Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MAG har absolutt potensialet til å bli det spillet som kan virkelig snu hvordan et MP spill kan gjennomføres. Om det faktisk er mulig å lage et gruppebasert spill med opp til 256 spillere, hvor ordre går nedover i en chain of command uten at alle bare løper rundt som halshuggete høns kan det virkelig ta av. Og med God of War 3, MGS4, Uncharted 1 og 2 i tilleg er det ikke tvil om at jeg skal ha en Playstation 3. Men som sagt før så må jeg ha penger til det først, og jeg lver på 1630kr i mnd, hvor en ny bærbar PC også har førsteprioritet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har ikke sagt at ps3 har noen dårlige spill, de har absolutt bra spill de og, men ingen av dem er grunn nok til å bruke noen tusen, når jeg allerede er mer enn nok fornøyd med 360.

Lenke til kommentar

Det er noe man sier når man ikke har konsollen. Jeg kjøpte 360 bare på grunn av Crackdown og DLC som kom til GTA IV, men likevell sitter jeg med over 20 spill til 360. Man åpner øynene mye mer når man først sitter med konsollen. Hva er så spennende på 360 btw? Gears 2? Halo 3? Jeg likte hvertfall Halo 3 utrolig godt forhold til Gears 2. Men ingen ting slår det elegante spillet Killzone 2! Det er selvfølgelig en smak sak.

Lenke til kommentar

Synes det er nice å ha alle jeg. Slipper å miste noen gromtitler!!!

Synes du KZ2 er er bra Bebeluv? trodde du var sånn skikkelig Crysis-lover... :p

 

Killzone 2 er det beste fpsspillet for meg denne generasjonen!!

 

Og igår fikk jeg spilt litt av det beste spillet sist generasjon nemlig God Of War 1 :D

Skal fullføre God Of War 1/2 igjen for 5 gang før God Of War 3 kommer ut!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Jeg står over ps3 helt til det kommer et spill som jeg ikke kan unngå å spille flere døgn i strekk.

 

Metal Gear Solid 4

LittleBigPlanet

Uncharted: Drakes Fortune

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction

(Ratchet & Clank Future: Quest for Booty)

 

Der har du noen døgn med spilling for å si det sånn

Lenke til kommentar
Synes du KZ2 er er bra Bebeluv? trodde du var sånn skikkelig Crysis-lover... :p

Om jeg liker Killzone 2? Det er som å spørre om en unge liker skolefri. Så klart liker jeg Killzone 2, ingen andre fps ( all sjanger for den saks skyld) har gitt meg bedre krigsfølelse, bedre atmosfære, god grafikk, lyd og en herlig mp del i samme spill. Crysis lover a du :p Jeg spiller det jeg liker. Er ingen fanboy som er bundet fast til en tittel eller noe, men Killzone 2 slår alt jeg har i samlingen min av skytespill. Og jeg har mange!

Lenke til kommentar

Det hørtes faktisk ganske ille ut. Ikke at jeg har spilt så forferdelig mye Paradise, men det kommer snart til å bli en del mer. Jeg har også brukt masse tid i tidligere Burnout-spill og jeg tror nok ikke jeg ville likt serien så mye som jeg gjør om ikke frontkollisjoner hadde vært der. Ikke nok med at det er utrolig underholdende å se på så legger det til en ekstra knivspiss under løp. Det gjør det hele ekstra spennende, eller skal jeg si gjorde?

Lenke til kommentar

Dere mener altså at bilen man kjører ikke blir totalvrak av å fronte? Det er teit ja. Har bare spilt demoen av paradise, men grunnen til at jeg likte 3ern mye bedre enn revenge, var at ting ble alt for klusterfuck i revenge. Siden det var vanskelig å vite når du kom til å krasje (f. eks hvis det var en varebil bak en bil du kjørte på) og ikke krasje.

Lenke til kommentar

Burnout: Paradise falt ikke i smak her i gården. Likte ikke at spillet fornyet seg vekk fra de gode gamle menyene som gjorde det enkelt å spille et løp eller to, og over til en storby der man må lete etter løpene.

 

Nei, tar heller en runde med gode gamle Takedown =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...