Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En grunn til å ha gamer pc. Dragon Age: Origins. På konsoll får du ikke user made content.

 

En god grunn til å kjøpe det på konsoll

 

Kan lene seg tilbake i sofaen mens du får inn en hel fantasi verden på en stor deilig, skarp skjerm.

Istedenfor på kontorstolen, tett under taket med museklikking som driver deg galen bak grenser:p

hmm overdrivelse er en fin bil, problemet med et slik spill som dragons age er vel at det neppe kommer en demo, får bare stole på anmeldelser av konsoll versjonen.

 

Apropos det, noen som har sett anmeldelser av Sacred 2 på konsoll, er jo gått gold nå.

Lenke til kommentar

Alt spill for min del blir kjøpt til konsoller da jeg ikke klarer "A4 styring" ala mus og tastatur

Sluttet med pcgaming skikkelig for 4 år siden og etter det klarer jeg ikke å sette meg ned å spille mer eller 1 time på pcen...... Og når jeg hadde "gamerpcen" så spilte jeg på den 15 timer iløpet av halvt år, var ikke særlig vits med en "gamerpc" da....

 

Nå er det konsoller som har frelset meg!!!

Klarer ihvertfall å spille mer eller 1 time, heller sånn 4-9 timer til dagen på konsollene...!!

Neste ting jeg kjøper nå er vel enten ny hjemmekino eller en PS2 tilbake :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
En grunn til å ha gamer pc. Dragon Age: Origins. På konsoll får du ikke user made content.

 

En god grunn til å kjøpe det på konsoll

 

Kan lene seg tilbake i sofaen mens du får inn en hel fantasi verden på en stor deilig, skarp skjerm.

Istedenfor på kontorstolen, tett under taket med museklikking som driver deg galen bak grenser:p

hmm overdrivelse er en fin bil, problemet med et slik spill som dragons age er vel at det neppe kommer en demo, får bare stole på anmeldelser av konsoll versjonen.

 

Apropos det, noen som har sett anmeldelser av Sacred 2 på konsoll, er jo gått gold nå.

fikk med meg dette her.. er litt småskeptisk til det selv.. :/

 

gleder meg til witcher rise of the white wolf :)

traileren var evig fet! gidder noen lete den frem?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Toman solgte sin PS3 med bakoverkiompitalitet (? :p) fordi han ikke trengte det, og nå skal han kjøpe en ps2 fordi han har lyst på det.

Lenke til kommentar
Toman solgte sin PS3 med bakoverkiompitalitet (? :p) fordi han ikke trengte det, og nå skal han kjøpe en ps2 fordi han har lyst på det.

Nettopp. Rimelig god ironi right there.

Selv er jeg rimelig pissed for at jeg ikke kjøpte en PS3 med bakoverkompatibilitet da jeg hadde sjansen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...