjermen. Å jobbe rundskift legger ikkje alltid opp til mye gaming akkurat, er det pissvær og man har fri så er det jo fett nok. Men foretrekker å samles en gjeng, grille litt og ta oss noen pils. Gud som eg gleder meg til ferien altså Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ingenting som er betre enn å sitte i skyggen med ein kald pils glo på dama som har fått på seg bikinien ect.. (man glor seff ikkje på andre..........). Men når kvelden kommer og alle andre har lagd seg, då er det tid for eit spill eller 2. Har ein del spil etterkvart, men har knapt spillt dei med få untak. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hehehe, noen her inne spiller kanskje "litt" for mye Men bare kjør på!! hehe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hvor godt er det ikke å komme hjem seint på natta, for så legge ut en cruise i Liberty City på 360! Husker jeg elsket det i fjor. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Yey! Fikk MadWorld til Wii idag!! Og ja Niggle jeg spiller jævla mye, og det er spill jeg virkelig brenner for skal jeg si deg! Av en alder på 23 år, could care less!! Gaming is my life!! Endret 6. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har lyst på jobb som nattevakt. å sittte i stummende mørke med en eller to andre personer, ta seg en rundtur av fasiliteten nå og da og ellers ta det chill med litt spilling etc. (garantert ikke slik det foregår, men sånn vil jeg nå ha det!). Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 I fjor på kontrollrommet på bedriften eg jobbet på spillte vi wii på 12 timers skiftene, skal si timene gjikk unna gitt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Se på det, ja. Det er en sånn jobb jeg har lyst på! Hva for en stilling hadde du der, og hvilken bedrift var det? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Skal jobbe der i sommer også, skal ikkje se bort i fra at det gjentar seg ^_^ Nei altså hadde todelt jobb utover sommeren, Inspektør og maskin operatør. Hvilken bedrift det er kan vi heller la ligge hehe. Det morsomme er jo at skiftlederen tok seg tid til litt tennis også hehe. Neida, men 3 12 timers skift på rad kan bli bra drøye timer for og si det sånn. Endret 6. mai 2009 av Mala Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det hørtes ut som herlige ting. Veldig "løs" eller "casual" stemning på jobb, da? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ja når gamlingen på skiftet går ut som mester i bowling så er stemningen på topp Han var jo faen meg heilt vill, knuste meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Haha, tviler på noe sånt når jeg er lagergutt på Meny, men er heldigvis mange fine ting i miniskjørt å se på. Er nesten like bra ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg