Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har allerede brukt Nintnendo Wiien min i 10 timer og det er mer en det jeg bruker på Xbox Live etter 5 dager :). Og det skal fortsette da Live for meg er utgått og når jeg spiller på Live får jo ingenting tilbake.... Jo blir kalt fanboy og troll og bare elsker PS3 :blink:. Og dette gjelder ikke folk fra andre land, gjelder mest norske Live brukerere...

 

Jaja det er folkene jeg møter og Gears Of War 2 som har gjort Live ganske kjedelig

Sånn nå fikk jeg det endelig ut...!!!

Mens singelplayer gir meg hele veien :D, med tanke på bedre grafikk, historie og mer glede :D

 

Faen COD WAW er best på singelplayer, samme med alle dem andre spillene!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Call of Duty: WaW på veteran er noe av det vanskeligste jeg har spilt noen gang.

Man tåler absolutt ingenting og man blir skutt på fra alle kanter, for ikke å snakke om alle granatene som flyr overalt.

De fleste våpen har heller ikke skikkelig sikte. Langt ifra sikte jeg er vant til..

Kom aldri inn i spillet og det havnet hos en annen person. Og det gleder meg å høre at han harr fått glede av det.

Lenke til kommentar
Halo Wars - 300,-

XBox 360 - 1000,-

Kung Fu Panda - 100,-

 

Det blir da 299,- for ny kjeksboks med de samme spillene.

Og Halo 3. Det er jo et litt mer attraktivt spill, særlig hvis man ikke har det fra før av. Men for 299,- kan man spørre seg; finner jeg Halo 3 til under 299,-? Svaret er ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...