Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske je kunne votet på ny på dem tvene der :p

Jeg har litt vel bedre tv nå en det jeg votet på!!

 

Fikk skaffa meg No More Heroes til 123kr helt nytt, så har noen spilt dette spillet som kan si det som er positivt om det?

Vil gjerne skaffe meg MadWorld, Super Paper Mario, Metroid Prime 3 osv :D

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en pc til sånn 5000kr, + skjerm, holder til det mest perfekte Rollespill, eneste verdt å spille på pc for tiden. Men hvis dragon age origins kan ende opp bra på konsoll, så tror jeg ikke det tar lang tid før pc er totalt uintressant for meg også. så temmelig enig med deg Toman:)

Lenke til kommentar
Kjøpte meg en pc til sånn 5000kr, + skjerm, holder til det mest perfekte Rollespill, eneste verdt å spille på pc for tiden. Men hvis dragon age origins kan ende opp bra på konsoll, så tror jeg ikke det tar lang tid før pc er totalt uintressant for meg også. så temmelig enig med deg Toman:)

 

Jeg betalte 10390kr for bare maskinen jeg :p

Og bare for Crysis og Crysis Warhead, det er bra spill begge to men ikke verdt å fullføre engang... Var ikke noe historie så engasjerte meg, var bare konge grafikk og litt bra gameplay, men ble fort lei... Skulle aldri punget 10k for de 2 spillene.... Prøvde The Witcher og det var ikke særdeles bra.. Ble fort repetivt

 

Så nå har jeg penger til spill til Wii/PS3/360, men tror mest det er Wii/PS3 som får kjørt seg fordi jeg har fullført alt til 360 utenom RE5 og Prince Of Persia, mens PS3 er det vel MGS 4, Ratchet And Clank QFB og Killzone 2 jeg ikke har fullført :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med alle maskinene denne generasjonen. DSLite, PSP, Wii, 360, PS3 og gamer pc. PCen foretrekker jeg fps, rts og spill som ser bedre ut på pc enn konsoll. Har selv veldig mange spill som jeg ikke har rundet, ca 15 stk til 360, 5 til PS3, 3 til Wii og 10 til PC.

Selv kjøpte jeg PCen for litt over 20000,- kun for Crysis. Men den har blitt brukt mye mer enn kun det.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Jeg håper det kommer til sommeren/høsten. Ikke skjønner jeg hvorfor det ikke har kommet ennå, det burde vel ikke være noen problemer med lisenser når de avtaler direkte med Microsoft Games. Uansett ser det kos ut, men med mye dritt. Mer spill liker vi uansett, og det samme gjelder nye impulser. Vi vil ha!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...