Lakus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Men får man en splitter ny Xbox 360 med HDMI og 60GB HDD for 299kr? Nei, det gjør man ikke. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Nei, men hvis man har det fra før av (360 60gb m/hdmi) og selger det for å få denne pakken, så kan man sette spørsmålstegn ved det. Endret 23. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 I tillegg er det en hel masse styr. Tenk på all kvalitetstiden med å faktisk spille jeg går glipp av ved å gå igjennom denne utskiftningen av box. Forresten, hvis jeg gjør dette hundre ganger, kanskje jeg får råd til en PS3? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Da hadde jeg helt klart gjort det! Fikk tilbake PS3en i dag. Elegant maskin, har helt klart savnet den. 360 var en fin reserve løsning, men om jeg kun skulle hatt en maskin. Da hadde det blitt PS3. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kom aldri inn i spillet og det havnet hos en annen person. Og det gleder meg å høre at han harr fått glede av det. Spillet er ganske bra, men veldig frustrerende. Kjenner trang til å kaste kontrollen veggemellom. Kan ikke skylde på noe annet enn at jeg er sta som spiller på veteran, når det er første gangen jeg spiller det. Ser ikke ut som det er så lett å få tak i Avatar på x360 gitt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Huff, mener jeg bare spillte det på normal eller medium, og bare der var jeg forbanna på alle granatene som fløy mot meg. Kom jo like mange granater som det kom skudd nesten, så å spille det på veteran må ha vært en stor prøvelse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ser ikke ut som det er så lett å få tak i Avatar på x360 gitt. Avatar? Spillet? De har det på en Game butikk nær meg. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ser ikke ut som det er så lett å få tak i Avatar på x360 gitt. Avatar? Spillet? De har det på en Game butikk nær meg. Spillet ja. Hvor mye koster det der? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det sjekket jeg ikke, men la merke til at det var der. Om du bor i Oslo/Bæreum kan du jo sjekke Game på Sandvika Storsenter. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Bor i tønsberg, så da blir det fort et dyrt spill. Endret 24. april 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Hva faen? Golden min har gått ut! Kjøpte jo 1 år for bare noen måneder siden, wtf!? Edit: Funka nå, restart fikset det. Endret 24. april 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvordan blir Mass Effect etterhvert? spilt det en stund nå, og syns det var rimelig kjedelig.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mer og mer action, hvor mot slutten det er mer TPS enn RPG. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Herlig, da blir det forhåpentligvis mye bra gaming i helga Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 lagt ME på hylla flere ganger.. får ikke satt meg inn i det.. er helt greit spill, ikke det beste rpg jeg har vært borti (goes fanboy on lost oddyssey og obivion und ff) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Xbox Live Gullmedlemskapet mitt gikk ut i dag, og dumme Xbox Live lar meg jo ikke sende melding til folka på vennelista mi for å si ifra. Litt stupid løsning egentlig. "Vi synes det er flott at du skaper venner og et nettverk på live, men den dagen du ikke betaler fryser vi deg ut av det hele." Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Du kan ikke gjøre det via Xbox.com? Rart, det er bare partychat, videochat og spilling over Live som blir kuttet med Silver mener jeg å huske.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Boxen min finner ikke en gang nettet mitt; du kommer deg i hvert fall på Djingo: ME har en periode tidlig i spillet hvor historien blir etablert. Kan synes litt kjedelig (tenkte det samme selv) men det blir mer actionfyllt og ganske så bra etter hvert! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Du kan ikke gjøre det via Xbox.com? Nope. Kommer bare opp et fint bilde som forklarer for meg hvor fantastisk Xbox Live Gild medlemskap er og hvor hardt jeg burde prøve det ^_^ Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 denne helgen har gått veldig mye i tales spill for min del. Fikk på onsdag tales of the abyss + legendia og mana khemia. Alle spillene var "nye" abyss med forseglet cover og det samme for legendia. Mana khemia var ubrukt men ikke forseglet. Har vell denne helga brukt en del timer på abyss. Tenker vell at jeg tar legendia etterpå og så mana khemia. Jeg kommer sikkert til å skrive litt om spillene ettersom jeg blir ferdig med de. Vell å merke at disse spillene er til ps2 og du må ha en chippet ps2, magic swap disc eller en memor 32 mem card så sannt disse spillene ikke har komt ut til europa. Mana khemia skulle vell ha komt ut til EU nå, men har ikke funnet det noe sted. Jeg tenkte jeg kunne poste dette i denne tråden, sånn at jeg slipper å lage en helt ny tråd bare for å fortelle om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg