Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe takker. Jeg bare holdt inne på knappen i ca 10 sek så var den på i spillet, slapp å logge meg ut av Burnout Paradise. Fikk ihvertfall hjulpet deg litt :)

Ja du skal ha headsett, blir mye gøyere :D

 

Og jeg fikk presset inn 4 timer med Super Mario Galaxy :D, fy faen for et spill!!!!! Er det beste spillet omtrent i denne generasjonen :p

Headsett har jeg alt, bare ikke fått brukt den så mye :p Det går ann å mute fort? tilfelle mor kommer inn døren så er det ikke så hyggelig at alle jeg gamer med hører det.

 

Tullball! Killzone 2 er bedre :D

 

Toman, hadde ikke du street fighter? Hadde vært gøy å ta noen runder mot deg online.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar
Hehe takker. Jeg bare holdt inne på knappen i ca 10 sek så var den på i spillet, slapp å logge meg ut av Burnout Paradise. Fikk ihvertfall hjulpet deg litt :)

Ja du skal ha headsett, blir mye gøyere :D

 

Og jeg fikk presset inn 4 timer med Super Mario Galaxy :D, fy faen for et spill!!!!! Er det beste spillet omtrent i denne generasjonen :p

Headsett har jeg alt, bare ikke fått brukt den så mye :p Det går ann å mute fort? tilfelle mor kommer inn døren så er det ikke så hyggelig at alle jeg gamer med hører det.

 

Tullball! Killzone 2 er bedre :D

 

Toman, hadde ikke du street fighter? Hadde vært gøy å ta noen runder mot deg online.

 

Jeg har i allefall Street Fighter ^^

Lenke til kommentar

Jaja

Gleder meg mer til Tekken 6 og Fight Night Round 4 :D

Begynner å bli veldig bra spillår dette og, når skal det ta slutt!!! :p

 

Og med andre spill like Infamous, Prototype, MW2, Uncharted 2, Ratchet And Clank ACIT, Mafia 2, Fuel, Dirt 2 og sikkert fler, hvordan har jeg råd til det :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

synnst tekken serien er litt for mye button smashing i forhold til street fighter 4. Tekken spillene krever i grunn ikke at man kan spille i det hele tatt, bare lær 5-10 av 100 av angrepene til den du spiller som og random smash i vei, og så har du vunnet. Tar du også feil i tekken spillene vil ikke dette bety noe fordi da får du inn ett annet angrep. Mens i street fighter må du faktisk kunne motstanderens svakheter og angrepene til en hver spiller.

 

Tabber du deg ut på street fighter så er du så å si ute av spillet hvis du ikke henter deg inn igjen på en ultra. Street fighter er mer likt sjakk. Og Tekken er vell noe ala singstar...du spiller det med fulle venner som ikke har peiling på gaming, og fordi det ikke krever at man har spillt en stund for å bli god i det. Men seff du kan jo også bli pro i tekken.

Lenke til kommentar

Ja så kult å spamme hadoken og shoryken med Ruy og Ken, det var sånne folk jeg møtte i onlinedelen, helt tragisk.. Snakk om å bruke samme angrep :D

Hater Gears Of War 2 iharal3 :p, men ikke Gears Of War!!! Går ikke ann å hate det mest geniale onlinespillet til Xbox 360en!!

Men takk for komplimentet ^_^

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Er det andre enn meg som har fattet intresse for Velvet Assassin ? Leste denne omtalen og ble med ett enda meir giret på tittelen. Eg kan se bort ifra de tekniske problemene dersom spillet hever seg så godt på andre områder som det denne omtalen tilsier :)

 

Ser spillet får litt variert omtale desverre, men det virker som ein litt frisk opplevelse i det minste.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Jeg har i allefall Street Fighter ^^

Du får legge meg til, bebeluluv er iden :) samme gjelder forsåvidt gamertag, men er greit å ha litt kontroll. Derfor jeg ikke legger den ut som signatur. Merket hvor fort psn lista ble for en stund tilbake :p

 

Er det andre enn meg som har fattet intresse for Velvet Assassin ? Leste denne omtalen og ble med ett enda meir giret på tittelen. Eg kan se bort ifra de tekniske problemene dersom spillet hever seg så godt på andre områder som det denne omtalen tilsier :)

 

Ser spillet får litt variert omtale desverre, men det virker som ein litt frisk opplevelse i det minste.

Så en trailer på Gametrailers, spillet så latterlig dårlig ut spørr du meg :p Ikke en gang traileren var noe spennende. Men smaken er som baken :)

Lenke til kommentar

Jeg tar tilbake det jeg sa ang Burnout fronting mot vanlig personbil. Det er fullt mulig som før, bare nå krever det mye høyere hastigheter. Noe jeg ikke synes er positivt eller negativt. Men fy faen for et spill! Motorsykkel kjøringen er helt rå, han slipper til og med gassen når han girer! Gromme lyder, heftig fart, takedown er elsk og man holder gjerne pusten når man velger å 4X booste med en speed car!Dette spillet er bare helt rått. Har hatt det over 1 år nå, men jeg synes ikke det var noe særlig før, sikkert spillsmaken som har piffet seg opp litt i løpet av den tiden jeg levde uten PS3 :p Er det noen som spiller dette online lenger? Jeg og Toman koste oss i hvertfall i går, men hadde ikke gjort noe med noen flere.

Lenke til kommentar
Jeg tar tilbake det jeg sa ang Burnout fronting mot vanlig personbil. Det er fullt mulig som før, bare nå krever det mye høyere hastigheter. Noe jeg ikke synes er positivt eller negativt. Men fy faen for et spill! Motorsykkel kjøringen er helt rå, han slipper til og med gassen når han girer! Gromme lyder, heftig fart, takedown er elsk og man holder gjerne pusten når man velger å 4X booste med en speed car!Dette spillet er bare helt rått. Har hatt det over 1 år nå, men jeg synes ikke det var noe særlig før, sikkert spillsmaken som har piffet seg opp litt i løpet av den tiden jeg levde uten PS3 :p Er det noen som spiller dette online lenger? Jeg og Toman koste oss i hvertfall i går, men hadde ikke gjort noe med noen flere.

 

Når skal vi spille? Add meg på PSN: HCGamer97 :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...