Essem Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hadde du visst hvor få spill jeg har brukt mye tid på på Xbox 360 ville du sagt noe annet. Man trenger ikke 30 spill som blir ansett som historiens beste for å more seg med en konsoll, jeg har hatt det gøy med mange middels spill, og spilt topptitler flere timer i strekk. Wii har disse spillene akkurat som alle andre konsoller. Selvfølgelig er det en fordel å ha et stort og rikt spillbibliotek å boltre seg i. Men det ikke nødvendig for å ha det forferdelig morsomt med konsollen sin. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jesus Dark sector er så utrolig kjedelig at jeg gidder ikke engang å fullføre for achievements, kom meg til Chapter 7, så repeterende og alt for vanskelig. noen andre som har spilt igjennom det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ja, og de første kvarterene var greie. Boomerangdingsebomsen var høydepunktet, men ble fort veldig kjedelig den og. Tvang meg igjennom spillet kun for å se om det var noen flere høydepunkter. Det var det i grunn ikke. Spillet var helt greit, men som sagt rimelig kjedelig etterhvert. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har det liggende uåpnet her med over 20 X360 andre spill. Må vell igjennom det til slutt. Men demoen skuffet totalt, så får se hvor langt jeg kommer. Hvor mye ga du for det? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har det også liggende uåpnet her sammen med mange andre spill Hvilken vanskelighetsgrad spillte du på Akrabra? Er det for vanskelig på medium som jeg som regel spiller på, må jeg begynne på easy fra starten, så greit å vite. Hater å sitte fast i spill pga at enkelte områder er litt for vanskelige. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Minn meg på å spørre deg om 6/12mnd hvor mye Wii du har spilt. Ok det skal jeg Tipper bare Galaxy skal spilles over 40 timer og det er mye til å være only singelplayer, og framover når jeg har penger til spill så det blir minst 10 spill som jeg vet skal ha . Både Wii spill og Virtual Console blir det framover Ebay here I come!!!! Endret 21. april 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har det liggende uåpnet her med over 20 X360 andre spill. Må vell igjennom det til slutt. Men demoen skuffet totalt, så får se hvor langt jeg kommer. Hvor mye ga du for det? Jeg gav 89kr tror jeg, var fra Cdon , på sånn super tilbud for ikke så lenge siden. syns demoen var helt ok liksom, tenkt at 89 kr ikke kunne være et tap. Savner pengene:P Uhm angående vanskelighets grad, kunne man velge? jeg trykka new game og den bare fyrte opp, så ikke noe valg muligheter, hvis jeg står stuck på hard eller medium er det jo ikke rart jeg får juling. ! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vil anbefale deg Super Paper Mario og Mario Kart Wii også Toman. Der er det mange mange timers underholdning, spesielt Mario Kart Wii, siden der kan du spille online også Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Er bare så jævli kjipt at de beste spillene til wii omtrent aldri er på tilbud. De spillene man kan få til under 300 pleier seriøst å være drit. Skammer meg egentlig litt, har både Zelda TP, Metroid Prime 3 og Okami til Wii som jeg enda ikke har spilt ferdig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Er det noen som har GH2 til 360 som kan hjelpe meg med noen co-op achievemtns? Greid alle sanger på expert. Edit: Ikke Online muligheter, bare å glemme det da. Endret 22. april 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har ein god nyhet å dele med gamer folket her inne, eg har fått tilbud om lærlingsplass hos StatoilHydro Fy flate eg er så sinnsykt glad altså, skal spilles med GOD samvittighet dag altså omg B) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Gralla Da skal du vel spille Killzone 2 og Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Tror det er en skrivefeil i den nye Tekken 6-traileren: "Where did you do with Jin Kazama?" - skal vel være "what" istedet. Trodde vi var ferdig med den tiden der japansk ble oversatt litt halvveis Skrivefeil eller skriveleif, gleder meg til spillet uansett =) EDIT: Traileren ligger her. Endret 22. april 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har ein god nyhet å dele med gamer folket her inne, eg har fått tilbud om lærlingsplass hos StatoilHydro Fy flate eg er så sinnsykt glad altså, skal spilles med GOD samvittighet dag altså omg B) Gratulerer(?) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har ein god nyhet å dele med gamer folket her inne, eg har fått tilbud om lærlingsplass hos StatoilHydro Fy flate eg er så sinnsykt glad altså, skal spilles med GOD samvittighet dag altså omg B) Hva er det du skal bli? Søkte du ikke om lærlingplass engang? Kom dem til deg altså? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Lærling i kjemiprosess faget:) Var hos StatoilHydro eg søkte den gangen du tenker på ja. Fy faen merker at eg er utbrent eg altså...spiller online og det gir meg ingenting. Er kommet inn i det stadiet etter all spillingen i påsken gitt.... EDIT: Takker folkens Endret 22. april 2009 av Mala Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 HAWXXXXXX zero punctuation anmeldelse Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 http://xboxhornet.wordpress.com/2009/04/22...-coming-to-360/ Litt i overkant, selv for fiskeentusiastene? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Den var jo ekstrem.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Har ein god nyhet å dele med gamer folket her inne, eg har fått tilbud om lærlingsplass hos StatoilHydro Fy flate eg er så sinnsykt glad altså, skal spilles med GOD samvittighet dag altså omg B) Congratz Mala Hvor henn da? Blir prosessoperatør da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg