Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei altså eg har haugevis med spill som eg burde ha runda...men nei eg gidder rett og slett ikkje. God of War 2 klarte eg å runde fint, for det var eit så hinsidig rått spill med ein heilt kanon historie. Men utover det er det smålig med spilling, selv online i COD og KZ2 har måtte sett seg forbigått :(

Lenke til kommentar

Skulle 100%'e Banjo-Tooie, men når jeg ikke har lyst til å spille mitt desiderte favorittspill opp igjennom tidene, nei, da vet jeg ikke. Gears of War, Call of Duty, Halo.. det er ikke så morsomt som det var i vinter. Spilte nylig litt Halo: CE lokal coop, kanskje det er der svaret ligger? Casual spilling? Kanskje jeg må kjøpe en Wii :-/

Lenke til kommentar
Lite KZ2 på deg Mala? Ser deg aldri online nesten lenger :p (Ja, fint vær er det, men kveldene er til gaming ;) ) Får legge deg til på 360, kanskje du er mer online der.

 

Nei PS3 har blitt brukt mest siste mnd. Men da til single player kos :p Så 360`en har vel blitt meir av kompiser enn meg faktisk. Og snakker vi kveldskos,ja da er jo Siren:Blood Curse på PS3 det ultimate ^^

 

EDIT: B-T må da vurderes kraftig :D

 

EDIT2: Har jo ein bedriftsrapport som må vere klar til onsdagen, så kanskje eg skal holde litt til på pengene inntil videre. Så få eg jo besøk i morra i tillegg.

 

<_<

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg ville tatt DSi, men det er fordi jeg så og si aldri har brukt ett GBA-spill i maskinen min (DSL for the record). Vurderte en stund å bytte den ut med DSi, men det ville vært bortkastet penger.

 

Nå har jeg aldri spilt GBA, men det finnes garantert perler der.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd DSi og har selv DS Lite. Ser ingen grunn til å punge ut mer om du ikke vill ha litt større skjerm, DSi nedlastbare spill og ekstra speccs som sikkert ikke kommer til å bli utnyttet, da DS lite har mye større marked. Grunnen til at jeg kjøper en håndholdt er for å ta med rundt omkring, da satser jeg på god batterilevetid, DSi har dårligere batterilevetid. Så foretrekker jeg også GBA port og pianolakk. Biltema lakk er ekkelt, stygt, fattig og lite ekslusivt!

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar
Nice gaming Toman. Vi ordnet challengene til slutt ;) Hvordan ordnet du micen så fort? Må man ikke logge ut av spillet for å koble til micen lenger? Kanskje det er på tide å hente bluetooth headsettet uti bilen :p

 

Hehe takker. Jeg bare holdt inne på knappen i ca 10 sek så var den på i spillet, slapp å logge meg ut av Burnout Paradise. Fikk ihvertfall hjulpet deg litt :)

Ja du skal ha headsett, blir mye gøyere :D

 

Og jeg fikk presset inn 4 timer med Super Mario Galaxy :D, fy faen for et spill!!!!! Er det beste spillet omtrent i denne generasjonen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...