DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Ni? Nei er nok uendlig mer enn det. Tror det stadigvekk er oppdrag om jeg ikke husker feil? Er en stund siden jeg har spilt det. Ganske gøy, men det er det samme om og om igjen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Tenkte jeg skulle gå igjennom noen av spillhistoriens perler til helgen. Ocarina of Time er en gyllen kandidat. Er det noen andre forslag for to nostalgiske spillere som kom inn i N64 eraen? Alle spill uavhengig av sjanger tas imot! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Ja! Goldeneye! PS: Jeg kommer opp til deg - vil også spille gamle N64 klassikere. Har selv en blå, gjennomsiktig N64. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Ni? Nei er nok uendlig mer enn det. Tror det stadigvekk er oppdrag om jeg ikke husker feil? Er en stund siden jeg har spilt det. Ganske gøy, men det er det samme om og om igjen. Leste på Internett at det var ni mål du skulle drepe. Er ikke det det samme som oppdrag eller er det noe annet? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Man må vel gjøre mindre morsomme ærender for å kunne ta disse oppdragene Tenkte jeg skulle gå igjennom noen av spillhistoriens perler til helgen. Ocarina of Time er en gyllen kandidat. Er det noen andre forslag for to nostalgiske spillere som kom inn i N64 eraen? Alle spill uavhengig av sjanger tas imot! Rayman 2 og Den Lengste Reisen er klassikere du kanskje ikke har spilt som kom ut i den tiden. Endret 4. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Naj, det kan være ett oppdrag kanskje? http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/935316.html og bare les første bit av en guide eller to så finner du ut hvor mange oppdrag. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Jaja, jeg tror jeg tar sjansen. Det kan da ikke være så forferdelig . Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Langhelg til helgen, så det blir vel en del gaming. Tenkte jeg skulle låne Assassins Creed av en kamerat - er det noe tess? Det er strålende. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Assassin's Creed er noe repeterende. Men om du kun skulle gjennom hovedkampanjen. Er det veldig greit å få med seg spillet. Birger Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Laland: Warcraft 2 og originale Wolfenstein er herlige for nostalgi. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Herlig! Med originale Wolfenstein, tenker du på DOS spillet? Spilte det med broren min for.. 12-13 år siden; latterlig skummelt med super-Hitler på slutten! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Det jeg tenker på ja! Husker jeg spilte det med pappa da vi bodde i afrika. Det er forsåvidt ikke "det originale", men det alle tenker på. Wolfenstein 3-d! Endret 4. februar 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Superhitler? Fullførte det aldri. Fortell Gjerne med et bilde om han er noe mojjo å se på. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Se over. Han var sistebossen. Jeg gikk IKKE på han med kniv, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, det er altfor fett! Skal jeg jaggu meg prøve igjen! Takk for tipset! Kommer til å gå igjennom Jazz Jackrabbit(1) og One Must Fall 2097 også, for de som er interesserte i noen perler fra midten av 90-tallet! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Oooh! Jazz! Det var DRITFETT! Prøvde du noengang Bubsy the Bobcat på SNES? Damn, nå ble jeg nostalgisk! Noen som husker strategispillet Z, med robotene? Eller originale syndicate? Eller ovenfra-og-ned GTA? OMG OMG OMG NOSTALGI: Endret 4. februar 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Larry! Da er vi i mål! Var så konge når man fikk seg et ligg - han feite karen som kom på en sort skjerm og tente fyrverkeri! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Burde jeg skamme meg over at jeg ikke har prøvd noen Larry-spill? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Husker et gammelt spill hvor det første du skulle gjøre, var å krysse en vei, men det kom en taxi i ny og ned som kjørte deg ned om du ikke gikk ved riktig tidspunkt. Birger Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Høres gøy ut. Kan du huske mer om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg